Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Ik hoor van iedereen: wtc 100 %.  ;( ;( ;(

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 17:50:14
Ik hoor van iedereen: wtc 100 %.  ;( ;( ;(
Ach wat is iedereen? Heel veel mensen roepen wat, maar weinig mensen weten wat.
Eerlijk is eerlijk, ik ga er ook van uit dat we onze langste tijd aan het Cambuurplein hebben gehad. Het is ook een aspect wat we eigenlijk sinds de eerste plannen in 2009 al hadden moeten weten.

Spijtig? Ja, want ik had ook het liefst gewild dat we op of naast de huidige locatie zouden blijven. Alleen beslissen wij niet, daar zijn de "geleerden" voor. En eerlijk is eerlijk, daar zijn waarschijnlijk de betere mogelijkheden tot doorontwikkeling en op gebied van veiligheid (afvoer uitsupporters).

scclwd

Dokkumer, geloof me. Het is waar. Morgen persconfetentie.

scclwd


Destroyer

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 17:57:23
Dokkumer, geloof me. Het is waar. Morgen persconfetentie.

Morgen een persconferentie omtrent het nieuw stadion? Gaan ze weer vertellen dat ze aan het onderzoeken zijn waar het gaat komen en bla bla bla...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Als er morgen een persconferentie komt met dat de beslissing is gevallen ben ik erg blij

scclwd

Citaat van: Marc S op mei 17, 2015, 18:03:11
Als er morgen een persconferentie komt met dat de beslissing is gevallen ben ik erg blij

Wtc. 100 %

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

 
Citaat van: Marc S op mei 17, 2015, 18:03:11
Als er morgen een persconferentie komt met dat de beslissing is gevallen ben ik erg blij

:y, graag vanaf de plek waar het komt, kan Siepie mooi de eerste paal erin beuken samen met Bijker :X

Tukker

Citaat van: Marc S op mei 17, 2015, 18:03:11
Als er morgen een persconferentie komt met dat de beslissing is gevallen ben ik erg blij
Zullen ze meteen het vertrek wel bevestigen van speler(s). Dan valt dat misschien een beetje op de achtergrond
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Harry L. op mei 17, 2015, 18:20:59

:y, graag vanaf de plek waar het komt, kan Siepie mooi de eerste paal erin beuken samen met Bijker
Bijker is de eerste paal
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S


Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 17:57:23
Dokkumer, geloof me. Het is waar. Morgen persconfetentie.
Eindelijk meer nieuws.

Dokkumer

Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 18:21:37
Bijker is de eerste paal
Nee dank je, liever iets betrouwbaarders  :_schater