Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Vanaf het WTC loop je via harlingerstraatweg of Tesselschade straat zo het centrum in. Desnoods werk je net zoals in vele andere steden met pendelbusjes. Of een toeristen/winkel trein. 2 euro parkeren en gratis met bus of trein.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Viper op februari 26, 2015, 22:32:24
Undernimmers: "Gjin winkelsintrum by nij Cambuurstadion": http://omrop.fr/Mg5

Mooi verhaal, maar er is geen sprake van een winkelcentrum. Dus op zich is dit niet een probleem. Een van de investeerders is een bedrijf waar men niet voor naar het centrum gaat. Dat bijt dus niet!

hobbes

Denk dat het geluid niet uit het centrum komt, maar van de centrale. Winkels die eventueel bij het nieuwe stadion komen zijn zo groot dat die toch niet in het centrum willen. Maar voor de centrale is het wel concurrentie. Aangezien ze daar ook het koopzondag verhaal er door gedrukt hebben zullen ze wel goede contacten bij de gemeente hebben. D66 zal wel weer gratis mogen shoppen daar.

Harry L.

Reken maar dat dit zwaar meeweegt, zou zo niet weten wat er eventueel wel in het stadion zo kunnen komen. Gooi er een vestiging van IKEA in. Helemaal rondom het stadion. Mes snijdt aan 2 kanten, de vrouwen vinden het leuk en voor ons is het ook minder pijnlijk omdat we dan ons stadion weer zien  :y

Cor

Citaat van: hobbes op februari 27, 2015, 08:29:21
Denk dat het geluid niet uit het centrum komt, maar van de centrale. Winkels die eventueel bij het nieuwe stadion komen zijn zo groot dat die toch niet in het centrum willen. Maar voor de centrale is het wel concurrentie. Aangezien ze daar ook het koopzondag verhaal er door gedrukt hebben zullen ze wel goede contacten bij de gemeente hebben. D66 zal wel weer gratis mogen shoppen daar.

Ut mantsje van de Mediamarkt met sien grote vreet

Lore

Citaat van: hobbes op februari 27, 2015, 08:29:21
Denk dat het geluid niet uit het centrum komt, maar van de centrale. Winkels die eventueel bij het nieuwe stadion komen zijn zo groot dat die toch niet in het centrum willen. Maar voor de centrale is het wel concurrentie. Aangezien ze daar ook het koopzondag verhaal er door gedrukt hebben zullen ze wel goede contacten bij de gemeente hebben. D66 zal wel weer gratis mogen shoppen daar.

Okay, ik ken 1 van de 2 investeerders en zo'n bedrijf zit niet gevestigd op de Centrale.

speculeter

Alles leuk en wel maar wat gaat dit voor gevolgen hebben?
Het is alweer bijna Maart. ..

Cor

Citaat van: Lore op februari 27, 2015, 08:41:52
Okay, ik ken 1 van de 2 investeerders en zo'n bedrijf zit niet gevestigd op de Centrale.

En moet die investeerder er twee winkels voor dicht gooien? Even voor mijn weet  :proost

hobbes

Citaat van: Lore op februari 27, 2015, 08:41:52
Okay, ik ken 1 van de 2 investeerders en zo'n bedrijf zit niet gevestigd op de Centrale.

En in de binnenstad?

DayDreamer

Citaat van: hobbes op februari 27, 2015, 08:29:21
Denk dat het geluid niet uit het centrum komt, maar van de centrale. Winkels die eventueel bij het nieuwe stadion komen zijn zo groot dat die toch niet in het centrum willen. Maar voor de centrale is het wel concurrentie. Aangezien ze daar ook het koopzondag verhaal er door gedrukt hebben zullen ze wel goede contacten bij de gemeente hebben. D66 zal wel weer gratis mogen shoppen daar.

De gemeente heeft een grote fout gemaakt met uitbreiding van de Centrale. Ze hadden veel beter voor een nieuwe "centrale" aan de westkant kunnen kiezen.
Mensen uit omgeving Grou - Akkrum en zelfs kuch DKV komen echt niet naar de huidige centrale, die is op met name zaterdag haast niet te bereiken.
Nu met de nieuwe haak zijn hier zo veel mogelijkheden. Bereikbaarheid is het sleutelwoord, de plannen voor de haak liggen er al jaren.

Bedrijven die ook investeren in uitbreiding of nieuwbouw op Hemrik snap ik ook niet echt, dat gaat de komende jaren helemaal de verloedering in.

DayDreamer

Citaat van: Harry L. op februari 27, 2015, 08:32:14
Reken maar dat dit zwaar meeweegt, zou zo niet weten wat er eventueel wel in het stadion zo kunnen komen. Gooi er een vestiging van IKEA in. Helemaal rondom het stadion. Mes snijdt aan 2 kanten, de vrouwen vinden het leuk en voor ons is het ook minder pijnlijk omdat we dan ons stadion weer zien  :y

Ikea komt echt niet naar Friesland, dan concurreren ze alleen maar met Groningen.

DayDreamer

Noem eens voorbeelden mensen van bedrijven die zich kunnen vestigen in een eventueel nieuw stadion bij WTC.

- Jumbo? Zal supermarkt snekertrekweg wel dicht moeten.
- Bouwmarkt? Ligt Gamma paar honderd meter verder.
- Indoorspeeltuin? Mockey Town zit iets verderop in een oud pand, misschien een optie.
- ?
- ?

kickandrush

Het moet ook niet veel gekker worden dit, wat is de volgende stap? Internet eruit pluggen omdat de middenstand er concurrentie van ondervindt? Als je bedrijf met wat concurrentie niet levensvatbaar is dan haal je de stekker eruit, simpel!  De Leeuwarder middenstand, welke boeren zijn dat? Niets met die lui te schaften godverdomme! Heeft iemand een lijst met naam en rugnummers, boycotten die handel!

Marc S

Schandalig dit weer hoop dat ze allemaal failliet gaan anders komt er toch nooit schot in de zaak.

SCC-J

Ik snap de verontwaardiging niet en zie het probleem ook niet. Er komt toch ook helemaal geen winkelcentrum bij WTC?