Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vakje 9

Citaat van: Lore op maart 10, 2015, 15:28:41
Ja, ze gaan niet echt met hun tijd mee!

Blijkbaar niks van de fouten bij de V&D geleerd. Enkele weken geleden gaf een oud medewerker van dit bedrijf al aan dat ze altijd 10 jaar achter de feiten aanliepen.

hobbes


moodygrunn

#3422


o.a. met kees elzinga van KvC
In Henk en Sandor we trust

Viper

Wel de lusten, maar niet de lasten van Cambuur. Daar komt het op neer.

Locoleeuw

Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Spine

Al die Nuon gelden moeten naar Cambuur!!
Wat een mafkees die Jelle Hiemstra..... :wall

PePe

Twitter bericht:

henk deinum ‏@henkdeinum
helaas, heb afspraak met Cambuur; voorlopig geen publiciteit. Samenwerking is heel constructief/positief..


Goudvinger

Citaat van: PePe op maart 12, 2015, 11:28:48
Twitter bericht:

henk deinum ‏@henkdeinum
helaas, heb afspraak met Cambuur; voorlopig geen publiciteit. Samenwerking is heel constructief/positief..

Handig geformuleerd  :gelekaart

PePe

Citaat van: Goudvinger op maart 12, 2015, 11:31:20
Handig geformuleerd  :gelekaart

Cambuur zal wel zeggen: Helaas hebben we de afspraak met Henk Deinum.............

Dokkumer

Oh dan twittert er op korte termijn iemand vanuit de RvC wel weer iets  8P

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Viper

Welke partij geniet de voorkeur m.b.t het nieuwe stadion? Friese koers wil dat er ook 5 miljoen naar dkv gaat, daar was eerst geen sprake van.

SCC-J

Citaat van: Viper op maart 14, 2015, 10:18:18
Welke partij geniet de voorkeur m.b.t het nieuwe stadion? Friese koers wil dat er ook 5 miljoen naar dkv gaat, daar was eerst geen sprake van.
Dacht het wel hoor.

John Hiatt

Citaat van: Viper op maart 14, 2015, 10:18:18
Welke partij geniet de voorkeur m.b.t het nieuwe stadion? Friese koers wil dat er ook 5 miljoen naar dkv gaat, daar was eerst geen sprake van.

Dkv heeft al 20 miljoen euro gekregen van de provincie. Lijkt me meer dan genoeg.....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op maart 14, 2015, 11:54:09
Dkv heeft al 20 miljoen euro gekregen van de provincie. Lijkt me meer dan genoeg.....

In welke vorm hebben ze dat gekregen
Henk, held, bedankt