Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Ik hef wat un raar gevoeel, eerst vd belt weg, nu Keizer weer. Su dat met ut NIET deurgaan van dat stadion te maken hevve?

jeff

Van der belt die zag een grote uitdaging in de financiële bende bij Fc Twente.
Keizer die staat liever op het veld dan dat die de hele dag achter een bureau zit.

vialli

Citaat van: jeff op februari 21, 2015, 23:46:48
Van der belt die zag een grote uitdaging in de financiële bende bij Fc Twente.
Keizer die staat liever op het veld dan dat die de hele dag achter een bureau zit.

We salle sieen de aap komt vanzelf uut de mouw.

drg

Er is geen aap in de mouw.

DeGroteLeeuwarder

Dit duurt mie allemaal te lang  :wall
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

DK

voorheen kregen we nog wel es een nieuwsbrief met hoe het er voor staat...  ook al een tijd niet gezien.. en van Ype Smid lees je ook alleen maar onzinberichtjes/reacties op twitter... het is mij ook veel te stil, zeker met vertrek vd Belt en Keizer... zou de Graaf of Smid sieren eens openheid van zaken te geven...

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: DK op februari 23, 2015, 13:58:27
voorheen kregen we nog wel es een nieuwsbrief met hoe het er voor staat...  ook al een tijd niet gezien.. en van Ype Smid lees je ook alleen maar onzinberichtjes/reacties op twitter... het is mij ook veel te stil, zeker met vertrek vd Belt en Keizer... zou de Graaf of Smid sieren eens openheid van zaken te geven...

Ja en dat gebeurd niet. Wees open naar je supporters, die je club mede maken! Wij verdienen als trouwe supporters meer duidelijkheid over de stand van zaken van een eventueel niet stadion!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Viper

Undernimmers: "Gjin winkelsintrum by nij Cambuurstadion": http://omrop.fr/Mg5

AL

En daar hebben we het geneuzel al.
Wordt geen stadion bij WTC ga daar maar vanuit, omdat de middenstand in Leeuwarden alle macht heeft.
Nieuw stadion op huidige plek is geen financiële onderbouwing voor.

Lees het bericht maar op OF.
:R :R :R :R :R

Dokkumer

Tja, denken in onmogelijkheden, niet in kansen. Een paar grote winkelketens kunnen juist ook het centrum een boost geven.

mario

Citaat van: AL op februari 26, 2015, 22:39:38
En daar hebben we het geneuzel al.
Wordt geen stadion bij WTC ga daar maar vanuit, omdat de middenstand in Leeuwarden alle macht heeft.
Nieuw stadion op huidige plek is geen financiële onderbouwing voor.

Lees het bericht maar op OF.
:R :R :R :R :R

Neem aan dat dit niet geheel onverwacht kwam....

Cor

Typisch de middenstand. Wat Dokkummer zegt, ze denken niet in mogelijkheden. Koopzondag zou en moest er komen, meer non argumenten dan argumenten. Concurrentie kunnen ze niet mee omgaan. Straks wel weer vooraan staan met het succes  :R Rot toch lekker eens op of wordt wakker, het centrum van onze prachtige stad is al zo lang ik me kan herinneren voorzien van winkels die al zo lang ik me kan herinneren al hetzelfde pad bewandelen. Daar moet de winst komen, niet uit het tegenhouden.

Harry L.

Ben nu heel benieuwd wat er dan WEL mag en kan, en of er een plan B is.  Het zou me niks verbazen dat alles weer in de prullenbak verdwijnt. Met deze begroting is het wachten tot je er weer eens uit vliegt. Daar wordt op gehoopt. Dan Zuid en Oost aanpakken waar nodig en we zijn weer terug bij af. Iedereen in de stad weer blij behalve degenen die Cambuur een warm hart toe dragen, wij dus.  :R :R :R ik hoop altijd dat mijn stad vooruit wil en denkt, helaas blijft alles weer bij het oude zoals het al jaren gaat. De stad wordt net zo stoffig als de bestuurders die er regeren. Stakkers

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op februari 26, 2015, 23:19:34
Tja, denken in onmogelijkheden, niet in kansen. Een paar grote winkelketens kunnen juist ook het centrum een boost geven.

_O_ Dat calimero gedrag van die ondernemers wordt je schijt ziek van. Je moet juist speciale ketens hier heen proberen te halen die zich onderscheiden. Een meg bioscoop, entertainment, kidsparadijs etc.

Die ondernemers uit de binnenstad zien nooit iets als toegevoegde waarde, alleen maar als concurrentie.  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Harry L. op februari 27, 2015, 07:49:48
Ben nu heel benieuwd wat er dan WEL mag en kan, en of er een plan B is.  Het zou me niks verbazen dat alles weer in de prullenbak verdwijnt. Met deze begroting is het wachten tot je er weer eens uit vliegt. Daar wordt op gehoopt. Dan Zuid en Oost aanpakken waar nodig en we zijn weer terug bij af. Iedereen in de stad weer blij behalve degenen die Cambuur een warm hart toe dragen, wij dus.  :R :R :R ik hoop altijd dat mijn stad vooruit wil en denkt, helaas blijft alles weer bij het oude zoals het al jaren gaat. De stad wordt net zo stoffig als de bestuurders die er regeren. Stakkers

Omdat de binnenstad jankt? Niks van aan trekken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22