Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 17:53:18
Je zit ook met bedrijven die erin willen.
Financiering, contracten van huidige locaties die moeten aflopen, of afgekocht moeten worden.
Eind 2015 ligt er een waterdicht plan en 2016 zal de eerste paal de grond in gaan. En dan gaat het snel!

2017 bouwen, dus dit jaar en 2016 papierwerk. Had gehoopt dat papierwerk dit jaar zou zijn afgerond en begin 2016 bouwen, dat gaat dus nog een jaar langer duren.

DayDreamer

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 18:02:55
Particuliere grond is al een voorlopige koopovereenkomst afgesloten.
Enige probleem zijn de omwonenden van Vosseparkwijk en omgeving Nicolaas Beetstraat etc.

Over tesselschade straat een pendeldienst naar binnenstad en je hebt perfecte verbinding met het centrum.

Gaat de containerman uitgekocht worden?

Grijskijkert

#3782
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 18:02:55
Particuliere grond is al een voorlopige koopovereenkomst afgesloten.
Enige probleem zijn de omwonenden van Vosseparkwijk en omgeving Nicolaas Beetstraat etc.

Over tesselschade straat een pendeldienst naar binnenstad en je hebt perfecte verbinding met het centrum.
Kopen ze die bewoners maar uit , heb je gelijk woningen voor (tijdelijke)spelers...Of je verhuurd ze aan supporters |:)
IN HENK WE TRUST!!!

oscarsielstra

Eea komt op het terrein van schuurmans.
Met ertussenin een zeer groot parkeerterrein,
waar de elfstedenhal en het cambuur stadion gebruik van maken  :thumbsup

Vlampiep

Als ik Deinum goed beluister is er de 2 afgelopen jaren veel gesproken maar weinig concreet besloten en is er nog niets klaar.
Er zijn nog steeds 2 scenario's mogelijk en blijft Cambuur afhankelijk van de de gebruikelijke willekeur van de gemeente wie zich als participanten mogen vestigen in een nieuw stadion.
Lekker, eigenlijk nog steeds weinig concreet.

Marc S

Die man van het stadionontwikkeling had toch wel aardig wat interessants te vertellen.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 18:08:48
Kopen ze die bewoners maar uit , heb je gelijk woningen voor (tijdelijke)spelers...Of je verhuurd ze aan supporters |:)
Vast speciaal voor de supporters die van ver komen ;) Kunnen ze er een keer een avondje Leeuwarden aan vast knopen  :proost :proost :proost :proost :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vlampiep

De verhalen die worden gelanceerd zijn ook niet beroerd, maar nu krijgen we te maken met ego's en die van Deinum is niet klein kan ik je vertellen.  Dan nog de toezeggingen die Deinum heeft gedaan naar de ondernemers van het Centrale en binnen stad.
En het ego van Deinum is vele malen groter dan de belangen van Cambuur.

yellow@ndblue

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 17:43:07
Geloof me. Maar het plan ligt al grotendeels klaar.

Inderdaad denk het dus ook! heb zelfs het idee al dat er al gronden zijn aangekocht door de gemeente bij het wtc de afgelopen 1,5 jaar, beide heren hadden een big smile toen er een vraag over kwam i.v.m  grond prijs opdrijving

Ravnajuv

Citaat van: Cambuur LWD op mei 18, 2015, 17:54:31
Zo'n leisuredome klinkt wel goed. Zie hier die van Roda:

http://www.leisure-dome.nl/

Ik woon daar in de buurt, dat heeft verder niks met Roda te maken. Er zitten in het stadion, aan de buitenkant uiteraard, wel wat winkels, maar vooral kleinere zaakjes. De echte publiekstrekker staat pal naast het stadion: de Hornbach

Dat Leisuredome is vooral 's avonds druk.
blau en wyt, foar altyd

Cor

Citaat van: Vlampiep op mei 18, 2015, 18:25:27
De verhalen die worden gelanceerd zijn ook niet beroerd, maar nu krijgen we te maken met ego's en die van Deinum is niet klein kan ik je vertellen.  Dan nog de toezeggingen die Deinum heeft gedaan naar de ondernemers van het Centrale en binnen stad.
En het ego van Deinum is vele malen groter dan de belangen van Cambuur.

Iedereen haalt er weer uit wat hij/zij er uit wil halen. Zelf vind ik het jammer dat ik straks niet meer naar het stadion kan lopen maar ben ik blij met de vooruitgang in het proces. Zwartkijkers blijven er altijd en overal.

papier

Citaat van: yellow@ndblue op mei 18, 2015, 18:29:10
Inderdaad denk het dus ook! heb zelfs het idee al dat er al gronden zijn aangekocht door de gemeente bij het wtc de afgelopen 1,5 jaar, beide heren hadden een big smile toen er een vraag over kwam i.v.m  grond prijs opdrijving

Hebben de heren gehandeld met voorkennis?

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op mei 18, 2015, 18:25:27
De verhalen die worden gelanceerd zijn ook niet beroerd, maar nu krijgen we te maken met ego's en die van Deinum is niet klein kan ik je vertellen.  Dan nog de toezeggingen die Deinum heeft gedaan naar de ondernemers van het Centrale en binnen stad.
En het ego van Deinum is vele malen groter dan de belangen van Cambuur.
Deinum krijgt nu landelijke bekendheid(goed voor zijn ego),er wordt straks in Leeuwarden het meest duurzame stadion van Nederland gebouwd.. En zal de nationale pers wel met hem willen praten..
IN HENK WE TRUST!!!

papier

De locatie vind ik nog steeds niks maar goed. Los daarvan vind ik het ook een vrij summier plan. Paar logische dingen gekopieerd van andere clubs maar bii mijn weten nog geen enkele invulling. Wat heb je dan gedaan?