Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: papier op december 28, 2014, 20:04:28
Daar ben bang voor. Mocht het een feit zijn dan zegt dit genoeg over het belang van het onderwerp.

En daarmee mis je toch een belangrijk punt denk ik. Een voetbalclub is is natuurlijk niet een doorsnee bedrijf, naar mijn mening is het "product" wat men levert vooral iets waarmee men op gevoel inspeelt. Voetbal kun je ook dertig kilometer zuidwaarts zien maar dat is toch een hele andere bedoening dan in Leeuwarden.

Op de huidige locatie heerst een gevoel wat mij erg aanspreekt. Op een nieuwe locatie is niet uitgesloten dat dit gevoel er ook is, maar is ook zeker niet uitgesloten dat dit gevoel verloren gaat. Dat is een risico die ik niet zou willen nemen.
ik begrijp je verhaal, ik denk er anders over. Ook bij het WTC zullen de mensen in het stadion supporters zijn en geen toeschouwers. De aard van de mens maakt voor mij de aard van de club en niet de locatie van het stadion.. Maar we zullen het hier niet over eens worden. Ik hoop gewoon op nog heel veel jaren eredivisie op welke manier dan ook.

De Gast

Tuurlijk blijft men niet op de huidige locatie.. een prachtig nieuw of verbouwd stadion in, met alle respect, een pauper buurt? hier wil je toch je vips niet gaan ontvangen..

Gewoon lekker naar het WTC en ga met je tijd mee. Mooie locatie met veel potentie.

Dreet

Citaat van: De Gast op december 29, 2014, 06:52:04
Tuurlijk blijft men niet op de huidige locatie.. een prachtig nieuw of verbouwd stadion in, met alle respect, een pauper buurt? hier wil je toch je vips niet gaan ontvangen..

Gewoon lekker naar het WTC en ga met je tijd mee. Mooie locatie met veel potentie.

Pauperbuurt? Ik ben opgegroeid in die buurt waar je volgens jou geen vips kan ontvangen. Waar woon jij dan, flapdrol? Ik zou maar ff dimmen met je bijdehante praatjes en je 'met alle respect'. Man, je lijkt Jack van Gelder wel...

TARGET


Galdiano

#2659
Citaat van: Dreet op december 29, 2014, 08:33:38
Pauperbuurt? Ik ben opgegroeid in die buurt waar je volgens jou geen vips kan ontvangen. Waar woon jij dan, flapdrol? Ik zou maar ff dimmen met je bijdehante praatjes en je 'met alle respect'. Man, je lijkt Jack van Gelder wel...

Pauperbuurt  :_schater

Wat is de definitie van een pauper?

Volgens "de dikke" betekend het arm.

Leeuwarden is nou niet bepaald een stad met veel geld, overal komt armoede etc voor.
Misschien enkele wijken uitgezonderd zoals, zuiderburen en techum, maar ook daar zijn genoeg paupers te vinden als je gaat zoeken. En staan er genoeg huizen onder water.

Vrijheidswijk, Cambuur, Heechterp-Schieringen etc zijn wel de financiële mindere buurten. Maar de mensen die er wonen kunnen er vaak niks aan doen, en waardeer de mensen die er wonen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Citaat van: De Gast op december 29, 2014, 06:52:04
Tuurlijk blijft men niet op de huidige locatie.. een prachtig nieuw of verbouwd stadion in, met alle respect, een pauper buurt? hier wil je toch je vips niet gaan ontvangen..

Gewoon lekker naar het WTC en ga met je tijd mee. Mooie locatie met veel potentie.

Blijf jij maar lekker in je villa in Techum zitten, zijne koninklijke hoogheid. Stront wie heeft je ...enz.

Dokkumer

Voetbal is een sport van het volk, een pauperbuurt is nog altijd een volkswijk, dus Cambuur hoort te blijven waar het nu is.

Rust mijn kaas!

DayDreamer

De "grote" namen willen alleen investeren bij het WTC, en niet op huidige locatie, en daar draait alles om, of we het nou leuk vinden of niet.

En daar is alles mee gezegd, nu maar hopen dat "wij" de supporters een grote inspraak krijgen in het ontwerp van het stadion, zodat het de pijn wat kan verzachten.

SCC-J

Citaat van: De Gast op december 29, 2014, 06:52:04
Tuurlijk blijft men niet op de huidige locatie.. een prachtig nieuw of verbouwd stadion in, met alle respect, een pauper buurt? hier wil je toch je vips niet gaan ontvangen..

Gewoon lekker naar het WTC en ga met je tijd mee. Mooie locatie met veel potentie.
Maar je zelf wel een volksclub willen (blijven) noemen  :wall

SCC-J

Citaat van: DayDreamer op december 29, 2014, 10:11:30
De "grote" namen willen alleen investeren bij het WTC, en niet op huidige locatie, en daar draait alles om, of we het nou leuk vinden of niet.

En daar is alles mee gezegd, nu maar hopen dat "wij" de supporters een grote inspraak krijgen in het ontwerp van het stadion, zodat het de pijn wat kan verzachten.
dit is ook een persoonlijke aanname.
Wat nu als een grote naam/keten. Zich terug trekt uit het WTC cambuurstadion?

Goudvinger


Galdiano

Citaat van: SCC-J op december 29, 2014, 10:36:53
dit is ook een persoonlijke aanname.
Wat nu als een grote naam/keten. Zich terug trekt uit het WTC cambuurstadion?

Voorcontracten/intentieverklaring zouden al getekend zijn.
Je hebt altijd risico's dat partijen eruit stappen. Zijn gewoon partijen die wel op WTC terrein iets willen ontwikkelen maar niet op huidig locatie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

Citaat van: scclwd op december 29, 2014, 09:34:20
Blijf jij maar lekker in je villa in Techum zitten, zijne koninklijke hoogheid. Stront wie heeft je ...enz.

Ook in Techum staan sociale huurwoningen  :P :P :P :P :P :P En ook bij de oude situatie kan je gewoon vips laten komen, de buurt geeft aan dat het een volksclub is en in Engeland hoor je de vips ook niet zeuren om waar het stadion staat. Zou mooi wezen dat we op de huidige plaats kunnen blijven maar het is wel lang en breed bekend dat ze naar het WTC gaan.

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op december 29, 2014, 10:34:47
Maar je zelf wel een volksclub willen (blijven) noemen  :wall
De stelling dat je alleen een volksclub kan zijn of bent in een sterk verouderd stadion in een jaren dertig wijk is ook een aanname.

Maar goed, waar maken we ons druk om. Elke nieuwbouw locatie in combinatie met commerciële initiatieven (dus ook aan het Cambuurplein) zal door de gemeente worden afgekeurd omdat men aan marktbescherming doet tbv de bestaande middenstand...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op december 29, 2014, 11:18:41
De stelling dat je alleen een volksclub kan zijn of bent in een sterk verouderd stadion in een jaren dertig wijk is ook een aanname.

Maar goed, waar maken we ons druk om. Elke nieuwbouw locatie in combinatie met commerciële initiatieven (dus ook aan het Cambuurplein) zal door de gemeente worden afgekeurd omdat men aan marktbescherming doet tbv de bestaande middenstand...

"Tuurlijk blijft men niet op de huidige locatie.. een prachtig nieuw of verbouwd stadion in, met alle respect, een pauper buurt? hier wil je toch je vips niet gaan ontvangen..

Gewoon lekker naar het WTC en ga met je tijd mee. Mooie locatie met veel potentie."