Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Iets met Pasen en Pinksteren en op één dag vallen :clint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Marc S

Citaat van: dit is mien club op april 01, 2015, 14:38:15
Iets met Pasen en Pinksteren en op één dag vallen :clint

Nou zondag is het pasen, als we dan ook even kunnen regelen dat pinksteren verplaatst wordt  :_schater

Pielkebuus

Ik ben benieuwd wanneer we weer een deadline te horen krijgen..  :zucht

Sander Scc

#3483
Citaat van: Pielkebuus op april 01, 2015, 22:36:16
Ik ben benieuwd wanneer we weer een deadline te horen krijgen..  :zucht

Volgende deadline: Binnen enkele weken..
Ambtenaren kennende duurt dat dus nog wel tot na de zomer
http://www.lc.nl/friesland/cambuur-snel-weer-in-leeuwarder-raad-18530813.html

En dan worden alleen de voorwaarden nog maar gepresenteerd..  :wall :wall :wall

drg

Lekker rekken tot in den eeuwigheid en hopen dat Cambuur maar weer zo snel mogelijk Jupiler speelt, dan kunnen ze in ieder geval 'zie je wel, het is niet nodig geweest' roepen. :R

kickandrush

Misschien moeten we het bestuurlijk apparaat een handje helpen en na de laatste thuiswedstrijd de fik in zuid en oost zetten. Dan mutte ze wel wat.  8P En de schuld bij de boeren in de klompen schuiven natuurlijk  :zweep

drg

Citaat van: kickandrush op april 03, 2015, 11:22:00
Misschien moeten we het bestuurlijk apparaat een handje helpen en na de laatste thuiswedstrijd de fik in zuid en oost zetten. Dan mutte ze wel wat.  8P En de schuld bij de boeren in de klompen schuiven natuurlijk  :zweep

Doe dat dan wel ff na de playoffs  :_schater

DCKM

Citaat van: Vakje 9 op maart 26, 2015, 23:38:20
Leeuwarden 24 maart 2015


Aan :       Gemeente Leeuwarden t.a.v. wethouder Henk Deinum
Van :       Supportersvereniging Kern van Cambuur
Betreft : Nieuwbouw/verbouw Cambuurstadion

Even een persoonlijke mening.

KVC, het nieuwe stadion is iets tussen de gemeente en Cambuur.

Dit wilde ik even kwijt voor KVC teveel schade aanricht.





Geachte heer Deinum,


In december 2013 hebben we elkaar gesproken inzake de nieuwbouw of verbouw van het Cambuurstadion. In de loop van 2014 hebben we nog een keer contact met elkaar gehad en gaf u aan dat er uiterlijk in december 2014 duidelijkheid zou komen inzake het Cambuurstadion. Vervolgens werd de beslissing over het stadion weer uitgesteld naar eind januari. Inmiddels is het eind maart en is het nog steeds niet bekend voor welke optie gekozen wordt. In een gesprek met de directie van de BVO Cambuur werd ons duidelijk dat er een compleet plan van aanpak klaar ligt en dat het wachten is op groen licht van de gemeente Leeuwarden.
Het voetbalseizoen loopt bijna op zijn eind en de onrust onder de supporters inzake de het nieuwe stadion neemt alleen maar toe. De supportersvereniging Kern van Cambuur vraagt dan ook nadrukkelijk aan de gemeente Leeuwarden om snel met een beslissing te komen en duidelijkheid te verschaffen over het nieuwe Cambuurstadion.

Voor de goede orde ontvangt u nogmaals de aandachtspunten voor de verbouw/nieuw stadion zoals die onder de supporters leeft.

