Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: thankyou op februari 07, 2015, 09:44:06
Persoonlijk vindt ik dit geen ''hele mooie stadions'' die Meneer Hessel Meijer ontwikkeld heeft. Ze staan bij mij ver onder in het rijtje van de lelijkste stadions in Nederland.

Mwah.. Roda is best te pruimen. Van PEC is natuurlijk een gedrocht..

DayDreamer

Citaat van: Treb op februari 07, 2015, 10:13:22
Mwah.. Roda is best te pruimen. Van PEC is natuurlijk een gedrocht..

Dat van Roda deels uit baksteen bestaat vind ik wel erg mooi.

Destroyer

Het Roda stadion vind ik erg mooi, lijkt wel beetje op een veste. Bakstenen muren en mooie punt daken boven de tribunes. Het 038 stadion vind ik het andere uiterste wat ik geen stadion noem
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc01

Ik vind dat van Roda ook echt wel mooi. Ik denk allen dat hii niet alleen bepaald. Dus ik zou me er nog niet te druk om maken. Eerst nog maar een tijdje wachten op de ambtenaars.

oscarsielstra

#3274
Deze is oek mooi :

http://stadiumdb.com/designs/pol/stadion_miejski_w_bielsku_bialej
Incl. bouwtekeningen ....  :_schater

Voor 22 miljoen euro omrekend ...

Cambuur LWD

Citaat van: oscarsielstra op februari 07, 2015, 13:12:04
Deze is oek mooi :

http://stadiumdb.com/designs/pol/stadion_miejski_w_bielsku_bialej

Voor 22 miljoen euro omrekend ...

:0= Tweede ring gaat ten koste van de sfeer! Wel mooi dicht op het veld :thumbsup

CamLeeuw

Citaat van: Treb op februari 07, 2015, 10:13:22
Mwah.. Roda is best te pruimen. Van PEC is natuurlijk een gedrocht..
En dat van ons is helemaal niks.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

666

Citaat van: CamLeeuw op februari 07, 2015, 18:24:55
En dat van ons is helemaal niks.

Van ons is niks? Voetbal druipt er van af man.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: 666 op februari 07, 2015, 18:47:28
Van ons is niks? Voetbal druipt er van af man.

Het is prachtig ouderwets, maar het ziet er niet meer uit.

Destroyer

Citaat van: CamLeeuw op februari 07, 2015, 18:24:55
En dat van ons is helemaal niks.

:_schater Dat is een reactie op puur emotie. Jij vindt ons stadion mooi? De locatie is prachtig, maar als je Oost en Zuid ziet springen de tranen je in de ogen natuurlijk. Het is niet 1. Stukje bij stukje opgebouwd zonder echte vorm. Helaas voor de liefhebbers zal het toch verdwijnen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Citaat van: Destroyer op februari 08, 2015, 10:39:33
:_schater Dat is een reactie op puur emotie. Jij vindt ons stadion mooi? De locatie is prachtig, maar als je Oost en Zuid ziet springen de tranen je in de ogen natuurlijk. Het is niet 1. Stukje bij stukje opgebouwd zonder echte vorm. Helaas voor de liefhebbers zal het toch verdwijnen...

Wij hebben natuurlijk een heel lelijk stadion.. uniek, dat wel.

Destroyer

Citaat van: Treb op februari 08, 2015, 10:49:42
Wij hebben natuurlijk een heel lelijk stadion.. uniek, dat wel.

Dat is een goede verwoording  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Citaat van: Treb op februari 08, 2015, 10:49:42
Wij hebben natuurlijk een heel lelijk stadion.. uniek, dat wel.

Niet helemaal mee eens, ons stadion is zo lelijk dat het er gewoon mooi van wordt

Eewal

Langzaam laten ze ons weer in slaap sukkelen....

speculeter

Citaat van: Eewal op februari 12, 2015, 15:11:44
Langzaam laten ze ons weer in slaap sukkelen....
Was ook mijn gedachte....