Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Pielkebuus

Ik geloof er ook niet meer in!

Dokkumer

Citaat van: DK op maart 19, 2015, 13:25:45
in 2018 zijn er weer gemeenteraads verkiezingen, ik denk dat ze het daar over willen heen tillen... nog even geduld mensen!  :R :R :R
Wees blij dat het niets met de Waterschapsverkiezingen te maken heeft, die zijn pas in 2020 weer.. Ambtelijke molens zijn nu eenmaal zeer traag en ja wat meer informatie mag wel eens naar buiten komen.

Daddy T.

Gisteren weer in Alkmaar geweest, schitterend stadion met goede akoestiek (weten ze in Alkaar alleen geen raad mee) en gracht langs veld waar je ook nog het veld kan zien (ipv een betonnen bak zoals SCH heeft). Kopieer deze maar naar Leeuwarden met paar rijen eraf waardoor je op 13-15.000 plaatsen komt. Ook de supportershomes onder de verschillende tribunes zijn prima. Infrastructuur in Alkmaar is alleen drama.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Destroyer

Zeker een mooi stadion, alleen de tribunes zouden tot de grond moeten. Grote pluspunten mooi golvend dak en de grote glasplaten bovenin de tribunens. Extra daglicht! Geen beton zoals in het ADo stadion.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Daddy T. op maart 22, 2015, 12:39:09
Gisteren weer in Alkmaar geweest, schitterend stadion met goede akoestiek (weten ze in Alkaar alleen geen raad mee) en gracht langs veld waar je ook nog het veld kan zien (ipv een betonnen bak zoals SCH heeft). Kopieer deze maar naar Leeuwarden met paar rijen eraf waardoor je op 13-15.000 plaatsen komt. Ook de supportershomes onder de verschillende tribunes zijn prima. Infrastructuur in Alkmaar is alleen drama.

Helemaal mee eens! Goede voorzieningen overal goed zicht. Buitenkant mooi. De tribune mag iets dichter op het veld ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op maart 22, 2015, 12:44:50
Helemaal mee eens! Goede voorzieningen overal goed zicht. Buitenkant mooi. De tribune mag iets dichter op het veld ;)

Wij zaten op eerste rij achter de dugout, voor mijn gevoel zaten we daar al bovenop het veld. Mogelijk is dat vanuit de andere tribunes anders...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

moodygrunn

Zoujuist onderstaande tweets tegengekomen:

https://twitter.com/Robert_Kuipers_/status/580422737136627713

Dit was een top dag ! Erg gelukkig met de nieuwe klus bij #Cambuur #Leeuwarden.

Lijsttrekker D66-GroenLinks gemeente Heerde l Gespecialiseerd in bouw, duurzaamheid en energie E:

Het bedrijf waarvan hij eigenaar is, heeft het volgende in de omschrijving:

TBP bouwmanagers & ingenieurs gespecialiseerd in bouwprojecten. Nu bezig met hotel en voetbalstadion.

https://twitter.com/totaalbouwplan


In Henk en Sandor we trust

Eewal

Citaat van: moodygrunn op maart 24, 2015, 21:11:22
Zoujuist onderstaande tweets tegengekomen:

https://twitter.com/Robert_Kuipers_/status/580422737136627713

Dit was een top dag ! Erg gelukkig met de nieuwe klus bij #Cambuur #Leeuwarden.

Lijsttrekker D66-GroenLinks gemeente Heerde l Gespecialiseerd in bouw, duurzaamheid en energie E:

Het bedrijf waarvan hij eigenaar is, heeft het volgende in de omschrijving:

TBP bouwmanagers & ingenieurs gespecialiseerd in bouwprojecten. Nu bezig met hotel en voetbalstadion.

https://twitter.com/totaalbouwplan

moeten de kleedkamers verbouwd worden? :)

speculeter

Die vaste fotograaf zat foto's te maken.
Zou het dan toch.....
Het is al zo'n leuke dag met al die goede berichten☺

Cambuur123

Zal binnenkort wel meer bekend worden denk ik dan inderdaad, let's hope 4 the best...


Vakje 9

Leeuwarden 24 maart 2015


Aan :       Gemeente Leeuwarden t.a.v. wethouder Henk Deinum
Van :       Supportersvereniging Kern van Cambuur
Betreft : Nieuwbouw/verbouw Cambuurstadion




Geachte heer Deinum,


In december 2013 hebben we elkaar gesproken inzake de nieuwbouw of verbouw van het Cambuurstadion. In de loop van 2014 hebben we nog een keer contact met elkaar gehad en gaf u aan dat er uiterlijk in december 2014 duidelijkheid zou komen inzake het Cambuurstadion. Vervolgens werd de beslissing over het stadion weer uitgesteld naar eind januari. Inmiddels is het eind maart en is het nog steeds niet bekend voor welke optie gekozen wordt. In een gesprek met de directie van de BVO Cambuur werd ons duidelijk dat er een compleet plan van aanpak klaar ligt en dat het wachten is op groen licht van de gemeente Leeuwarden.
Het voetbalseizoen loopt bijna op zijn eind en de onrust onder de supporters inzake de het nieuwe stadion neemt alleen maar toe. De supportersvereniging Kern van Cambuur vraagt dan ook nadrukkelijk aan de gemeente Leeuwarden om snel met een beslissing te komen en duidelijkheid te verschaffen over het nieuwe Cambuurstadion.

