Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb


Lore

Citaat van: Treb op april 21, 2015, 09:50:11
Jij kan het weten.

Nou eerlijk gezegd niet! Mijn bron is inmiddels bij Cambuur vertrokken! .

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 21, 2015, 11:14:13
Nou eerlijk gezegd niet! Mijn bron is inmiddels bij Cambuur vertrokken! .
Vertelt hij je nu hoe het bij Twente is? :devil

speculeter

Citaat van: Lore op april 21, 2015, 11:14:13
Nou eerlijk gezegd niet! Mijn bron is inmiddels bij Cambuur vertrokken! .
Dan kan hij je mooi vertellen welke speler van Twente onze kant op komt :_schater

Cambuur LWD

Citaat van: Montana op april 20, 2015, 20:26:58
Misschien moeten we allemaal @CDALeeuwarden op Twitter vragen of zij de noodzaak van een nieuw stadion ook zien zitten. (Hint:P)
Lijkt erop dat deze partij de enige dwarsligger is.

Goed plan! Bestoken op Twitter, mail, post of wat dan ook. Zolang het maar netjes blijft!  _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2015, 12:09:49
Vertelt hij je nu hoe het bij Twente is? :devil

Nee bij Groningen
Henk, held, bedankt

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander


speculeter


Harry L.

Citaat van: Lore op april 21, 2015, 11:14:13
Nou eerlijk gezegd niet! Mijn bron is inmiddels bij Cambuur vertrokken! .

Dan kan je nu die investeerder ook wel prijsgeven. En wat bedoel je met gelekt? Hebben ze allemaal een paraaf gezet op de tweede pagina van de intensieverklaring die bestaat uit 300 pagina's...

PePe

#3550
Ik had verwacht dat onze koning op koningsdag nieuws had te melden omtrent de bouw van ons nieuwe stadion? (helaas niet)

piene hassus

Su die wellus fan Cambuur hoord hewwe? Su die wel wete waar ut over gaat? De koaning het folges mij wel andere dingen anne hassus

speculeter

En toen was het mei. .....
En was het seizoen bijna afgelopen.
En hebben we weer niks gehoord. ?

PePe

We tillen het nog een keer over de verkiezingen heen!! :_schater

AL

Wie gelooft nog in dit sprookje??