Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: vialli op januari 17, 2015, 18:54:18
Dat is INCLUSIEF EEN STADION van ongeveer 25 miljoen!!
Dus??????
Aankomende jaren blijven we dus in ons oude stadion?

NRG

Citaat van: speculeter op januari 17, 2015, 19:13:28
Dus??????
Aankomende jaren blijven we dus in ons oude stadion?


Das niet te hopen, want dan is het einde verhaal...

de Schoot

Nieuw stadion is mooi visite kaartje voor dat culturele hoofdstad flauwekul gebeuren.
Plaats is vast al bekend.

Utekleitrokken

Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:55:05
Een feit is dat er een stelletje (M.N.O.E.) werken bij de gemeente Leeuwarden.. Ambtenaren zijn nou eenmaal niet goed bij hun hoofd.. (voorbeeld gemeente Leeuwarden)

Ik meende dat er een supportersprotest zou komen weten jullie daar iets van of is dat onjuiste informatie.?! lijkt mij wel een goed idee.. we zitten nu ook maar wat dom te praten en we komen geen stap verder.. (stilstand is achteruitgang)  :0=

Een protest tegen wat? Dat we hier maar wat dom zitten te praten wil niet zeggen dat dat elders ook zo gaat. Het zou mijns inziens van weinig intelligentie getuigen als we nu een "supportersprotest" met wat voor gedachte dan ook gaan houden.


Galdiano

Ondanks dat er intentieverklaringen zouden zijn getekend voor de locatie WTC, gister toch nadrukkelijk gehoord, dat de kans groot is dat het stadion toch op huidige locatie zou blijven, alleen dan een kwartslag gedraaid.  |:)

Plannen zullen inderdaad tijdens sponsorbijeenkomst bekend worden.   :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurAmersfoort

Als je t een kwartslag draait bedoel je dan dat er 4 nieuwe tribunes gaan worden gebouwd? of wordt west een nieuwe korte zijde en dan ingekort oid.

Zuid1991

Klinkt als muziek in de oren!!!! |:) |:) |:)
Citaat van: Galdiano op januari 18, 2015, 15:26:22
Ondanks dat er intentieverklaringen zouden zijn getekend voor de locatie WTC, gister toch nadrukkelijk gehoord, dat de kans groot is dat het stadion toch op huidige locatie zou blijven, alleen dan een kwartslag gedraaid.  |:)

Plannen zullen inderdaad tijdens sponsorbijeenkomst bekend worden.   :)

Len Cantello

Citaat van: vialli op januari 17, 2015, 18:54:18
Dat is INCLUSIEF EEN STADION van ongeveer 25 miljoen!!
Dus, €15mio nodig voor nieuwe infrastructuur? Moet er nog een extra stuk Haak worden aangelegd? Vreemd verhaal.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op januari 18, 2015, 15:26:22
Ondanks dat er intentieverklaringen zouden zijn getekend voor de locatie WTC, gister toch nadrukkelijk gehoord, dat de kans groot is dat het stadion toch op huidige locatie zou blijven
Ik weet niet wie dit je heeft verteld, maar alle (voor mij) vertrouwde bronnen melden dat de nieuwbouw op de WTC locatie 99,9% zeker is.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

speculeter

Wie heeft de betrouwbaarste bron?
Cantello of Galdiano?

Tukker

Citaat van: speculeter op januari 18, 2015, 16:35:27
Wie heeft de betrouwbaarste bron?
Cantello of Galdiano?
Maar als je die beide geruchten bij elkaar optelt en deelt door 2 is het dus vrijwel zeker dat er een nieuw stadion komt  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

666

Citaat van: speculeter op januari 18, 2015, 16:35:27
Wie heeft de betrouwbaarste bron?
Cantello of Galdiano?

Zo te lezen is het fifty fifty waar het stadion komt.  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op januari 18, 2015, 16:10:10
Ik weet niet wie dit je heeft verteld, maar alle (voor mij) vertrouwde bronnen melden dat de nieuwbouw op de WTC locatie 99,9% zeker is.

Dit heb en had ik ook gehoord, echter vang ik steeds meer op dat de huidige locatie, nog steeds een zeer grote kans zou maken! Gister kreeg ik te horen, dat op de huidige locatie ook prima gebouwd kan gaan worden, en dat het stadion, een kwartslag zou gaan worden.
Ik ben heel benieuwd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2015, 17:47:37
Lore

:_schater :_schater dat klopt, maar mijn laatste informatie is van november.

Als er niets verandert is: WTC