Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Pielkebuus

Er zouden deze week weer gesprekken zijn toch?

speculeter

Die gesprekken zijn er al 8 jaar....

Johan058...

Citaat van: SCC-J op maart 16, 2015, 21:11:59
wat weet jij daarvan? Net of je dergelijke projecten op de voet volgt.
vind dat t allemaal wel heel erg lang duurt. Zo goed?

PePe

Op welke partij moeten we morgen stemmen, zodat er snel kan worden gebouwd? (Welke partij is pro Cambuur?)

Eewal

Citaat van: PePe op maart 17, 2015, 23:12:57
Op welke partij moeten we morgen stemmen, zodat er snel kan worden gebouwd? (Welke partij is pro Cambuur?)

10 minuten na de verkiezingen zien de standpunten van alle partijen er opeens alweer heel anders uit. de partijen die juist nu zeggen dat er geld in Cambuurstadion moet worden gestoken moet je in de gaten houden want die roepen echt maar wat..

twingo

Waarschijnlijk zijn ze allemaal pro cambuur maar tegelijk mag de gemeente er geen geld insteken ze kunnen alleen de faciliteiten beschikbaar stellen.Het is in deze tijd heel moeilijk om een nieuw en rendabel stadion op poten te zetten.Het probleem is dat er geen grootschalige winkels mogen komen en dat is vrij logisch omdat er veel te veel winkels in Leeuwarden zijn en met meer concurrentie zal je groot gedeelte van de middenstand om zeep helpen, kantoren helpt ook niet want er is al te veel leegstand .De gemeente kan makkelijk 25 miljoen beschikbaar stellen het geld is denk ik niet het probleem maar hoe maak je het rendabel en dat zie ik in deze tijd niet gebeuren zie het voorbeeld in Rotterdam .

666

Citaat van: twingo op maart 18, 2015, 15:19:44
Waarschijnlijk zijn ze allemaal pro cambuur maar tegelijk mag de gemeente er geen geld insteken ze kunnen alleen de faciliteiten beschikbaar stellen.Het is in deze tijd heel moeilijk om een nieuw en rendabel stadion op poten te zetten.Het probleem is dat er geen grootschalige winkels mogen komen en dat is vrij logisch omdat er veel te veel winkels in Leeuwarden zijn en met meer concurrentie zal je groot gedeelte van de middenstand om zeep helpen, kantoren helpt ook niet want er is al te veel leegstand .De gemeente kan makkelijk 25 miljoen beschikbaar stellen het geld is denk ik niet het probleem maar hoe maak je het rendabel en dat zie ik in deze tijd niet gebeuren zie het voorbeeld in Rotterdam .

Maak er een grote hoerenkeet van... Allemaal peeskamertjes en Ard de Graaf die het commercieel uitbuit, heeft volgens mij nog nooit een voetbalclub gedaan en lijkt me lucratief  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

piene hassus

As dit de stelling is dan isser mar 1 ding mogeluk: ferbouwe!

Treb

Het grootste probleem is om bedrijven bij het stadion te betrekken die geen enkele concurrentie vormen voor de binnenstad en de Centrale. Aangezien je alle soorten winkels daar al hebt, kom je in de categorie casino's, bioscopen, grote vreettenten. Dat is natuurlijk nooit rendabel genoeg om een stadion mee te financieren.

Zolang de middenstand dwars blijf liggen, zie ik het somber in.

Lore

Citaat van: Treb op maart 18, 2015, 15:44:18
Het grootste probleem is om bedrijven bij het stadion te betrekken die geen enkele concurrentie vormen voor de binnenstad en de Centrale. Aangezien je alle soorten winkels daar al hebt, kom je in de categorie casino's, bioscopen, grote vreettenten. Dat is natuurlijk nooit rendabel genoeg om een stadion mee te financieren.

Zolang de middenstand dwars blijf liggen, zie ik het somber in.

Gerustellend bericht voor me. Dat is al geregeld.

V-man

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/23813100/__SC_Cambuur_wil_nieuw_stadion__.html Men hoopt op een reactie van de politiek voor van het zomer. Tegelijkertijd moet volgens de plannen het stadion in 2017 betrokken worden. Zeg het maar....

AL

Citaat van: V-man op maart 18, 2015, 21:15:26
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/23813100/__SC_Cambuur_wil_nieuw_stadion__.html Men hoopt op een reactie van de politiek voor van het zomer. Tegelijkertijd moet volgens de plannen het stadion in 2017 betrokken worden. Zeg het maar....

En in de zomer hoopt men op een antwoord voor het einde van het jaar te hebben.
Ik geloof er niet meer in!!

666

Citaat van: AL op maart 18, 2015, 21:38:30
En in de zomer hoopt men op een antwoord voor het einde van het jaar te hebben.
Ik geloof er niet meer in!!

Dat heb ik nu ook, geloof is een beetje weg.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

We moeten nog meer aandacht van de landelijke media krijgen!! Het is gewoon niet te filmen, hoe het hier gaat!

DK

in 2018 zijn er weer gemeenteraads verkiezingen, ik denk dat ze het daar over willen heen tillen... nog even geduld mensen!  :R :R :R