Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: AL op februari 26, 2015, 22:39:38
En daar hebben we het geneuzel al.
Wordt geen stadion bij WTC ga daar maar vanuit, omdat de middenstand in Leeuwarden alle macht heeft.
Nieuw stadion op huidige plek is geen financiële onderbouwing voor.

Lees het bericht maar op OF.
:R :R :R :R :R

Geloof me. De zogenaamde middenstand in Leeuwarden heeft niet de macht. De 'middenstand' zijn de kleinere hardwerkende zelfstandigen die ook allemaal tegen de uitbreiding van de koopzondagen waren. De macht ligt bij een aantal schreeuwers van het grootwinkel bedrijf. O.a. V&D en de Mediamarkt. Zij spannen de binnenstadsmanager voor hun karretje om hun plannen er doorheen te drukken bij de gemeente. Het grootste deel van de binnenstadsondernemers is helemaal niet gevraagd naar hun mening over winkels in een nieuw Cambuurstadion.  Persoonlijk zie ik winkels bij een nieuw Cambuurstadion helemaal niet als bedreiging voor de binnenstad, om dat dit een heel ander type winkels zijn die zich toch niet in de binnenstad vestigen. Het grootste geschreeuw zal wel van de centrale afkomstig zijn, en niet uit binnenstad!

Vedetski

Zo langzamerhand vraag ik me af of er überhaupt een nieuw stadion komt. Na slechtnieuwsbericht op slechtnieuwsbericht hoor ik nog nergens "De bouw is begonnen" of "de plannen zijn klaar".. Hoe lang moet dit nog duren?
:koffie

speculeter

Hoorde van een trouwe supporter dat een nieuw stadion verder weg is dan ooit.
Nou dan van bestaande stadion maar een mooi stadion maken en mooi blijven zitten op zelfde plek.

Lore

Citaat van: Cor op februari 27, 2015, 08:44:25
En moet die investeerder er twee winkels voor dicht gooien? Even voor mijn weet  :proost

:devil

Lore

Citaat van: hobbes op februari 27, 2015, 08:51:30
En in de binnenstad?

Niet op de centrale, niet in de binnenstad! de andere investeerder weet ik niet.

Lore

Citaat van: DayDreamer op februari 27, 2015, 09:46:49


Bedrijven die ook investeren in uitbreiding of nieuwbouw op Hemrik snap ik ook niet echt, dat gaat de komende jaren helemaal de verloedering in.

Ik ben met mijn bedrijf naar de Haak verhuist. Echt helemaal top, dus ik ben het met je eens

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 27, 2015, 11:02:49
Ik ben met mijn bedrijf naar de Haak verhuist.

Nieuwe sponsor??  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: speculeter op februari 27, 2015, 10:47:02
Hoorde van een trouwe supporter dat een nieuw stadion verder weg is dan ooit.
Nou dan van bestaande stadion maar een mooi stadion maken en mooi blijven zitten op zelfde plek.
Dan heb je wel een goeie bron te pakken.

hobbes

Citaat van: Lore op februari 27, 2015, 11:01:50
Niet op de centrale, niet in de binnenstad! de andere investeerder weet ik niet.

Aanvulling voor de stad dus. Blijft mijn punt, is het een bedrijf die normaal ggesproken naar de binnenstad of naar de centrale zou gaan. Ik denk het laatste, vandaar dat daar ook de hardste schreeuwers zitten en niet in het centrum.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 27, 2015, 11:12:14
Nieuwe sponsor??  _O_ _O_

Haha, Zoveel geld kan ik nu ook weer niet in die mooie club steken, ik heb al een andere vrouw die verschrikkelijk veel geld kost!


Lore

Citaat van: hobbes op februari 27, 2015, 11:17:48
Aanvulling voor de stad dus. Blijft mijn punt, is het een bedrijf die normaal ggesproken naar de binnenstad of naar de centrale zou gaan. Ik denk het laatste, vandaar dat daar ook de hardste schreeuwers zitten en niet in het centrum.

Nee, het is niet een bedrijf dat naar de binnenstad of de centrale zou gaan. Hiernaast is er een constructie waardoor de concurrentie niet toeneemt voor andere ondernemers.

Goudvinger

Citaat van: Viper op februari 26, 2015, 22:32:24
Undernimmers: "Gjin winkelsintrum by nij Cambuurstadion": http://omrop.fr/Mg5

Lijkt mij een gevalletje open deur, waar men al lang rekening mee heeft gehouden.

Cor


Lore

Citaat van: Cor op februari 27, 2015, 12:20:48
Weet genoeg, dat zal iig niet voor gezeik zorgen dus

Daar ga ik niet van uit nee, maar de tweede investeerder weet ik niet,

Harry L.

Citaat van: Lore op februari 27, 2015, 20:08:07
Daar ga ik niet van uit nee, maar de tweede investeerder weet ik niet,

Je kan die investeerder nu weleens prijs geven, tegen de tijd dat de kogel door de kerk is ben ik inmiddels een fossiel :clint