Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - dkv

Gestart door John Hiatt, juni 02, 2013, 10:43:40

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: punkman op juni 04, 2013, 21:03:14
Is een serieuze overweging van de KNVB.
Na de Johan Cruyff schaal willen ze dit als openingswedstrijd.Of het mogelijk is dat is een tweede.
Grote kans dat Cambuur-DKV de openingswedstrijd wordt.
We zullen zien, maar ik verwacht een grote media aandacht om deze wedstrijd en een grote impuls voor het nieuwe seizoen.
openingswwdstrijd is altijd op vrijdagavond en deze wedstrijd lijkt mij echt niet op vrijdag gespeeld worden...  :?.

punkman

Klopt, word een vrijdagavond.
Maar gaat KNVB puur om commercie, zoals ik al aangaf als 2de punt, is het het haalbaar ..
En het zou nog haalbaar zijn ook op een vrijdagavond.

Bernardo

Midden in de zomer is het vast wel haalbaar op vrijdagavond

John Hiatt

De openingswedstrijd van Cambuur wordt zeker niet tegen dkv. In dat weekend is het ook Sneekweek en dan hebben we weer te weinig veldwachters in de aanbieding. Nu kunnen we een wedstrijd tegen dkv eigenlijk ook wel af zonder veldwachters, maar dat terzijde.

punkman

Dat zal dan het punt van DKV en Cambuur en de lokale 3 hoek zijn. Maar was/is zeker een grote optie van KNVB.
Ik weet dat er problemen waren rond deze datum, dat moet dit dan zijn ...
Of kunnen ze nu wel opeens agenten/ME optrommelen van elders omdat de KNVB dit wil ?

Andre-Lwd

Hoeft van mij niet in Augustus, zijn nog genoeg supporters met vakantie in die maand.

marrumer

ik mis deze wedstrijd dus, want ik ben terug op 2 augustus...

SCC-J

Citaat van: marrumer op juni 04, 2013, 22:16:46
ik mis deze wedstrijd dus, want ik ben terug op 2 augustus...
:wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall

denistel

Citaat van: marrumer op juni 04, 2013, 22:16:46
ik mis deze wedstrijd dus, want ik ben terug op 2 augustus...

bist precies op tijd toch

Ronald

Ik hoop persoonlijk dat er pas in september tegen dkv gespeeld wordt. Laat Cambuur eerst maar beginnen tegen ploegen als NEC, RKC, NAC, Go Ahead, AZ, Groningen, Zwolle. Dan kunnen ze in die begin periode een mooi aantal punten pakken en dan hebben ze een goed gevoel en kunnen ze mooi verder werken aan de ondergang van dkv.

denistel

at we tegen dkv beginnen pakken we toch oek 3 pt :proost

Delamere

Als dkv dan nog bestaat. Die club zit midden in een ego oorlog waarvan het eind nog lang niet in zicht is |:)

veroen

Citaat van: punkman op juni 04, 2013, 21:03:14
Is een serieuze overweging van de KNVB.
Na de Johan Cruyff schaal willen ze dit als openingswedstrijd.Of het mogelijk is dat is een tweede.
Grote kans dat Cambuur-DKV de openingswedstrijd wordt.
We zullen zien, maar ik verwacht een grote media aandacht om deze wedstrijd en een grote impuls voor het nieuwe seizoen.

en jij denkt dat ze bij de knvb deze wedstrijd als het pronkstuk van de competitie zien?
Voor die lui is deze wedstrijd hetzelfde als egels/olle of twente/heracles of nec/fietstas en zo kan je nog wel even doorgaan.....

Ronnie tng

Citaat van: veroen op juni 10, 2013, 10:49:09
en jij denkt dat ze bij de knvb deze wedstrijd als het pronkstuk van de competitie zien?
Voor die lui is deze wedstrijd hetzelfde als egels/olle of twente/heracles of nec/fietstas en zo kan je nog wel even doorgaan.....

Met het verschil dat die derby's de laatste jaren vaker zijn gespeeld.

Unknown