Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#3840
Citaat van: zeewolde op mei 18, 2015, 22:09:26
jij vroeg toch naar verhaal over de restwarmte van de ijshal. Bij mijn weten technisch mogelijk, of het kostenbesparend is weet ik niet. Maar ik gok er op dat pranger rosier installateur wordt, die doen ook de ijshal, dus zou best kunnen dat dit gecombineerd wordt.
Antwoord was al gegeven en het wordt het meest duurzame stadion van Nederland, dan zullen de nieuwste technieken wel gebruikt worden...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

ik verwacht een andere istallateur

Dokkumer

Waarom als ik vragen mag? Zijn het zulke prutsers of hebben ze de capaciteit niet? ;)

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 18, 2015, 22:19:31
ik verwacht een andere istallateur
itbb? Gok dat die het elektro doen

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 22:21:32
Waarom als ik vragen mag? Zijn het zulke prutsers of hebben ze de capaciteit niet? ;)
ze komen uit dokkum 8)

Casuals-lwd

Gemengde gevoelens, ik wil net zoals iedereen het beste voor de club maar dat niet ten koste van de identiteit. Hoe erg het ook klinkt, zal ik het zo zeggen ik was blij toen ik het hoorde. Maar zit hier nu wel met een rot gevoel, Wat is een Cambuurplein zonder Cambuur?

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 22:15:31
Antwoord was al gegeven en het wordt het meest duurzame stadion van Nederland, dan zullen de nieuwste technieken weg gebruikt worden...
dat hoeft niet perse met restwarmte dan, kan ook op andere manieren.

als ze maar voor kwaliteit kiezen en niet voor de prijs zoals bij de graafschap.

sunderland

 :koffie
Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 22:21:32
Waarom als ik vragen mag? Zijn het zulke prutsers of hebben ze de capaciteit niet? ;)
nee het zijn geen prutsers en ze hebben capaciteit .Hoop dat er goed word nagedacht over de tribunes .Sowieso doorlopend en niet in-uitgangen in de midden .

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 18, 2015, 22:27:57
ittb mag ook
zijn volgens mij de enige 2 installatie sponsors

Dokkumer


sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 18, 2015, 22:28:51
zijn volgens mij de enige 2 installatie sponsors
itbb klopt idd .Die verwacht ik zeker

PePe

In het meest duurzame stadion van Nederland, komen waarschijnlijk geen oude lampen. (van 50 meter hoog) De sfeer zit niet in oude materialen. De sfeer zit in de mensen zoals Ype vanmiddag zei.

Dokkumer

Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 22:40:19
In het meest duurzame stadion van Nederland, komen waarschijnlijk geen oude lampen. (van 50 meter hoog) De sfeer zit niet in oude materialen. De sfeer zit in de mensen zoals Ype vanmiddag zei.
Het is ook mede de entourage die de sfeer maakt. Loop of rijd je naar een gevangenis als in Den Haag, dan word je daar niet vrolijk van.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 18, 2015, 22:30:14
itbb klopt idd .Die verwacht ik zeker

Ik niet. Pranger Rosier de installateur, P de Vries de electra. Biense de rest  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op mei 18, 2015, 22:48:14
Ik niet. Pranger Rosier de installateur, P de Vries de electra. Biense de rest  :proost
p de vries mag toch de lampen vervangen in het kalverdijkje, of sponsoren ze naast aris ook cambuur?