Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Cor op mei 18, 2015, 18:30:50
Iedereen haalt er weer uit wat hij/zij er uit wil halen. Zelf vind ik het jammer dat ik straks niet meer naar het stadion kan lopen maar ben ik blij met de vooruitgang in het proces. Zwartkijkers blijven er altijd en overal.
Waarom niet het is maar een klein stukje verder, gewoon wat harder doorlopen Cor :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Ravnajuv op mei 18, 2015, 18:29:46
Ik woon daar in de buurt, dat heeft verder niks met Roda te maken. Er zitten in het stadion, aan de buitenkant uiteraard, wel wat winkels, maar vooral kleinere zaakjes. De echte publiekstrekker staat pal naast het stadion: de Hornbach

Dat Leisuredome is vooral 's avonds druk.

Zoals hier ook gecommuniceerd is moet de gehele dag gezellige drukte zijn en niet centrale taferelen. Hornbach gaat hier ook komen. Overdag wordt dit bezocht met hierna de leiscure tijden tot 23:00 uur. Perfecte invulling!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: papier op mei 18, 2015, 18:35:13
De locatie vind ik nog steeds niks maar goed. Los daarvan vind ik het ook een vrij summier plan. Paar logische dingen gekopieerd van andere clubs maar bii mijn weten nog geen enkele invulling. Wat heb je dan gedaan?

http://www.leisure-dome.nl/

Het concept is goed. Ben er vorig jaar geweest met vakantie. Er is een hoop vertier en je kunt zo een dagje uit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

En ja ik heb ook wel wat te zeuren. ;)

Verdomde WTC staat in het zicht. Naast de ijshal krijg je pas vrij zicht naar het stadion.
En wat nooit mag verdwijnen zijn de lichtmasten. Die hoor je ver buiten de stad al te zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Cor op mei 18, 2015, 18:30:50
Iedereen haalt er weer uit wat hij/zij er uit wil halen. Zelf vind ik het jammer dat ik straks niet meer naar het stadion kan lopen maar ben ik blij met de vooruitgang in het proces. Zwartkijkers blijven er altijd en overal.

Dat blijft voor velen jammer, vooral de sfeer en het er naar toe lopen door de volksbuurten. Maar ben bang dat we er echt afscheid van gaan nemen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 18:38:31
En ja ik heb ook wel wat te zeuren. ;)

Verdomde WTC staat in het zicht. Naast de ijshal krijg je pas vrij zicht naar het stadion.
En wat nooit mag verdwijnen zijn de lichtmasten. Die hoor je ver buiten de stad al te zien.

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op mei 18, 2015, 18:38:48
Dat blijft voor velen jammer, vooral de sfeer en het er naar toe lopen door de volksbuurten. Maar ben bang dat we er echt afscheid van gaan nemen.

Met een beetje ambitie, wil en durf kan dat gewoon blijven in Leeuwarden.

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 18:32:02
Deinum krijgt nu landelijke bekendheid(goed voor zijn ego),er wordt straks in Leeuwarden het meest duurzame stadion van Nederland gebouwd.. En zal de nationale pers wel met hem willen praten..

Het meest duurzame is niet alleen goed voor de publiciteit, maar ook voor de knip. Let wel er zijn veel stadion in Nederland uit jaren 80-90 en zero's. Wij lopen straks op iedereen voor en juist dan kun je weer een slag slaan. Zelfs dkv loop nu al tegen verouderde onderdelen van het stadion aan...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: papier op mei 18, 2015, 18:39:52
Met een beetje ambitie, wil en durf kan dat gewoon blijven in Leeuwarden.

Ja, maar dan door het Westen. Men komt toch veelal met de fiets of lopend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

yellow@ndblue

Citaat van: papier op mei 18, 2015, 18:31:51
Hebben de heren gehandeld met voorkennis?

In ieder geval een behoorlijk rookgordijn ,ze noemden immers in eerste instantie altijd dat ze 5 locaties onderzochten
en dat ze i.v.m prijsopdrijving geen locaties wilden noemen!heb het vermoeden dat ze vanaf dat moment dus bezig zijn geweest om gronden aan te kopen op de wtc locatie.

PePe

Ik weet niet hoe men het gaat doen, maar ik hoop wel dat mijn huidige plaats t.o.v. de goals en middenlijn, naar de zelfde plaats in het nieuwe stadion wordt gekopieerd. Wel zo eerlijk lijkt me? Komt er ook een staantribune? vergelijkbaar zoals Noord in principe wordt gebruikt. (zonder stoeltjes)

scclwd

Citaat van: yellow@ndblue op mei 18, 2015, 18:43:42
In ieder geval een behoorlijk rookgordijn ,ze noemden immers in eerste instantie altijd dat ze 5 locaties onderzochten
en dat ze i.v.m prijsopdrijving geen locaties wilden noemen!heb het vermoeden dat ze vanaf dat moment dus bezig zijn geweest om gronden aan te kopen op de wtc locatie.

Tuurlijk, een groot politiek spel dat van leugens aan elkaar hangt. Ben benieuwd hoe de kvc hier in staat.

Galdiano

Citaat van: yellow@ndblue op mei 18, 2015, 18:43:42
In ieder geval een behoorlijk rookgordijn ,ze noemden immers in eerste instantie altijd dat ze 5 locaties onderzochten
en dat ze i.v.m prijsopdrijving geen locaties wilden noemen!heb het vermoeden dat ze vanaf dat moment dus bezig zijn geweest om gronden aan te kopen op de wtc locatie.

:y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 18, 2015, 18:42:04
Het meest duurzame is niet alleen goed voor de publiciteit, maar ook voor de knip. Let wel er zijn veel stadion in Nederland uit jaren 80-90 en zero's. Wij lopen straks op iedereen voor en juist dan kun je weer een slag slaan. Zelfs dkv loop nu al tegen verouderde onderdelen van het stadion aan...
De gemeente(Deinum) krijgt nu positieve aandacht en om die aandacht te behouden zullen ze vast wat harder gaan werken..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 19:04:15
Ik weet niet hoe men het gaat doen, maar ik hoop wel dat mijn huidige plaats t.o.v. de goals en middenlijn, naar de zelfde plaats in het nieuwe stadion wordt gekopieerd. Wel zo eerlijk lijkt me? Komt er ook een staantribune? vergelijkbaar zoals Noord in principe wordt gebruikt. (zonder stoeltjes)
Dat zou super zijn een groot sta vak achter de goal.. zou dat mogelijk zijn?
IN HENK WE TRUST!!!