Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Lore op februari 04, 2015, 15:51:20
Wordt trouwens nog lachen als het in het stadion gevestigd gaat worden. Zit je met je vrouwtje romantisch een filmpje te kijken, scoort Cambuur boven je de winnende tegen DKV!

Mijn vrouwtje en mijn persoontje zitten natuurlijk niet in de BIOS als de derby wordt gespeeld en als dat bij jou wel het geval is zou ik maar opzoek gaan naar een andere vrouw  :P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 16:10:54
Mijn vrouwtje en mijn persoontje zitten natuurlijk niet in de BIOS als de derby wordt gespeeld en als dat bij jou wel het geval is zou ik maar opzoek gaan naar een andere vrouw  :P

:_schater

Lore

Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 16:10:54
Mijn vrouwtje en mijn persoontje zitten natuurlijk niet in de BIOS als de derby wordt gespeeld en als dat bij jou wel het geval is zou ik maar opzoek gaan naar een andere vrouw  :P

:_schater :_schater :_schater Daar heb je een punt!

Ronnie tng

#3258
Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 16:10:54
Mijn vrouwtje en mijn persoontje zitten natuurlijk niet in de BIOS als de derby wordt gespeeld en als dat bij jou wel het geval is zou ik maar opzoek gaan naar een andere vrouw  :P

Wanneer de vrouw mee wil naar voetbal dan wordt het sowieso tijd voor een andere vriendin. Vrouwen horen niet bij voetbal, die horen bij hockey, paardrijden of in de bioscoop natuurlijk.  ;)


666

Citaat van: Ronnie tng op februari 04, 2015, 17:40:31
Wanneer de vrouw mee wil naar voetbal dan wordt het sowieso tijd voor een andere vriendin. Vrouwen horen niet bij voetbal, die horen bij hockey, paardrijden of in de bioscoop natuurlijk.  ;)

:rodekaart

(krijg je van mijn vrouw)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Citaat van: Ronnie tng op februari 04, 2015, 17:40:31
Wanneer de vrouw mee wil naar voetbal dan wordt het sowieso tijd voor een andere vriendin. Vrouwen horen niet bij voetbal, die horen bij hockey, paardrijden of in de bioscoop natuurlijk.  ;)

Tenzij ze gaan streaken natuurlijk  8)
Area 58

drg

Van Lc.nl

Investeerder mikt op nieuw Cambuurstadion

Gepubliceerd op 07 februari 2015, 07:30
Laatst bijgewerkt op 06 februari 2015, 21:31

LEEUWARDEN - Eind 2016 moet de eerste paal voor het nieuwe Cambuurstadion de grond in gaan. In het stadion is plaats voor 15.000 toeschouwers en de kosten bedragen 20 tot 22 miljoen euro.

Dit scenario staat directeur-eigenaar Hessel Meijer van projectontwikkelaar Wyckerveste in Kerkrade als ideaal voor ogen. Veel is echter nog onzeker: locatie, investering en eigendom.

De komende maanden moeten voetbalclub en gemeente een besluit nemen: wordt het huidige stadion (10.000 toeschouwers; eigendom van projectontwikkelaar Leyten) aan het Cambuurplein opgeknapt en uitgebreid of komt er een nieuw stadion aan de andere kant van de stad, bij het WTC-complex?


Wat het een Limburger nou op eredivisie niveau te zoeken  :devil

Scc01

Nou kom er maar weer in azijnmiegers.....

Galdiano

Kan Dijkstra-Draisma niet als project ontwikkelaar fungeren?
Of wordt die gezien als onder aannemer?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Heeft ervaring met stadions bouwen en hele mooie ook. Roda stadion en van pec zwolle

Viper

Citaat van: SCC-J op februari 07, 2015, 09:37:25
Heeft ervaring met stadions bouwen en hele mooie ook. Roda stadion en van pec zwolle

Mooi?

thankyou

Citaat van: SCC-J op februari 07, 2015, 09:37:25
Heeft ervaring met stadions bouwen en hele mooie ook. Roda stadion en van pec zwolle
Persoonlijk vindt ik dit geen ''hele mooie stadions'' die Meneer Hessel Meijer ontwikkeld heeft. Ze staan bij mij ver onder in het rijtje van de lelijkste stadions in Nederland.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op februari 07, 2015, 09:29:13
Kan Dijkstra-Draisma niet als project ontwikkelaar fungeren?
Of wordt die gezien als onder aannemer?

Zijn twee investeerders. De krant vertelt alleen het verhaal van deze man.

speculeter

Citaat van: Viper op februari 07, 2015, 09:41:07
Mooi?
Hij is de investeerder en bepaalt toch niet hoe het stadion er uit komt te zien toch?

SCC-J

Als je ergens in investeerder heb je toch zeggenschap?