Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sccweestwel

Citaat van: 058-4life op januari 26, 2015, 19:50:55
Als we het toch over voorbeelden hebben, Turf Moor van Burnley vind ik persoonlijk 1 van de mooiste stadions. Wolverhampton heeft ook wel een leuke, misschien iets te ambitieus maar goed  |:)

Elland road  ;)

Voetbal12

Er is toch gisteravond een raadsvergadering geweest over het stadion nog geen nieuws zeker

Treb

Zal vast wel iets uitlekken.

Dokkumer

Als ik de laatste informatie mag geloven is de WTC optie de enige serieuze optie die nog open staat.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2015, 13:16:33
Als ik de laatste informatie mag geloven is de WTC optie de enige serieuze optie die nog open staat.

Nee toch. Wanneer en waar heb je dat gehoord?

Lore

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2015, 13:16:33
Als ik de laatste informatie mag geloven is de WTC optie de enige serieuze optie die nog open staat.

Dat strookt in ieder geval met alles wat ik weet

dizzhead

Citaat van: Lore op januari 27, 2015, 13:55:42
Dat strookt in ieder geval met alles wat ik weet

Het strookt totaal niet met wat ik hoop.  8P

scclwd

Citaat van: Lore op januari 27, 2015, 13:55:42
Dat strookt in ieder geval met alles wat ik weet

Ja, dat weten we.

Lore

Citaat van: scclwd op januari 27, 2015, 14:02:20
Ja, dat weten we.

Sorry, kon het niet laten. Ben gewoon heel benieuwd of er nog dingen zijn gewijzigd, maar mijn "bron" is in ieder geval 100% betrouwbaar.  :_schater :_schater Alleen jammer dat hij zelf niet weet dat hij de bron is!

scclwd

Citaat van: Lore op januari 27, 2015, 14:16:49
Sorry, kon het niet laten. Ben gewoon heel benieuwd of er nog dingen zijn gewijzigd, maar mijn "bron" is in ieder geval 100% betrouwbaar.  :_schater :_schater Alleen jammer dat hij zelf niet weet dat hij de bron is!

Ben je in het bezit van afluisterapparatuur? ;-)

Lore

Citaat van: scclwd op januari 27, 2015, 14:23:11
Ben je in het bezit van afluisterapparatuur? ;-)

Zoiets!  :proost

Tukker

Of gewoon hele grote oren  :P  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore



Hirsch

In de LC vanmorgen, samengevat:
Nog geen witte rook

Cambuur heeft de gemeenteraad ingelicht over de stand van zaken.
Cambuur heeft hierbij geen voorkeur voor een locatie aangegeven.
De supporters moeten nog even geduld blijven oefenen, niemand kan aangeven tot wanneer.
De club heeft wensen voor beide locaties neergelegd. De wens is 15.000 supporters, betere sportieve- en sponsor faciliteiten en de begroting daarmee naar 10-12 miljoen.

Cambuur hoopt volgend jaar de plannen te kunnen gaan uitvoeren en wil ongeacht de locatie in 2018 klaar zijn.
Mocht dit op de huidige locatie zijn dan zal Leyten meewerken, aldus Ype Smid.
Cambuur heeft de gemeenteraad ook een financiƫle onderbouwing gegeven, hiervan zijn geen details bekend.
Eerst moet Burgemeester en wethouders aangeven wat mogelijk is, dan moet de gemeenteraad nog oordelen.
--