Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op april 03, 2015, 15:41:29
Wat is er aan om iedere competitie ala Utrecht tussen plaats 8 en 14 te spelen in de ere?
Wat mij betreft is dat stukken beter dan met -15 naar een zoutloos potje tegen Telstar te staan kijken....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

We skreeuwen jarenlang dat we terug moeten naar de Eredivisie, zijn we er eindelijk dan zijn er gasten die graag weer naar Velsen willen... Of staat Achilles soms nog op jullie groundhoplijst :?

Eewal

Citaat van: Galdiano op april 03, 2015, 15:41:29
Niks is mooier dan voetbal tussen plaats 12 ere en plek 8 JL.
Van mij hoeven we geen club te worden die om de playoffs europees moet strijden.
Wat is er aan om iedere competitie ala Utrecht tussen plaats 8 en 14 te spelen in de ere?
:_schater blijven rare snuiters hier!

Goudvinger

Citaat van: Galdiano op april 03, 2015, 15:41:29
Niks is mooier dan voetbal tussen plaats 12 ere en plek 8 JL.
Van mij hoeven we geen club te worden die om de playoffs europees moet strijden.
Wat is er aan om iedere competitie ala Utrecht tussen plaats 8 en 14 te spelen in de ere?

Hoewel ik het met je eens ben dat met de spanning in de bovenste regionen ook niet verkeerd is, vind ik de Eredivisie toch een stuk leuker. Eén of twee keer in de JL de play-offs niet halen en we zitten weer in 2006. Tekorten in het budget, publiek dat weg blijft en uit verliezen bij Eindhoven en Oss. Bovendien kan ik me goed herinneren hoe zeer wij destijds hunkerden naar de Eredivisie. Zo sterk dat het ons verscheidene keren naar het randje van een faillissement heeft gebracht. Nee, geef mij maar gewoon de Eredivisie.

speculeter

Vanaf nu mooi in de eredivisie blijven.
Mooi stabiel in de middenmoot.
Genoeg uitdagingen..keer play offs halen.
Beker een keer winnen.
Twee keer in een seizoen winnen van dkv.

michello

Mensen die hunkeren naar de eerste divisie, weer met 50 man in een uitvak willen staan en met eigen vervoer zich klem willen zuipen kunnen net zo goed naar de plaatselijke amateurclub gaan met vrienden. Heb je ook een gezellige middag en kun je kruipend naar huis.  Waren mooie tijden maar terug naar de JL? Het is alleen maar troostelozer geworden in die competitie en zelfs daar kom je tegenwoordig niet eens meer zo vaak op EV bij uitwedstrijden.

Wat is er nu mooier dan 2x per jaar DKV vernederen en de oosterburen een pak op de broek geven?  Vol stadion met de bélig vol spanning. Waarbij de drank juist een andere waarde heeft ipv je klem te zuipen omdat het voetbal niet om aan te gluren is. Ik wil nooit meer anders !

Eewal

Citaat van: michello op april 04, 2015, 12:47:58
Mensen die hunkeren naar de eerste divisie, weer met 50 man in een uitvak willen staan en met eigen vervoer zich klem willen zuipen kunnen net zo goed naar de plaatselijke amateurclub gaan met vrienden. Heb je ook een gezellige middag en kun je kruipend naar huis.  Waren mooie tijden maar terug naar de JL? Het is alleen maar troostelozer geworden in die competitie en zelfs daar kom je tegenwoordig niet eens meer zo vaak op EV bij uitwedstrijden.

Wat is er nu mooier dan 2x per jaar DKV vernederen en de oosterburen een pak op de broek geven?  Vol stadion met de bélig vol spanning. Waarbij de drank juist een andere waarde heeft ipv je klem te zuipen omdat het voetbal niet om aan te gluren is. Ik wil nooit meer anders !
_O_

Vedetski

Citaat van: michello op april 04, 2015, 12:47:58
Mensen die hunkeren naar de eerste divisie, weer met 50 man in een uitvak willen staan en met eigen vervoer zich klem willen zuipen kunnen net zo goed naar de plaatselijke amateurclub gaan met vrienden. Heb je ook een gezellige middag en kun je kruipend naar huis.  Waren mooie tijden maar terug naar de JL? Het is alleen maar troostelozer geworden in die competitie en zelfs daar kom je tegenwoordig niet eens meer zo vaak op EV bij uitwedstrijden.

Wat is er nu mooier dan 2x per jaar DKV vernederen en de oosterburen een pak op de broek geven?  Vol stadion met de bélig vol spanning. Waarbij de drank juist een andere waarde heeft ipv je klem te zuipen omdat het voetbal niet om aan te gluren is. Ik wil nooit meer anders !

Helemaal mee eens. Jupiler league..... :R
:koffie

Destroyer

Citaat van: Galdiano op april 03, 2015, 15:35:35
Laten we maar lekker in het huidige stadion blijven spelen zonder aanpassing.

En dan over vijf jaar geen betaald voetbal meer in Leeuwarden. Dat mensen nog steeds geloven dat we zo door kunnen blijven gaan in dit wrak van een stadion. Bijna lachwekkend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: Destroyer op april 04, 2015, 17:02:54
En dan over vijf jaar geen betaald voetbal meer in Leeuwarden. Dat mensen nog steeds geloven dat we zo door kunnen blijven gaan in dit wrak van een stadion. Bijna lachwekkend.
zijn een hele hoop clubs in de jupiler league die niet een bepaald geweldig stadion hebben. En deze spelen over aantal jaar allemaal geen betaald voetbal?

moodygrunn

Citaat van: SCC-J op april 04, 2015, 17:58:28
zijn een hele hoop clubs in de jupiler league die niet een bepaald geweldig stadion hebben. En deze spelen over aantal jaar allemaal geen betaald voetbal?

Ik weet niet hoe het bij die andere clubs zit, maar bij ons is betonrot geconstateerd in 2 tribunes toch?
In Henk en Sandor we trust

Len Cantello

Ons stadion is voor 75% einde levensduur. Dus, er moet wat gebeuren. Nieuwbouw geloof ik niet meer in, dankzij visieloze stadsbestuurders en ambtenarenkliek die alles op de lange baan schuiven. Renoveren dan maar. Met een bloedgang!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op april 04, 2015, 18:14:10
Ik weet niet hoe het bij die andere clubs zit, maar bij ons is betonrot geconstateerd in 2 tribunes toch?

Is tegenwoordig wel te herstellen.
Echter is het een tijdrovende klus als het om grote stukken gaat.
Afbreken en opnieuw opbouwen is sneller en goedkoper.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Citaat van: Len Cantello op april 04, 2015, 19:01:19
Ons stadion is voor 75% einde levensduur. Dus, er moet wat gebeuren. Nieuwbouw geloof ik niet meer in, dankzij visieloze stadsbestuurders en ambtenarenkliek die alles op de lange baan schuiven. Renoveren dan maar. Met een bloedgang!

Eens.

Pielkebuus

Ik ben bang dat we over een aantal weken een voorwaarden/eisenpakket gaan krijgen van de gemeente, en dit zal niet allemaal voordelig zijn voor ons.