Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

LWD vak 7

Gaat er nog wel eens iemand naar Aris? Zag op tv vorige week ook een nagenoeg leeg Kalverdijkje.

wiekie1969

Ja vaak genoeg. Entree 8 euro. Blikje Kornuit 2 euro. Leuk en lekker warm in de hal.

Noordcambuur

Aris doet het ook verrassend goed dit seizoen  |:)

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2022, 13:13:27
Aris doet het ook verrassend goed dit seizoen  |:)
De Cambuur seizoenkaarthouders konden voor ?5,00 de laatste wedstrijd bijwonen omdat Cambuur niet speelde. :thumbsup

Noordcambuur

Mooi hoor dat Aris het ook heel goed doet?.
Ga binnenkort een wedstrijd mee pikken.

nee,wel?

vanavond voor het eerst naar basketbal waar basketbal leeuwarden de competitie start tegen landstede zwolle

nee,wel?

60-93 t skip in hadden veel pech met afronden bij zwolle ging dat wat beter