Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

De gemeenteraad wordt aangestuurd door de kruideniersclub. De BVO slaat niet op de trom. Maar wat doen wij er als supporters aan? Mekkeren op een forum. Kan de KvC het vuurtje niet eens even opstoken? Of CC?
:0= WAKE UP!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Het zou voor de plaatselijke bouw sector al een dikke impuls zijn om in deze tijdeen nieuw stadion te mogen realiseren. Ik denk ook dat het nooit weer zo goedkoop kan als in deze tijd. De andere zijde is natuurlijk dat de economie bagger is en dat je nu weer moeilijk goede investering partijen kunt vinden. gemeente, help de club en werk mee met vergunningen. Zo zorg je voor een goede plaatselijke bouw economie in deze belabberde tijd. Ben benieuwd komende tijd...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Wat is er gisteren op de forum avond verteld omtrent plannen nieuw stadion?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 10:41:41
Wat is er gisteren op de forum avond verteld omtrent plannen nieuw stadion?

Gaat stap voor stap op een constructieve manier, zie het wel positief in.......ze zijn goed in gesprek met gemeente in ieder geval!!

Andre-Lwd

Citaat van: richard op januari 30, 2013, 10:48:47
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 10:41:41
Wat is er gisteren op de forum avond verteld omtrent plannen nieuw stadion?

Gaat stap voor stap op een constructieve manier, zie het wel positief in.......ze zijn goed in gesprek met gemeente in ieder geval!!

Zal ook wel moeten, anders is het gewoon over en uit met de club.

TM

#65
Het zou in ieder geval geen betonbak worden zoals Zwolle |:)

brambo3004

Citaat van: TM op januari 30, 2013, 13:06:50
Het het zou geen betonbak worden zoals Zwolle |:)

dat is al een pak van mn hart :thumbsup

dennisw8

#67
Als Cambuur net zo iets als Fc Groningen wilt hebben. dan vindt ik dit een mooi begin voor een nieuw stadion. de stoelen zitten heel mooi dicht bij het veld. Alleen wel wat te veel zit plaatsen. (achja als bijv (feyenoord of ajax komen wordt het van zelf wel druk.

stadion van cardiff city


En genoeg ruimt voor de Sponsers, zoals je kunt zien.







Stoeltjes moeten natuurlijk wel geel blauw wezen.!!!!

TM

Ja als de binnenkant er zo uit komt te zien, ben ik voorstander!

Galdiano

Zoals al eerder gezegd, geef mij maar het nieuwe stadion van Petrolul Ploiesti zitplaatsen 16.400



When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

die hoeken zijn oerlelijk moeten ze nooit doen!!!!

Goudvinger

Citaat van: richard op februari 04, 2013, 19:41:08
die hoeken zijn oerlelijk moeten ze nooit doen!!!!

Die hoeken zijn inderdaad afschuwelijk. Of open, of stoeltjes.

Galdiano

Citaat van: Goudvinger op februari 04, 2013, 21:41:34
Citaat van: richard op februari 04, 2013, 19:41:08
die hoeken zijn oerlelijk moeten ze nooit doen!!!!

Die hoeken zijn inderdaad afschuwelijk. Of open, of stoeltjes.

Zoals ik het geplaatst heb zal het wellicht wel gaan worden. De hoeken kunnen gevuld worden met zakelijke units! Dat genereert geld, beetje idee van Zwolle!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Citaat van: Galdiano op februari 05, 2013, 12:11:29
Citaat van: Goudvinger op februari 04, 2013, 21:41:34
Citaat van: richard op februari 04, 2013, 19:41:08
die hoeken zijn oerlelijk moeten ze nooit doen!!!!

Die hoeken zijn inderdaad afschuwelijk. Of open, of stoeltjes.

Zoals ik het geplaatst heb zal het wellicht wel gaan worden. De hoeken kunnen gevuld worden met zakelijke units! Dat genereert geld, beetje idee van Zwolle!

Oprotten met je Zwolle! Betonbak! Vind de buitenkant trouwens ook oerlelijk! Sorry piraat :zweep, maar dit moet hem maar niet worden!

marrumer

ik vind de buitenkant erg mooi, maar die hoeken kunnen echt niet :(