Voor de goede orde ontvangt u nogmaals de aandachtspunten voor de verbouw/nieuw stadion zoals die onder de supporters leeft.

• In eerste instantie verbouw/nieuwbouw op de huidige locatie aan het Cambuurplein. Alternatief is de locatie achter het WTC
• Eigen supporters (sta)vak voor de fanatieke aanhang van SC Cambuur
• Eigen supportershome met de mogelijkheid van twee ruimtes zoals dit ook bij het stadion van FC Utrecht het geval is.
• Voldoende opslagmogelijkheid voor spandoeken en andere sfeerartikelen.
• Voorkeur gaat uit naar een vierkant stadion zonder zgn. tweede ring en met tribunes tot aan het veld.
• Spelen op echt gras.
• Goede facilitaire voorzieningen.
• Kiosken en supportershome bemannen door vrijwilligers.
• Goede toegang en faciliteiten voor de minder valide supporters.


Genoemde punten zijn slechts een eerste indicatie en dienen uiteraard nog nader te worden ingevuld. In de aanloop tot de verbouw/nieuwbouw denken wij een goede bijdrage te kunnen leveren tot verdere uitwerking en realisatie hiervan. Wij hopen dan ook op korte termijn hierover met u van gedachten te kunnen wisselen.

Met hartelijke groet,

Kees Elzinga
Voorzitter Kern van Cambuur

Cambuur LWD

Goede brief, ben benieuwd naar de reactie!

Citaat van: Vakje 9 op maart 26, 2015, 23:38:20
Leeuwarden 24 maart 2015


Aan :       Gemeente Leeuwarden t.a.v. wethouder Henk Deinum
Van :       Supportersvereniging Kern van Cambuur
Betreft : Nieuwbouw/verbouw Cambuurstadion




Geachte heer Deinum,


In december 2013 hebben we elkaar gesproken inzake de nieuwbouw of verbouw van het Cambuurstadion. In de loop van 2014 hebben we nog een keer contact met elkaar gehad en gaf u aan dat er uiterlijk in december 2014 duidelijkheid zou komen inzake het Cambuurstadion. Vervolgens werd de beslissing over het stadion weer uitgesteld naar eind januari. Inmiddels is het eind maart en is het nog steeds niet bekend voor welke optie gekozen wordt. In een gesprek met de directie van de BVO Cambuur werd ons duidelijk dat er een compleet plan van aanpak klaar ligt en dat het wachten is op groen licht van de gemeente Leeuwarden.
Het voetbalseizoen loopt bijna op zijn eind en de onrust onder de supporters inzake de het nieuwe stadion neemt alleen maar toe. De supportersvereniging Kern van Cambuur vraagt dan ook nadrukkelijk aan de gemeente Leeuwarden om snel met een beslissing te komen en duidelijkheid te verschaffen over het nieuwe Cambuurstadion.

Voor de goede orde ontvangt u nogmaals de aandachtspunten voor de verbouw/nieuw stadion zoals die onder de supporters leeft.

• In eerste instantie verbouw/nieuwbouw op de huidige locatie aan het Cambuurplein. Alternatief is de locatie achter het WTC
• Eigen supporters (sta)vak voor de fanatieke aanhang van SC Cambuur
• Eigen supportershome met de mogelijkheid van twee ruimtes zoals dit ook bij het stadion van FC Utrecht het geval is.
• Voldoende opslagmogelijkheid voor spandoeken en andere sfeerartikelen.
• Voorkeur gaat uit naar een vierkant stadion zonder zgn. tweede ring en met tribunes tot aan het veld.
• Spelen op echt gras.
• Goede facilitaire voorzieningen.
• Kiosken en supportershome bemannen door vrijwilligers.
• Goede toegang en faciliteiten voor de minder valide supporters.


Genoemde punten zijn slechts een eerste indicatie en dienen uiteraard nog nader te worden ingevuld. In de aanloop tot de verbouw/nieuwbouw denken wij een goede bijdrage te kunnen leveren tot verdere uitwerking en realisatie hiervan. Wij hopen dan ook op korte termijn hierover met u van gedachten te kunnen wisselen.

Met hartelijke groet,

Kees Elzinga
Voorzitter Kern van Cambuur

DCKM

Ik dacht eraan om motel E10 te slopen om daar een mooi Cambuur stadion te bouwen.

Nee geintje joh.

Nee mijn eerste keus gaat uit naar verbouw huidig stadion.

Keuze twee is nieuwbouw op huidige plek van stadion.

:0=
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

De Gast

Prima brief.

Nieuwbouw is de enige juiste optie imo.

michello

In het kader van 01-04:
Hoe gaat het met deze beste man en z'n plannetjes :_schater :