Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Galdiano op januari 18, 2015, 17:49:39
Dit heb en had ik ook gehoord, echter vang ik steeds meer op dat de huidige locatie, nog steeds een zeer grote kans zou maken! Gister kreeg ik te horen, dat op de huidige locatie ook prima gebouwd kan gaan worden, en dat het stadion, een kwartslag zou gaan worden.
Ik ben heel benieuwd.

Ben wel benieuwd wie er dan financieel in zou springen. Want een van de investeerders op het WTC is zo goed als onmogelijk op het cambuurplein. Dan zou er dus weer een nieuwe partij zijn? Ik kan het mij haast niet voorstellen

scclwd

Citaat van: Galdiano op januari 18, 2015, 17:49:39
Dit heb en had ik ook gehoord, echter vang ik steeds meer op dat de huidige locatie, nog steeds een zeer grote kans zou maken! Gister kreeg ik te horen, dat op de huidige locatie ook prima gebouwd kan gaan worden, en dat het stadion, een kwartslag zou gaan worden.
Ik ben heel benieuwd.
[/quote

Heb je dit gehoord van (hoopvolle  ;)) supporters die denken iets te weten of een echt betrouwbare bron?

Galdiano

Iemand die normaliter dicht bij het vuur zit, ook qua spelers.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Citaat van: Galdiano op januari 18, 2015, 20:07:22
Iemand die normaliter dicht bij het vuur zit, ook qua spelers.  :proost
Als hij 112 maar belt als het vuur te groot wordt  :zweep

scclwd


Lore


scclwd

Officieel wel  :D Maar er schijnen veel supporters te zijn die dingen horen van 'bronnen'.  ;)

Lore

Citaat van: scclwd op januari 19, 2015, 11:54:00
Officieel wel  :D Maar er schijnen veel supporters te zijn die dingen horen van 'bronnen'.  ;)

:_schater :_schater Klopt! Ik hoor alleen nu niets meer...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op januari 19, 2015, 12:40:57
:_schater :_schater Klopt! Ik hoor alleen nu niets meer...
Vedomme ben ik mijn bron kwijt
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Lore op januari 19, 2015, 11:14:09
Even op de 30ste wachten!

Heb je geheimhoudingsplicht ofzo?

Als je meer info hebt ben je eigenlijk verplicht dat hier te melden  :P

el haj

Voor de mensen die het kunnen lezen:

Cambuur en de gemeente Ljouwert komme tongersdei byelkoar om te praten oer it nije Cambuurstadion, dit befestiget wethâlder Henk Deinum. "Wy sille it ha oer hoe't wy de ried hjiroer ynformearje sille", sa seit Deinum. Nije wike is der in besletten riedsfergadering wêr't it nije ûnderkommen op 'e aginda stiet. De gemeente hat altiten tasein dat der yn jannewaris dúdlikheid komt oer wêr't it nije fuotbalstadion komme sil.

Yn desimber hat de gemeente bekend makke dat der twa opsjes ûndersocht wurde sille. Of it hjoeddeistige ûnderkommen wurdt renovearre, of der komt in folsein nij stadion by it WTC. No't in delegaasje fan Cambuur en de gemeente tongersdei byelkoar komme, is it de ferwachting dat de gemeente in definitive kar makke hat



Komt erop neer dat Cambuur en de gemeente donderdag bijelkaar komen, volgens omroep abe is de verwachting dat er een definitieve keuze gemaakt is.

Lore

Citaat van: el haj op januari 19, 2015, 16:18:12
Voor de mensen die het kunnen lezen:

Cambuur en de gemeente Ljouwert komme tongersdei byelkoar om te praten oer it nije Cambuurstadion, dit befestiget wethâlder Henk Deinum. "Wy sille it ha oer hoe't wy de ried hjiroer ynformearje sille", sa seit Deinum. Nije wike is der in besletten riedsfergadering wêr't it nije ûnderkommen op 'e aginda stiet. De gemeente hat altiten tasein dat der yn jannewaris dúdlikheid komt oer wêr't it nije fuotbalstadion komme sil.

Yn desimber hat de gemeente bekend makke dat der twa opsjes ûndersocht wurde sille. Of it hjoeddeistige ûnderkommen wurdt renovearre, of der komt in folsein nij stadion by it WTC. No't in delegaasje fan Cambuur en de gemeente tongersdei byelkoar komme, is it de ferwachting dat de gemeente in definitive kar makke hat



Komt erop neer dat Cambuur en de gemeente donderdag bijelkaar komen, volgens omroep abe is de verwachting dat er een definitieve keuze gemaakt is.

Belangrijke vergadering dus!

Hasses

Is het al donderdag? Ben benieuwd!

Lore

Citaat van: Hasses op januari 19, 2015, 17:01:54
Is het al donderdag? Ben benieuwd!

Het is een gesloten vergadering, ben bang dat je dan dus nog niets hoort!

SCC-J

Citaat van: Lore op januari 19, 2015, 17:30:27
Het is een gesloten vergadering, ben bang dat je dan dus nog niets hoort!
ik denk het wel hoor. Zal vast wel iemand iets door lullen.