Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Len Cantello op januari 28, 2015, 19:21:52
Politiek gaat nog ff twee maanden praten, lanterfanten en gebeden zoder end houden inzake de te volgen koers..... Ondertussen valt iedereen bijna van z'n stoel van het lange wachten. Om te kotsen....
als cambuur vorige week pas met onderbouwde plannen bij de gemeente kwam, was de club ook niet echt snel...,

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op januari 28, 2015, 19:21:52
Politiek gaat nog ff twee maanden praten, lanterfanten en gebeden zoder end houden inzake de te volgen koers..... Ondertussen valt iedereen bijna van z'n stoel van het lange wachten. Om te kotsen....
Bijna... Ze gaan uitgebreide vergaderingen mét fiks declarabel buffet houden en daarna de nabespreking in een of andere schimmige kroeg (uiteraard declarabel)

mario

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 20:45:32
Bijna... Ze gaan uitgebreide vergaderingen mét fiks declarabel buffet houden en daarna de nabespreking in een of andere schimmige kroeg (uiteraard declarabel)

En hoelang gaat dit allemaal duren.....  :?

TARGET

Uuuuuuhhhmm de Leeuwarder gemeenteraad en burgemeester kennende lang.!! :wall

DayDreamer

Ik kan er werkelijk niet bij dat zoiets 1 a 2 maanden moet kosten, je kan die poppetjes toch bijelkaar roepen op een bepaalde datum en dan hier over praten/discussiëren. Dan moet zoiets toch in 1 a 2 weken klaar zijn.

Lore

Citaat van: DayDreamer op januari 29, 2015, 09:16:49
Ik kan er werkelijk niet bij dat zoiets 1 a 2 maanden moet kosten, je kan die poppetjes toch bijelkaar roepen op een bepaalde datum en dan hier over praten/discussiëren. Dan moet zoiets toch in 1 a 2 weken klaar zijn.

Ik ben inmiddels zo murw van deze discussie dat ik al blij ben als het over twee maanden besloten is!

zeewolde

En is die bijeenkomst van Cambuur en sponsors morgen dan ook nog?

TARGET

Zou er vandaag nieuws komen.. ben benieuwd.. 8)

mario

Citaat van: TARGET op januari 30, 2015, 09:38:42
Zou er vandaag nieuws komen.. ben benieuwd.. 8)
Vast niet.... De hoop op spoedig witte rook heb ik allang opgegeven  ;(.

Lore

Citaat van: TARGET op januari 30, 2015, 09:38:42
Zou er vandaag nieuws komen.. ben benieuwd.. 8)

Je doelt op de sponsorbijeenkomst van vanavond? Smit zei "dat er daar ook dingen vertelt zouden worden". Ik denk niet dat hier al witte rook komt, maar het zou wel kunnen dat ze iets meer laten zien van de plannen op beide locaties.

Ik ben met jou ook benieuwd!

drg

Ondanks dat ze nog niet weten waar ze heen willen kunnen ze toch wel al laten weten wat de plannen voor het uiterlijk van het stadion zullen moeten worden? Het lijkt me niet dat deze afhankelijk van de locatie erg veel zal verschillen?

Treb

En wat is er vanavond allemaal gezegd??

John Hiatt

Citaat van: Treb op januari 30, 2015, 22:25:51
En wat is er vanavond allemaal gezegd??

Niks over stadion. We hebben wel even met wethouder Eckhart gesproken, maar die sprak zichzelf tegen.

mario


666

Waar gaat het over, plaatsbepaling meer niet.
Raar volkje zo in de sneeuw
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander