Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 18:21:37
Bijker is de eerste paal

Liever iets zonder rot?   :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2015, 19:03:52
Eindelijk meer nieuws.

Maar serieus, wat gaat er vermeld worden: Het uiteindelijke onderzoek waaruit voort vloeit dat WTC het beste is?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Citaat van: drg op mei 17, 2015, 19:45:31
Liever iets zonder rot?   :devil

Ik zou zeggen we hebben nog een WC nodig ;)

Harry L.

Kan nergens terug vinden dat er een persconferentie is morgen. Als hij er al komt, hoe laat? Gaat het dan over het nieuwe stadion of wordt er gewoon vertelt dat de grootste
judas van Leeuwarden naar die stal vertrekt

mario

Citaat van: Destroyer op mei 17, 2015, 19:50:53
Maar serieus, wat gaat er vermeld worden: Het uiteindelijke onderzoek waaruit voort vloeit dat WTC het beste is?

Zoiets ja.

En dat een haalbaarheids onderzoek nodig is die uit moet wijzen of het haalbaar is.....

Dokkumer

Citaat van: mario op mei 17, 2015, 19:59:57
Zoiets ja.

En dat een haalbaarheids onderzoek nodig is die uit moet wijzen of het haalbaar is.....
Of het haalbaarheidsonderzoek haalbaar is? Of moet daar nog een pré haalbaarheidsonderzoek door een derde (dure) partij voor verricht worden?

Lore

Citaat van: Destroyer op mei 17, 2015, 19:50:53
Maar serieus, wat gaat er vermeld worden: Het uiteindelijke onderzoek waaruit voort vloeit dat WTC het beste is?

Als er een persconferentie komt, dan zal het waarschijnlijk zijn dat de keuze op WTC is gevallen, maar volgens mij heeft de gemeenteraad nog geen beslissing genomen dus zal de officiële procedure opgestart worden

Citaat van: Harry L. op mei 17, 2015, 19:59:17
Kan nergens terug vinden dat er een persconferentie is morgen. Als hij er al komt, hoe laat? Gaat het dan over het nieuwe stadion of wordt er gewoon vertelt dat de grootste
judas van Leeuwarden naar die stal vertrekt

Lijkt mij niet de plaats voor Cambuur om het vertrek van een transfervrije ex-speler bekend te maken. Dat doen ze maar in die ballebak

Destroyer

Citaat van: Lore op mei 17, 2015, 20:04:12
Als er een persconferentie komt, dan zal het waarschijnlijk zijn dat de keuze op WTC is gevallen, maar volgens mij heeft de gemeenteraad nog geen beslissing genomen dus zal de officiële procedure opgestart worden


Aha, dan denk ik dat het een persconferentie wordt om aan te geven dat er een haalbaarheidsonderzoek komt of het efficiënt is dat er een officiële procedure opgestart kan worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

scclwd

Ype Smid persoonlijk gesproken. Wtc wordt het.

zeewolde

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 20:14:22
Ype Smid persoonlijk gesproken. Wtc wordt het.
ik pak ff een  :hein wat chips en wacht op de reactie van dokkummer 8)

scclwd

Dit is een groot drama. Voor mij persoonlijk en misschien voor meerdere mensen.
Wat een ongelooflijke tegenvaller.

thankyou

Dit is een groot drama. Voor mij persoonlijk en misschien voor meerdere mensen.
Wat een ongelooflijke tegenvaller. ;( ;(
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Spine

De enige juiste beslissing. WTC it is.
Hart zegt verbouwen, verstand zegt nieuwbouw WTC.