Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DK

Citaat van: Eewal op februari 12, 2015, 15:11:44
Langzaam laten ze ons weer in slaap sukkelen....

geduld jongens, kwartaal 4 komt er duidelijkheid toch?    :wall

piene hassus



Marc S

Citaat van: Dokkumer op februari 12, 2015, 20:20:53
2034 :devil

Nee, dan gaan ze de officiele stemming doen in de raad.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op februari 12, 2015, 20:26:10
Nee, dan gaan ze de officiele stemming doen in de raad.

HOezo, weten die dementerende pluchebeffers dan nog dat er een plan ligt voor een nieuw stadion?

jeff

Citaat van: Dokkumer op februari 12, 2015, 20:27:24
HOezo, weten die dementerende pluchebeffers dan nog dat er een plan ligt voor een nieuw stadion?
Als ze net zo snel zijn als jij dat bent met de uitslag van MotM niet nee :zweep  :koffie

DK

Citaat van: Dokkumer op februari 12, 2015, 20:20:53
2034 :devil

dan moeten ze ook wel want dan kan ons stadion echt niet meer mee...


ruubmac

Rabobank was de laatste wedstrijd balsponsor, zullen die het stadion gaan financieren?
Komt er al schot in de zaak?! wordt toch wel eens tijd...

losang09

Schot. Tja, er was dat artikel van die aannemer ( zelfde als van Roda JC -stadion)  die een plan had liggen bij WTC.
Misschien bij komende forumavond meer duidelijkheid en evt brainstorm.

TARGET

Komt er zeker wel.. ze kunnen er niet meer omheen.!! Het moet.!! Wil het eens wat worden hier in Leeuwarden dan MOET er een Nieuw of verbouwd stadion komen.. SCC houdt Leeuwarden op de kaart.. Dus het belangrijkste van onze (culturele hoofdstad) Leeuwarden.. is een nieuw stadion.. Gebouwd en verbouwd door de mensen uit de stad en provincie.!! En laat het een stadion zijn waarvan de tegenstanders bibberen en bang staan te zijn om hier te komen.. Het moet een Hel worden..!! Het moet sfeer ademen sponsors moeten een fantastische hoofdtribune krijgen met skyboxen.. de supporters een prachtig supportershome en cafe.. en de tribunes tot aan het veld.!! Zo moet het stadion eruit zien.. de tegenstanders moeten het gevoel hebben dat ze hier bij de strot gegrepen worden.!! en bang zijn om te voetballen :scc :proost

ruubmac

Citaat van: TARGET op februari 17, 2015, 10:52:27
Komt er zeker wel.. ze kunnen er niet meer omheen.!! Het moet.!! Wil het eens wat worden hier in Leeuwarden dan MOET er een Nieuw of verbouwd stadion komen.. SCC houdt Leeuwarden op de kaart.. Dus het belangrijkste van onze (culturele hoofdstad) Leeuwarden.. is een nieuw stadion.. Gebouwd en verbouwd door de mensen uit de stad en provincie.!! En laat het een stadion zijn waarvan de tegenstanders bibberen en bang staan te zijn om hier te komen.. Het moet een Hel worden..!! Het moet sfeer ademen sponsors moeten een fantastische hoofdtribune krijgen met skyboxen.. de supporters een prachtig supportershome en cafe.. en de tribunes tot aan het veld.!! Zo moet het stadion eruit zien.. de tegenstanders moeten het gevoel hebben dat ze hier bij de strot gegrepen worden.!! en bang zijn om te voetballen :scc :proost

:thumbsup

yellow@ndblue

Laten we het hopen! maar eerst moet de financiering volledig rond zijn Cambuur moet het financieel rond hebben en de gemeente moet  bevestigen dat het financieel rond is daarna word er pas een locatie aangewezen door de gemeente heb ik het gevoel!

Ype Smit kan de gemeente natuurlijk alles voorrekenen maar de gemeente Zal/Heeft inmiddels de boel ook berekent en is niet overtuigt! van het financiƫle plaatje van een nieuw/verbouw stadion dat Cambuur heeft ingeleverd.

De Gemeente is (nog) niet snel met de toewijzing van een locatie,zijn er problemen met de financiering?

Eerst zou er een stadion gebouwd worden van rond de 30/40 Miljoen  nu is het 22Miljoen met een begroting van rond de 12
miljoen dat is wel een hele grote bijstelling naar beneden! het is me te stil voor wat betreft een nieuw stadion!

Als het Volledig financieel rond zou zijn,zou de gemeente toch zeer snel een beslissing kunnen nemen?




Cambuur LWD

Weet iemand een goed moment om met 7.000 man op een ludieke manier voor het gemeentehuis te staan? Misschien dat hierdoor wat sneller knopen worden doorgehakt het schiet zo niet op.

SCC-J

Citaat van: Cambuur LWD op februari 17, 2015, 19:36:27
Weet iemand een goed moment om met 7.000 man op een ludieke manier voor het gemeentehuis te staan? Misschien dat hierdoor wat sneller knopen worden doorgehakt het schiet zo niet op.
wat wil je concreet dat er gaat gebeuren?

drg

Citaat van: Cambuur LWD op februari 17, 2015, 19:36:27
Weet iemand een goed moment om met 7.000 man op een ludieke manier voor het gemeentehuis te staan? Misschien dat hierdoor wat sneller knopen worden doorgehakt het schiet zo niet op.

Om stipt 17:00 op vrijdag de uitgangen blokkeren totdat ze met een locatie, plan en de eerste paal naar buiten komen  :_schater