Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Maar even een nieuwe poll lijkt mij.

Wanneer staat het nieuwe cambuur stadion er?
1......2017
2.......2018
3.......Hij komt er helemaal niet!

Wat denken jullie ervan?

666

Citaat van: speculeter op april 16, 2015, 10:22:05
Maar even een nieuwe poll lijkt mij.

Wanneer staat het nieuwe cambuur stadion er?
1......2017
2.......2018
3.......Hij komt er helemaal niet!

Wat denken jullie ervan?

Optie 1, het gaat straks lopen als een trein. 3 ringen 40.000 man,  champignonsliek  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

LEEUWARDEN - Cambuur is populair: alle seizoenkaarten voor de voetbaljaargang 2015-2016 zijn al uitverkocht.

Voor het eerst in de clubhistorie is er sprake van een wachtlijst. Dat betekent dat Cambuur verzekerd is van 8300 verkochte seizoenkaarten.

,,We mogen er trots op zijn dat alle kaarten alweer verkocht zijn. Dit geeft wel de potentie van de club aan, maar ook de noodzaak van een nieuw stadion", zegt algemeen directeur Ard de Graaf.

speculeter

Dat verhaal horen we ook al heel lang. ... l0l

666

Ik kijk nu al uit naar CH2018, daar wordt bekend gemaakt dat er constructieve gesprekken gaande zijn tussen de gemeente Leeuwarden en Cambuur. Ze tekenen een nieuwe intentieverklaring waarin vermeld staat dat er in 2038 een bouwvergunning wordt afgegeven, om de grond bouwrijp te maken voor de parkeerplaats bij het eventuele nieuwe stadion.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Lekker rustig blijven. 40 miljoen voor een club die korte tijd geleden op sterven na dood was is wel iets wat rustig uitgewerkt moet worden

Harry L.

#3531
Citaat van: speculeter op april 16, 2015, 10:22:05
Maar even een nieuwe poll lijkt mij.

Wanneer staat het nieuwe cambuur stadion er?
1......2017
2.......2018
3.......Hij komt er helemaal niet!

Wat denken jullie ervan?

Ik ga voor optie 3. mocht het er onverhoopt wel van komen hoelang duurt de bouw van een stadion vanaf het slaan van de eerste
paal? Een jaar of 3?

Dokkumer

Citaat van: De Gast op april 18, 2015, 09:19:52
Lekker rustig blijven. 40 miljoen voor een club die korte tijd geleden op sterven na dood was is wel iets wat rustig uitgewerkt moet worden
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat de financiering rond was. En 40 miljoen? Wat krijgen we, luchtgeveerde stoeltjes ofzo? :P

666

Citaat van: Dokkumer op april 18, 2015, 10:01:24
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat de financiering rond was. En 40 miljoen? Wat krijgen we, luchtgeveerde stoeltjes ofzo? :P

Volgens mij kost het stadion iets van 25 miljoen en de herinrichting van het gebied 15 miljoen (betaald door de gemeente).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

11.5 mil tekort voor CH2018  :wall

Dokkumer

Citaat van: 666 op april 18, 2015, 10:04:30
Volgens mij kost het stadion iets van 25 miljoen en de herinrichting van het gebied 15 miljoen (betaald door de gemeente).
Met die 15 miljoen hebben wij niks te maken, wij moeten gewoon die 25 miljoen "even" rond hebben ;)

Montana

Misschien moeten we allemaal @CDALeeuwarden op Twitter vragen of zij de noodzaak van een nieuw stadion ook zien zitten. (Hint:P)
Lijkt erop dat deze partij de enige dwarsligger is.

Destroyer

Ik denk eerder dat ze een luchtkasteel aan het ontwerpen zijn.  :wall
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore


zeewolde

Citaat van: Lore op april 21, 2015, 09:25:30
En is er al gelekt?
in het oude stadion? Houdt het dak het niet meer?