Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: drg op februari 17, 2015, 19:45:59
Om stipt 17:00 op vrijdag de uitgangen blokkeren totdat ze met een locatie, plan en de eerste paal naar buiten komen  :_schater

Dan mag je wel wat vroeger er staan op vrijdag.
Vanaf 13:00 is menig ambtenaar niet meer telefonisch bereikbaar!  :R

Ik btw op vrijdag ook niet meer na 13:30  :devil maar ik ben dan geen ambtenaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: drg op februari 17, 2015, 19:45:59
Om stipt 17:00 op vrijdag de uitgangen blokkeren totdat ze met een locatie, plan en de eerste paal naar buiten komen  :_schater

Op dat moment zijn we onderweg naar de eerste uitoverwinning van 2015
Henk, held, bedankt

Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op februari 17, 2015, 19:45:32
wat wil je concreet dat er gaat gebeuren?

We kunnen bv. allemaal handtekeningen verzamelen en deze bij de gemeentehuis afleveren.. Als we dan met een paar duizend man daar staan met allemaal spandoeken, goede songteksten en eventueel vuurwerk denk ik dat dit wel indruk op hun maakt. Hopelijk wordt er dan meer vaart gemaakt.

Spine

Die handtekeningen kunnen naar het CDA en PAL/GL.....

drg

Citaat van: Cambuur LWD op februari 18, 2015, 17:51:50
We kunnen bv. allemaal handtekeningen verzamelen en deze bij de gemeentehuis afleveren.. Als we dan met een paar duizend man daar staan met allemaal spandoeken, goede songteksten en eventueel vuurwerk denk ik dat dit wel indruk op hun maakt. Hopelijk wordt er dan meer vaart gemaakt.

Gaat een stropdasje geen ene moer uitmaken of er 10 of 1000 man staan, en handtekeningen zal ook weinig indruk op ze achterlaten.

Die zullen toch alleen maar antwoorden dat ze in een stadium zitten waar ze alleen nog een paar beslissingen moeten maken. Zelfs als je een zak met geld voor ze achterlaat gaat er nog steeds veel tijd in zitten.

Harry L.

Citaat van: yellow@ndblue op februari 17, 2015, 15:19:10
Laten we het hopen! maar eerst moet de financiering volledig rond zijn Cambuur moet het financieel rond hebben en de gemeente moet  bevestigen dat het financieel rond is daarna word er pas een locatie aangewezen door de gemeente heb ik het gevoel!

Ype Smit kan de gemeente natuurlijk alles voorrekenen maar de gemeente Zal/Heeft inmiddels de boel ook berekent en is niet overtuigt! van het financiële plaatje van een nieuw/verbouw stadion dat Cambuur heeft ingeleverd.

De Gemeente is (nog) niet snel met de toewijzing van een locatie,zijn er problemen met de financiering?

Eerst zou er een stadion gebouwd worden van rond de 30/40 Miljoen  nu is het 22Miljoen met een begroting van rond de 12
miljoen dat is wel een hele grote bijstelling naar beneden! het is me te stil voor wat betreft een nieuw stadion!

Als het Volledig financieel rond zou zijn,zou de gemeente toch zeer snel een beslissing kunnen nemen?

Ik wist niet beter dan dat het financieel helemaal onderbouwd en rond was 8P. Dat heeft die Ype toch ook al naar buiten gebracht? Of is dat ook weer zo'n lawaai papegaai.

:0= kom er maar in Lore of wie het ook maar weet.


scc-aaron

Een supporters vereniging van ons moet naar voren treden, vraag een interview aan bij Omrop Abe of LEO en vertel de onvrede. Waarom duurt het zo lang. Het zou in Januari bekend gemaakt worden, waarom horen wij niks. Wij willen nu wel eens daden zien ipv. woorden.

bok

kan er niet iemand die op de hoogte is van de geplande planning dit eens hier op de site uit kunnen leggen,
dit kan een stuk rust geven.
ik denk :
1  gemeenteraad.
2  procedures voor bestemmingsplan
3 1e paal
4 wanneer gereed bouw
5 inrichting
6 gebruik om te voetballen.

verder hoe staat het met de financiële onderbouwing en nog wat ik vergeten ben.

SCC-J

Citaat van: Cambuur LWD op februari 18, 2015, 17:51:50
We kunnen bv. allemaal handtekeningen verzamelen en deze bij de gemeentehuis afleveren.. Als we dan met een paar duizend man daar staan met allemaal spandoeken, goede songteksten en eventueel vuurwerk denk ik dat dit wel indruk op hun maakt. Hopelijk wordt er dan meer vaart gemaakt.
Wat wil je dat de gemeente nu concreet gaat doen?

Harry L.

Citaat van: SCC-J op februari 18, 2015, 19:39:40
Wat wil je dat de gemeente nu concreet gaat doen?

In welke fase zitten ze nu en waar is het wachten op. Cambuur zou een wekelijkse update moeten geven. Stroperige bende, lijkt het spel van dkv wel

Lore

Citaat van: Harry L. op februari 18, 2015, 18:08:21
Ik wist niet beter dan dat het financieel helemaal onderbouwd en rond was 8P. Dat heeft die Ype toch ook al naar buiten gebracht? Of is dat ook weer zo'n lawaai papegaai.

:0= kom er maar in Lore of wie het ook maar weet.

U riep?

De financiële onderbouwing voor WTC is rond, maar ik kan mij voorstellen dat de gemeente dit nog wel na wil rekenen (maar dat is puur speculatie)

JurjenS7

Je kan 16.9 miljoen handtekeningen inzamelen, zal besluitvorming niet bespoedigen en maar goed ook, beter geen overhaaste beslissingen bij dit soort dingen. Al is het natuurlijk balen voor ons dat het zo lang duurt

Lore

Citaat van: JurjenS7 op februari 18, 2015, 20:38:58
Je kan 16.9 miljoen handtekeningen inzamelen, zal besluitvorming niet bespoedigen en maar goed ook, beter geen overhaaste beslissingen bij dit soort dingen. Al is het natuurlijk balen voor ons dat het zo lang duurt

Eens, maar misschien is er iemand op het forum die wat meer inzicht heeft in gemeentelijke besluitvormingsprocessen?

De vorige bijeenkomst had een informatief karakter, is de volgende bijeenkomst dan een stemming? En hoelang duurt het voordat zoiets ingepland wordt? En daarna een publicatie van het voorgenomen besluit waar burgers tegen in beroep kunnen gaan?

John Hiatt

Volgens mij moet eerst het college van B en W een beslissing nemen over de plek van het stadion en onder welke voorwaarden dat kan. Volgens Eckhart kon dat nog maanden duren.... Dit vertelde hij op de afscheidsreceptie van Van der Belt.

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op februari 19, 2015, 21:05:06
Volgens mij moet eerst het college van B en W een beslissing nemen over de plek van het stadion en onder welke voorwaarden dat kan. Volgens Eckhart kon dat nog maanden duren.... Dit vertelde hij op de afscheidsreceptie van Van der Belt.
Ze weten dat een beslissing (welke dan ook) van levensbelang is voor de club. Stilstand is achteruitgang. Maar dat zal de dames en heren politici worst zijn. Zolang ze zelf maar de centjes vangen en met hun fiene smoelwerken in de publiciteit staan. Bekrompen zakkenvullers noemen zichzelf ook nog volksvertegenwoordigers.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli