Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Dat het 2018 werd wisten we al lang. De kogel is nu door de kerk het word wtc. Ik dacht dat de financiering al rond was..?

Bascambuur

De gemeente heeft dus jaren nodig gehad om een ''ontwikkelbrief'' op te stellen, waarin staat dat de binnenstad niet benadeeld mag worden. Knap werk.

maikcambuur

Eigenlijk ongelovelijk. Nu moet cambuur met het 'businesscase' komen, eigenlijk een business plan. En dan pas komen de vergunningen. Dus stel dat cambuur het niet af krijgt voor t einde van t jaar, dan moeten we nog langer wachten.

Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren..

Tukker

Maar het zal dan toch niet het voetbal seizoen 2018/2019 gaan worden. Dat stadion moet er gewoon 1-1-2018 staan.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

hobbes

Het wordt iig mooier dan het Zwolle stadion

Marc S

Haha mooie opmerking ze willen het wat fraaier maken dan in Zwolle  :_schater

Tukker

Veel gebruikers trouwens online. Je kunt wel zien dat er een nieuwtje is
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur Groningen

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2015, 17:13:13
Eigenlijk ongelovelijk. Nu moet cambuur met het 'businesscase' komen, eigenlijk een business plan. En dan pas komen de vergunningen. Dus stel dat cambuur het niet af krijgt voor t einde van t jaar, dan moeten we nog langer wachten.

Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren..
Voor 45 miljoen zou ik ook wel een onderbouwd plan willen zien

marrumer

Citaat van: Tukker op mei 18, 2015, 17:14:48
Veel gebruikers trouwens online. Je kunt wel zien dat er een nieuwtje is
120 gasten online inderdaad.

scc-aaron

Ik snap werkelijk niet wat de gemeente de afgelopen tijd heeft gedaan. Come on!!!  :0=

Treb

Ik wil wel wat meer weten over ontwerp.

drg

Was ergens na de eerste minuut al uitgekeken, dat artikel op de website beantwoord eigenlijk al alle vragen. Alleen de locatie en jaar zijn 'concreet' de rest gaan we allemaal niets nieuws over horen en weten.

maikcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 18, 2015, 17:17:46
Voor 45 miljoen zou ik ook wel een onderbouwd plan willen zien

Snap ik ook wel. Zeg alleen maar dat de gemeente wel erg lang heeft geduurt met die ontwikkelbrief...

Cambuur Groningen

Citaat van: drg op mei 18, 2015, 17:27:47
Was ergens na de eerste minuut al uitgekeken, dat artikel op de website beantwoord eigenlijk al alle vragen. Alleen de locatie en jaar zijn 'concreet' de rest gaan we allemaal niets nieuws over horen en weten.
Beetje kort door de bocht, de beste man die nu praat over het concept is toch prima om aan te horen, maar goed dat is mijn mening :-)

speculeter

Citaat van: drg op mei 18, 2015, 17:27:47
Was ergens na de eerste minuut al uitgekeken, dat artikel op de website beantwoord eigenlijk al alle vragen. Alleen de locatie en jaar zijn 'concreet' de rest gaan we allemaal niets nieuws over horen en weten.
haha....Hier precies hetzelfde. Twee minuten live gekeken.
Toen wist ik het wel en kwam de prietpraat.