Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoor ik het nu goed dat de verslaggever van Bynt zegt dat er een exploitatie tekort van 8 miljoen euro is voor de huidige locatie? (en geen tekort voor het WTC terrein)
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2015, 03:04:42
Hoor ik het nu goed dat de verslaggever van Bynt zegt dat er een exploitatie tekort van 8 miljoen euro is voor de huidige locatie? (en geen tekort voor het WTC terrein)

Heb het even teruggeluisterd, maar je hebt gelijk en het wordt bevestigd door cd belt. Dan is er toch geen serieuze keuze? WTC of niet?

scclwd

Citaat van: Lore op januari 31, 2015, 10:13:02
Heb het even teruggeluisterd, maar je hebt gelijk en het wordt bevestigd door cd belt. Dan is er toch geen serieuze keuze? WTC of niet?

Dat hoop jij. Het zal wel iets anders liggen, anders was de keuze nu al gemaakt.

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2015, 03:04:42
Hoor ik het nu goed dat de verslaggever van Bynt zegt dat er een exploitatie tekort van 8 miljoen euro is voor de huidige locatie? (en geen tekort voor het WTC terrein)

Kan me niet voorstellen dat de huidige locatie dan echt een optie is. Aan vd Belt en de Graaf hoorde je ook wel dat WTC gewoon dd beste optie is mits het bestemmingsplan word aangepast

Westerpark

Ik klikte per ongeluk de eerste pagina van dit topic aan:

"Over het nieuwe stadion wordt volgens Smid momenteel op constructieve wijze met de gemeente gesproken en hij sprak de wens uit om op de nieuwjaarsreceptie in 2014 een maquette van het nieuwe stadion te kunnen presenteren." Ligt 't aan mij of is dat een bedroevend laag ambitieniveau?'

  ;(

reisbureau

Citaat van: Bernardo op januari 31, 2015, 10:46:17
Kan me niet voorstellen dat de huidige locatie dan echt een optie is. Aan vd Belt en de Graaf hoorde je ook wel dat WTC gewoon dd beste optie is mits het bestemmingsplan word aangepast

Je kunt het allemaal ook zo bekijken/beluisteren. Druk opvoeren bij Leyten.

scclwd

Citaat van: reisbureau op januari 31, 2015, 11:47:13
Je kunt het allemaal ook zo bekijken/beluisteren. Druk opvoeren bij Leyten.

Leyten wil meewerken.

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2015, 03:04:42
Hoor ik het nu goed dat de verslaggever van Bynt zegt dat er een exploitatie tekort van 8 miljoen euro is voor de huidige locatie? (en geen tekort voor het WTC terrein)

Als dat om een eenmalig exploitaitietekort gaat (waar het gezien het bedrag om gaat),  wil cambuur waarschijnlijk de grond niet terugkopen van Leyten, maar hopen ze dat de gemeente daar het een en ander in wil doen.
Zeker aangezien de gemeente degene is geweest die de huidige locatie als voorkeur heeft uitgesproken.

http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=68745&_ga=1.40226474.908831402.1422707084

"Het was de gemeente, zo blijkt, die eind vorig jaar graag wilde extra onderzoek wilde doen naar de mogelijkheid om een nieuw stadion toch op de huidige plek te laten bouwen."
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: scclwd op januari 31, 2015, 10:25:28
Dat hoop jij. Het zal wel iets anders liggen, anders was de keuze nu al gemaakt.

Nee, dat heeft niets met mijn hoop te maken. Ik heb namelijk niet echt een voorkeur zolang ik niet weet hoe het commerciële plaatje er op beide locaties uit ziet.

Waarom ik dat denk is dat als de gemeente moet kiezen tussen een plan wat volledig onderbouwt is of eentje waar er een gat van acht miljoen in zit dan lijkt mij dat niet echt een keuze.

Vind het journalistiek ook niet zo sterk dat die gast gisteren er niet verder op doorvroeg

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op januari 31, 2015, 13:38:06

Vind het journalistiek ook niet zo sterk dat die gast gisteren er niet verder op doorvroeg
Hij bracht het zelf ter sprake. Het leek alsof hij was ingelicht maar dat ze hadden afgesproken het r verder niet over te hebben. Anders was het heel amateuristisch
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op januari 30, 2015, 22:34:33
We hebben wel even met wethouder Eckhart gesproken, maar die sprak zichzelf tegen.
Tsja. En dan ook nog nog vreemd opkijken als mensen zeggen helemaal klaar te zijn met de politiek. Regentenkliek. Bah.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Oh wat hoop ik dat mijn Cambuur nog steeds het Cambuur is zoals ik dat van kleins af aan heb gekend. Ik vrees steeds meer voor het WTC, en met straks een commerciële man aan het roer zie ik de bui al helemaal hangen!

scclwd

Citaat van: Ronnie tng op februari 02, 2015, 13:56:00
Oh wat hoop ik dat mijn Cambuur nog steeds het Cambuur is zoals ik dat van kleins af aan heb gekend. Ik vrees steeds meer voor het WTC, en met straks een commerciële man aan het roer zie ik de bui al helemaal hangen!

Ik vrees ook. Maar aan de andere kant, er is nog geen besluit genomen. Er is nog steeds hoop.

TARGET

Ambtenaren weten niet wat het woord opschieten betekend... :wall

SCC-J

Wat moeten ze nu doen dan?

Lekker een heel topic dooddoeners neerzetten, gefeliciteerd!