Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: jeff op januari 21, 2015, 20:08:28
Wat voor opties had jij ingedachte?
-kantoren
-winkels
-casino
-bios
-sportschool

Ik weet dus 1 investeerder niet. De andere staat niet in je lijst

Harry L.

Citaat van: Lore op januari 21, 2015, 20:09:52
Die ruimte wordt verhuurt is niet aan een bedrijf waar de binnenstad last van heeft. Dat er andere bedrijven, die niet in de binnenstad zouden zitten, er last van krijgen lijkt mij duidelijk. Maar wat nou als het bedrijf nu ook al in de buurt zit en verhuist naar het stadion?

Maar ik ben het met je eens dat de wijziging van het bestemmingsplan wel een obstakel kan worden.

Mediamarkt of zo?

Lore

Citaat van: Harry L. op januari 21, 2015, 20:19:18
Mediamarkt of zo?

Nee, en meer wil ik er eigenlijk ook niet over zeggen omdat ik niet wil dat het proces verstoort wordt. Stel dat de directe concurrenten het eerder dan noodzakelijk te horen krijgen, dan kunnen zij zich ook langer voorbereiden,

Len Cantello

Citaat van: Lore op januari 19, 2015, 22:01:09
Hoezo de gemeente? Er is nog geen uitspraak van de gemeenteraad
Als we in een scenario van bestemmingsplan aanpassen en ander procedureel getrut terecht komen, zijn we overgeleverd aan baantjeszieke bestuurders zonder visie en een ambtelijk apparaat met de gang van een slak. Die richting gaan we uit met de (eventuele) keuze voor het WTC....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op januari 21, 2015, 20:35:19
Als we in een scenario van bestemmingsplan aanpassen en ander procedureel getrut terecht komen, zijn we overgeleverd aan baantjeszieke bestuurders zonder visie en een ambtelijk apparaat met de gang van een slak. Die richting gaan we uit met de (eventuele) keuze voor het WTC....

Daar heb je een punt. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar wat zij eind van de maand te melden hebbe,

Len Cantello

Citaat van: Lore op januari 21, 2015, 20:39:04
Daar heb je een punt. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar wat zij eind van de maand te melden hebbe,
Een hoop. Voornamelijk mitsen en maren. Let maar op. De politiek blinkt uit in gejank. Behalve als er bakken met geld aan leuke feestjes voor zich zelf valt uit te geven, zoals CH2018 bijvoorbeeld...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: Len Cantello op januari 21, 2015, 20:45:13
Een hoop. Voornamelijk mitsen en maren. Let maar op. De politiek blinkt uit in gejank. Behalve als er bakken met geld aan leuke feestjes voor zich zelf valt uit te geven, zoals CH2018 bijvoorbeeld...
je kunt het ook anders zien; misschien zorgt ch2018 er juist wel voor dat we in 2018 in een nieuw stadion spelen.. nog even afwachten..

jeff

Citaat van: Len Cantello op januari 21, 2015, 20:35:19
Als we in een scenario van bestemmingsplan aanpassen en ander procedureel getrut terecht komen, zijn we overgeleverd aan baantjeszieke bestuurders zonder visie en een ambtelijk apparaat met de gang van een slak. Die richting gaan we uit met de (eventuele) keuze voor het WTC....
Is het bestemmingsplan bij het wtc al niet aangepast in sport ivm de ijshal?

Scc01

Citaat van: Len Cantello op januari 21, 2015, 20:45:13
Een hoop. Voornamelijk mitsen en maren. Let maar op. De politiek blinkt uit in gejank. Behalve als er bakken met geld aan leuke feestjes voor zich zelf valt uit te geven, zoals CH2018 bijvoorbeeld...

Helaas is dit ook een beetje het beeld wat ik voor ogen heb. Maar ik laat me positief verassen...

sunderland

Citaat van: jeff op januari 21, 2015, 20:08:28
Wat voor opties had jij ingedachte?
-kantoren
-winkels
-casino
-bios
-sportschool
Een school .Goede inkomsten en parkeergelegenheid nodig

Treb

Ik zeg zomaar even iets..

Het zou mooi zijn wanneer bijvoorbeeld het Holland Casino bij het stadion betrokken kan worden. Geen concurrentie voor de binnenstad én misschien raken ze dan wat uit het slop.

Eewal

Citaat van: Treb op januari 21, 2015, 23:56:56
Ik zeg zomaar even iets..

Het zou mooi zijn wanneer bijvoorbeeld het Holland Casino bij het stadion betrokken kan worden. Geen concurrentie voor de binnenstad én misschien raken ze dan wat uit het slop.
ze zitten daar toch al?

Treb

Citaat van: Eewal op januari 22, 2015, 06:17:16
ze zitten daar toch al?

Ja dat is waar. Ik bedoel onder/in het stadion. Wellicht trekt dat meer bezoekers.. win win toch? Want het aantal bezoekers in het casino is wel op z'n dieptepunt..

Eewal

Citaat van: Treb op januari 22, 2015, 06:26:45
Ja dat is waar. Ik bedoel onder/in het stadion. Wellicht trekt dat meer bezoekers.. win win toch? Want het aantal bezoekers in het casino is wel op z'n dieptepunt..
dat heeft vooral met de portemonnee van de Friezen te maken en het gebrek aan veel Chinezen. Casino zou eigenlijk naar centrum moeten, maar dat is weer een hele andere 'case'.

poelie-lwd

Casino is ten dode opgeschreven door het online gokken. Dat bestaat geen 5 jaar meer is mijn idee. Daar moet nu al geld bij, hoe wil je dat ooit weer rendabel maken?

Iedereen heeft recht op mijn mening.