Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 19:04:15
Ik weet niet hoe men het gaat doen, maar ik hoop wel dat mijn huidige plaats t.o.v. de goals en middenlijn, naar de zelfde plaats in het nieuwe stadion wordt gekopieerd. Wel zo eerlijk lijkt me? Komt er ook een staantribune? vergelijkbaar zoals Noord in principe wordt gebruikt. (zonder stoeltjes)

:_schater Ik zou je plaats vast laten vastleggen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:09:19
Dat zou super zijn een groot sta vak achter de goal.. zou dat mogelijk zijn?

Dat vind ik eigenlijk niet eens een punt om over te discussiëren maar een must!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Veel parkeerplaatsen :thumbsup
Gezellige winkeltjes :thumbsup
Een mooi nieuw betonnen bouwwerk :thumbsup

Ik kijk er naar uit!!


Zo ver als scclwd wil ik nog net niet gaan, maar ow ow wat ben ik bang dat dit ten koste van de volksclub Cambuur zal gaan. Supporters maken de club? Zeker, voor een héél groot gedeelte wel. Maar ook de locatie maakt ons uniek. En straks? Misschien een keer Europees? De kans erop is dan groter. Maar is dat belangrijker dan dat unieke? En wat als we de komende 3 jaar een keer degraderen?

Pijn in mijn Cambuurhart ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Fantastisch nieuws man, onvoorstelbaar.  _O_ |:)

Vraag me wel af waar dat bedrag van 45 miljoen vandaan komt. Moet dan wel een heel erg mooi stadion gaan worden!!!

Die Hessel Meijer heeft er zin in geloof ik, laat die maar schuiven. Heb niet het idee dat de gemeente erachter staat, maar ze moeten wel. Wat een arrogante kwast die Henk Deinum :R

Treb

Het is noodzakelijk om verder te groeien. Dan maar bij het WTC. Als ik in het stadion ben, merk ik toch niet waar ik ben.

Ik wil nooit weer jupiler league.

wiekie1969

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 18, 2015, 19:16:40
Veel parkeerplaatsen :thumbsup
Gezellige winkeltjes :thumbsup
Een mooi nieuw betonnen bouwwerk :thumbsup

Ik kijk er naar uit!!


Zo ver als scclwd wil ik nog net niet gaan, maar ow ow wat ben ik bang dat dit ten koste van de volksclub Cambuur zal gaan. Supporters maken de club? Zeker, voor een héél groot gedeelte wel. Maar ook de locatie maakt ons uniek. En straks? Misschien een keer Europees? De kans erop is dan groter. Maar is dat belangrijker dan dat unieke? En wat als we de komende 3 jaar een keer degraderen?

Pijn in mijn Cambuurhart ;(



Onneembare vesting wordt ons nieuwe stadion. Welkom in de hel van Leeuwarden.

En die stronthappers dkv schijten nu al 7 kleuren.  :y |:) l0l l8l :proost :zweep

scclwd

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 18, 2015, 19:16:40
Veel parkeerplaatsen :thumbsup
Gezellige winkeltjes :thumbsup
Een mooi nieuw betonnen bouwwerk :thumbsup

Ik kijk er naar uit!!


Zo ver als scclwd wil ik nog net niet gaan, maar ow ow wat ben ik bang dat dit ten koste van de volksclub Cambuur zal gaan. Supporters maken de club? Zeker, voor een héél groot gedeelte wel. Maar ook de locatie maakt ons uniek. En straks? Misschien een keer Europees? De kans erop is dan groter. Maar is dat belangrijker dan dat unieke? En wat als we de komende 3 jaar een keer degraderen?

Pijn in mijn Cambuurhart ;(

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen. Pijn in je cambuurhart maar toch kijk je ernaar uit?

speculeter

Word de capaciteit nou wel 15000?

Geelblauwstiens

Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 19:04:15
Ik weet niet hoe men het gaat doen, maar ik hoop wel dat mijn huidige plaats t.o.v. de goals en middenlijn, naar de zelfde plaats in het nieuwe stadion wordt gekopieerd. Wel zo eerlijk lijkt me? Komt er ook een staantribune? vergelijkbaar zoals Noord in principe wordt gebruikt. (zonder stoeltjes)

Kijk eens bij fc mainz

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 19:25:25
Word de capaciteit nou wel 15000?
Had je geweten als je naar de hele persconferentie had gekeken :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: scclwd op mei 18, 2015, 19:25:07
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen. Pijn in je cambuurhart maar toch kijk je ernaar uit?

Ik dacht eigenlijk dat het wel duidelijk was dat dat 1e cynisch is :proost
Winkeltjes, parkeerplaatsen en mooi beton is nou niet hetgene wat ik bij een voetbalstadion vind passen..
Kijk er (nog) helemaal niet naar uit :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Citaat van: wiekie1969 op mei 18, 2015, 19:20:44
Fantastisch nieuws man, onvoorstelbaar.  _O_ |:)

Vraag me wel af waar dat bedrag van 45 miljoen vandaan komt. Moet dan wel een heel erg mooi stadion gaan worden!!!

Die Hessel Meijer heeft er zin in geloof ik, laat die maar schuiven. Heb niet het idee dat de gemeente erachter staat, maar ze moeten wel. Wat een arrogante kwast die Henk Deinum :R


Stadion zelf is 22 miljoen, alles er om heen is inclusief het stadion 45 miljoen, dus ook parkeerplaatsen etc.

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op mei 18, 2015, 19:20:44
Fantastisch nieuws man, onvoorstelbaar.  _O_ |:)

Vraag me wel af waar dat bedrag van 45 miljoen vandaan komt. Moet dan wel een heel erg mooi stadion gaan worden!!!

Die Hessel Meijer heeft er zin in geloof ik, laat die maar schuiven. Heb niet het idee dat de gemeente erachter staat, maar ze moeten wel. Wat een arrogante kwast die Henk Deinum :R
Door het volk gekozen...
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Zijn er ook vragen gesteld over eventueel ontwerp? Is daar ook enige supportersinbreng in?

TonnyZ

Kosten 45 miljoen euro? Dit is het begin van het einde lijkt mij. Kijk maar naar de clubs die in cat 1 van de KNVB zitten. Bijna allemaal clubs die de laatste 20 jaar een nieuw stadion kregen. Je kan ook groot worden door klein te blijven  :)