Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Verbouwen lijkt me niet verstandig....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Locoleeuw

Verbouwen lijkt me niet logisch op huidige plaats, maar ze zullen er vast wel meer verstand van hebben dan ik.
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

DayDreamer

Verbouwen, dat kan toch niet, Zuid en Oost is niks meer, dat snap ik, maar West en Noord zijn nou ook niet bepaald fijne tribunes, als je gaat verbouwen moet je alsnog een heel nieuw stadion neerzetten. Waar willen ze seizoenskaarthouders laten die geen plekje hebben, ja sorry, maar voor komend seizoen hebben wij geen plek voor jullie, en dan nog al het bouwmateriaal rond het stadion  8P

scclwd

Citaat van: Ruppppert op januari 15, 2015, 19:25:10
hoor geruchten dat het een verbouwing van het stadion word op huidige locatie , ben benieuwd dat het waar is 
zou wel fantastisch wezen

Komen die geruchten uit een betrouwbare hoek? Dat zou echt geweldig zijn!

Lore

Citaat van: DayDreamer op januari 16, 2015, 08:45:48
Verbouwen, dat kan toch niet, Zuid en Oost is niks meer, dat snap ik, maar West en Noord zijn nou ook niet bepaald fijne tribunes, als je gaat verbouwen moet je alsnog een heel nieuw stadion neerzetten. Waar willen ze seizoenskaarthouders laten die geen plekje hebben, ja sorry, maar voor komend seizoen hebben wij geen plek voor jullie, en dan nog al het bouwmateriaal rond het stadion  8P

Van der Belt heeft letterlijk gezegd dat verbouw van het huidige stadion feitelijk ook gewoon nieuwbouw is, omdat zij dan slechts kleine elementen van het huidige stadion kunnen gebruiken,

scclwd

Citaat van: zeewolde op januari 15, 2015, 19:53:32
is dat wel zo fantastisch? 2 tribunes moeten nieuw vanwege betonrot. Kun je die in een zonerpauze vervangen? Komt op oost dan de nieuwe hoofdtribune??

Wat kan dat nou schelen? Ook al moeten we op bierkratjes de wedstrijd volgen. Zolang we hier maar blijven  |:)

Zuid1991

Zo echt logisch zijn in deze huidige economische tijd om hier te blijven  |:)
En als ik de geruchten zo een beetje hoor wordt dat steeds aannemelijker!
Scc hoort hier!

zeewolde

Citaat van: scclwd op januari 16, 2015, 09:11:54
Wat kan dat nou schelen? Ook al moeten we op bierkratjes de wedstrijd volgen. Zolang we hier maar blijven  |:)
jij snapt het echt niet. Ik weet dat dat het mooiste is, maar het kan niet meer. Het liefst nieuw stadionop velden vv leeuwarden, masr verbouw huidige locatie kan echt niet. Je hebt 9000 sk houders, waarwil je ze neerzetten tijdens de verbouwing. En hoe lang gaat het stadion dan mee?

CambuurAmersfoort

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2015, 09:18:19
jij snapt het echt niet. Ik weet dat dat het mooiste is, maar het kan niet meer. Het liefst nieuw stadionop velden vv leeuwarden, masr verbouw huidige locatie kan echt niet. Je hebt 9000 sk houders, waarwil je ze neerzetten tijdens de verbouwing. En hoe lang gaat het stadion dan mee?

geloof mij dat is echt geen probleem en wordt vaak genoeg gedaan. het meest aannemelijk is is om oost net na seizoen af te breken. Die al gedeeltelijk in de zomer maanden op te bouwen. aangezien die tribune veel groter wordt is een halve tribune op oost al voldoende om alle mensen die nu op oost zitten te huisvesten. vervolgens bouw je oost af en kunnen alle mensen van zuid op oost erbij en kan daarna zuid worden aangepakt. Eventueel kan er nog worden gekeken naar nood tribunes. Vergeet niet dat in een zomer met eenwk of ek 2016 dus er van mei tot half augustus geen competitie is. en in 4 maanden kunnen die mannen aardig wat bouwen! misschien kan een deel van oost al worden gebouw achter de huidige tribune en hoevenze in de zomer dan alleen maar het voorste deel tot aan het veld nog te doen.

DayDreamer

Citaat van: scclwd op januari 16, 2015, 09:11:54
Wat kan dat nou schelen? Ook al moeten we op bierkratjes de wedstrijd volgen. Zolang we hier maar blijven  |:)

Liever nieuwbouw op de velden van VVL.

NRG

Om een nieuw stadion rendabel te krijgen is flink wat commerciƫle ruimte nodig. Waar denken jullie die te laten als het huidige stadion verbouwt zou worden. Kan me niet voorstellen dat Cambuur voor de verbouw variant zou kiezen.

scclwd

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2015, 09:18:19
jij snapt het echt niet. Ik weet dat dat het mooiste is, maar het kan niet meer. Het liefst nieuw stadionop velden vv leeuwarden, masr verbouw huidige locatie kan echt niet. Je hebt 9000 sk houders, waarwil je ze neerzetten tijdens de verbouwing. En hoe lang gaat het stadion dan mee?

Interesseert me geen lor. Verbouwing of nieuwbouw velden vv Leeuwarden. Dat is alles wat telt.

poelie-lwd

Of we bouwen een nieuw stadion naast de oude  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Scc01

Citaat van: scclwd op januari 16, 2015, 09:50:02
Interesseert me geen lor. Verbouwing of nieuwbouw velden vv Leeuwarden. Dat is alles wat telt.

Mooi dat het je allemaal geen zak kan schelen. Maar dat weten we nu wel.

DeGroteLeeuwarder

Huidige stadion verbouwen, het stadion Engels maken. Tribunes doortrekken tot het veld, beetje zoals de Adelaarshorst van go ahead. Als je dichter op het veld zit krijg je ook een mooiere sfeer. Oost zou je dan nog verder naar achter door kunnen trekken. Zuid en Oost zijn qua uitvoering het makkelijkst om door te trekken naar het veld.
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!