Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op januari 10, 2015, 13:02:11
Geweldig zeg die nieuwe weg. Man man man wat vreugde in Leeuwarden allemaal om een stuk asvalt
Infrastructuur is van levensbelang. Elke m2 asfalt extra is een zegen voor de economie. Ik zeg: heel Nederland zsm zwart maken!
:koffie
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

waldkip

Citaat van: SCC-J op januari 10, 2015, 13:02:11
Geweldig zeg die nieuwe weg. Man man man wat vreugde in Leeuwarden allemaal om een stuk asvalt
heb je wel eens geprobeerd om op 7 uur sochtens door lwd te rijden naar je werk?

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op januari 10, 2015, 13:11:53
Infrastructuur is van levensbelang. Elke m2 asfalt extra is een zegen voor de economie. Ik zeg: heel Nederland zsm zwart maken!
:koffie

Ik snap dat het goed is voor de stad en alles maar in Leeuwarden doen we net of we een wereldwonder hebben gebouwd.

En nee ik fiets

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op januari 10, 2015, 13:23:54
Ik snap dat het goed is voor de stad en alles maar in Leeuwarden doen we net of we een wereldwonder hebben gebouwd.

En nee ik fiets
Iedere nieuwe weg is een wereldwonder in dit land. Voor dat je alle procedures door bent, is er een halve eeuw verstreken. Het is bij bijna net zo erg als het bouwen van een nieuw stadion.......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Citaat van: Len Cantello op januari 10, 2015, 13:32:51
Iedere nieuwe weg is een wereldwonder in dit land. Voor dat je alle procedures door bent, is er een halve eeuw verstreken. Het is bij bijna net zo erg als het bouwen van een nieuw stadion.......

+ met de reactie snelheid van onze gemeente..

Clint

Citaat van: waldkip op januari 10, 2015, 13:13:27
heb je wel eens geprobeerd om op 7 uur sochtens door lwd te rijden naar je werk?

Doe ik al 40 jaar, geen probleem. :P

Utekleitrokken

Citaat van: Clint op januari 12, 2015, 07:31:08
Doe ik al 40 jaar, geen probleem. :P

Respect... Ik zou gillend gek worden en spontaan gaan geloven in sites als Niburu  :clint

:devil

Clint


TM

Citaat van: SCC-J op januari 10, 2015, 13:23:54
Ik snap dat het goed is voor de stad en alles maar in Leeuwarden doen we net of we een wereldwonder hebben gebouwd.

En nee ik fiets

Dat zou je niet zeggen! l0l

CJ058


Ruppppert

hoor geruchten dat het een verbouwing van het stadion word op huidige locatie , ben benieuwd dat het waar is 
zou wel fantastisch wezen

CambuurAmersfoort

die verhalen doken laatst ook al op...zou het dan toch gebeuren?? hetgeen waar we nagenoeg allemaal zo blij van worden. een echt voetbalstadion voor een man op 13000 in de woonwijk met moderne faciliteiten en toch de sfeer die we zo graag willen behouden.

Zou toch echt helemaal top zijn als dit lukt!

Eewal

Als er dan ook maar een compleet plan met datum klaarligt en dat niet alles opnieuw moet beginnen en we niet in 2018 nog steeds geen verbouwd stadion hebben. Hoe moet ik verbouw voor me zien? Tegen 3000 mensen zeggen dat ze een jaar niet welkom zijn in het stadion?

zeewolde

Citaat van: Ruppppert op januari 15, 2015, 19:25:10
hoor geruchten dat het een verbouwing van het stadion word op huidige locatie , ben benieuwd dat het waar is 
zou wel fantastisch wezen
is dat wel zo fantastisch? 2 tribunes moeten nieuw vanwege betonrot. Kun je die in een zonerpauze vervangen? Komt op oost dan de nieuwe hoofdtribune??

SCC-J

Er zijn twee mogelijke locaties en 2 geruchten gaande waar het stadion komt. Geweldig, heb je ook wat aan.