• In eerste instantie verbouw/nieuwbouw op de huidige locatie aan het Cambuurplein. Alternatief is de locatie achter het WTC
• Eigen supporters (sta)vak voor de fanatieke aanhang van SC Cambuur
• Eigen supportershome met de mogelijkheid van twee ruimtes zoals dit ook bij het stadion van FC Utrecht het geval is.
• Voldoende opslagmogelijkheid voor spandoeken en andere sfeerartikelen.
• Voorkeur gaat uit naar een vierkant stadion zonder zgn. tweede ring en met tribunes tot aan het veld.
• Spelen op echt gras.
• Goede facilitaire voorzieningen.
• Kiosken en supportershome bemannen door vrijwilligers.
• Goede toegang en faciliteiten voor de minder valide supporters.


Genoemde punten zijn slechts een eerste indicatie en dienen uiteraard nog nader te worden ingevuld. In de aanloop tot de verbouw/nieuwbouw denken wij een goede bijdrage te kunnen leveren tot verdere uitwerking en realisatie hiervan. Wij hopen dan ook op korte termijn hierover met u van gedachten te kunnen wisselen.

Met hartelijke groet,

Kees Elzinga
Voorzitter Kern van Cambuur
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Galdiano

Laten we maar lekker in het huidige stadion blijven spelen zonder aanpassing.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op april 03, 2015, 15:35:35
Laten we maar lekker in het huidige stadion blijven spelen zonder aanpassing.

Dan glijden we heel snel af..

Galdiano

Citaat van: Marc S op april 03, 2015, 15:37:17
Dan glijden we heel snel af..

Niks is mooier dan voetbal tussen plaats 12 ere en plek 8 JL.
Van mij hoeven we geen club te worden die om de playoffs europees moet strijden.
Wat is er aan om iedere competitie ala Utrecht tussen plaats 8 en 14 te spelen in de ere?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op april 03, 2015, 15:41:29
Niks is mooier dan voetbal tussen plaats 12 ere en plek 8 JL.
Van mij hoeven we geen club te worden die om de playoffs europees moet strijden.
Wat is er aan om iedere competitie ala Utrecht tussen plaats 8 en 14 te spelen in de ere?

Genoeg, ik mis de jupiler league in ieder geval echt niet. Daarnaast is niets mooier dan de derby, en die heb je ook niet in de JL, ik hoop dat je me hier voor de gek houd en sarcastisch doet

Galdiano

Citaat van: Marc S op april 03, 2015, 15:51:50
Genoeg, ik mis de jupiler league in ieder geval echt niet. Daarnaast is niets mooier dan de derby, en die heb je ook niet in de JL, ik hoop dat je me hier voor de gek houd en sarcastisch doet

Tuurlijk de derby is prachtig! Maar de playoffs voor promotie degradatie ook, de spanning om te promoveren degraderen, is heerlijk.

Er zijn genoeg mooie wedstrijden dit seizoen geweest, maar ik mis op één of andere manier wat. De strijd en beleving die veel supporters wel hadden in de jupiler league. Kan ook met de sfeer te maken hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Marc S op april 03, 2015, 15:51:50
Genoeg, ik mis de jupiler league in ieder geval echt niet. Daarnaast is niets mooier dan de derby, en die heb je ook niet in de JL, ik hoop dat je me hier voor de gek houd en sarcastisch doet

Ik mis de juup ook niet... maar wat ik wel mis is het erbarmelijke niveau. Nadien lekker janken en bléren over hoe verschrikkelijk het wel niet was. Dat waren mooie momenten  :D.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op april 03, 2015, 15:59:34
Tuurlijk de derby is prachtig! Maar de playoffs voor promotie degradatie ook, de spanning om te promoveren degraderen, is heerlijk.

Er zijn genoeg mooie wedstrijden dit seizoen geweest, maar ik mis op één of andere manier wat. De strijd en beleving die veel supporters wel hadden in de jupiler league. Kan ook met de sfeer te maken hebben.

We veranderen wat als club, voorheen behoorde het supporteren wat meer tot een niche cultuur (kleinschalig etc) en het wordt wat meer een mainstream cultuur.
In Henk en Sandor we trust