Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Liedje...

Gestart door speculeter, april 07, 2013, 12:10:36

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: poelie-lwd op december 24, 2013, 20:27:03
Waarom? Niets mis met die tsunami toch? Vind het wel wat hebben en geeft elke keer weer de noodzaak van een nieuwe geluidsinstallatie weer ;(

Het geluid is harder dan voorgaande jaren.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op december 24, 2013, 20:04:22
Nog 1 keer Tsunami op 26 januari en dan afscheid niemendal dat nummer! Begon tegen dkv, t eindigt tegen dkv.

En 19 januari 2013 ook nog één keer het Woanskip, is ook genoeg geweest. Begon tegen de Eagles uit in 1992. |:)


MI-Sider for Life

Zuid1991

#77
Citaat van: poelie-lwd op december 25, 2013, 12:57:16
Tja, de jeugd van tegenwoordig  :_schater

Fijne kerst toegewenst ouwe!
De jeugd van tegenwoordig?
Dank je!
Bin 36 maar beskouwst mie dus as jeugd ;-)

Dokkumer

Citaat van: Zuid1991 op december 25, 2013, 15:59:03
De jeugd van tegenwoordig?
Dank je!
Bin 36 maar beskouwst mie dus as jeugd ;-)
Alles onder de 40 is jeugd :devil

John Hiatt

Citaat van: Leovardia op december 25, 2013, 10:32:19
Dus zingen op het ritme van de trommel is niet gemaakt? Kom op man. We worden nog een tweede vak 410. Het kleutervak. En maar allemaal naar de capo luisteren jongens! Want die weet hoe je sfeer moet maken! Om te kotsen! Weg met die kut trommel. Kijk eens wat engelse wedstrijden, dát is sfeer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bij veel Engelse wedstrijden is de sfeer ook matig. Denk dat in de Duitse stadions op dit moment de beste sfeer hangt.

John Hiatt

Citaat van: Nightmarelwd op december 25, 2013, 14:30:17
En 19 januari 2013 ook nog één keer het Woanskip, is ook genoeg geweest. Begon tegen de Eagles uit in 1992. |:)

Ook goed.

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op december 25, 2013, 10:28:59
Och, och lekker serieus op eerste kerstdag niet?
Dacht dat deze vorm van humor hier wel meer werd gebruikt.
Zo niet, aufwiedersehen en siest mie hier niet meer.

Mooi blieve kerel, binne hier toch allemaal jankerds, zeikerds en zeurkousen! Daar teert het forum op
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCRulez

Citaat van: John Hiatt op december 26, 2013, 10:07:06
Bij veel Engelse wedstrijden is de sfeer ook matig. Denk dat in de Duitse stadions op dit moment de beste sfeer hangt.
Absoluut! Daar snappen ze het  :thumbsup Bijv BvB &  Eintracht Frankfurt, geweldig
http://www.youtube.com/watch?v=JTxig_bQhNQ
http://www.youtube.com/watch?v=SDXMbhMQR1U

Leovardia


Citaat van: John Hiatt op december 26, 2013, 10:07:06
Bij veel Engelse wedstrijden is de sfeer ook matig. Denk dat in de Duitse stadions op dit moment de beste sfeer hangt.

Hangt er dan vanaf waar je komt; in de lagere divisions vind je ook veel sfeer. Ik vind de engelse sfeer meer puur, omdat het samenloopt met het wedstrijdverloop, de oee's aan aaa's gaan door het hele stadion. De duitse sfeer is meer een groot volksfeest, minder samenloop met wedstrijdverloop, waar iedereen dingen tegelijk doet. Meer choreografisch. Wat je onder beste sfeer verstaat hangt af van je persoonlijke wedstrijdbeleving. Ikzelf heb vele Engelse clubs bezocht en een aantal Duitse. Ik vind de sfeer rondom de wedstrijden in Engeland magisch. Alles ademt oldskool voetbal, de pubs, de pints, het gezang, het gevloek, serieuze en minder serieuze wedstrijdvoorberschouwingen. Het mooist zijn de arbeidersclubs in de arbeiderswijken, die mensen hebben alleen het voetbal, al hun geld gaat naar de club. Pure clubliefde, passie en loyaliteit. Stand your ground.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

sccweestwel

Ik heb ook meerdere malen wedstrijden bezocht in het buitenland.
Het mooiste vond ik Engeland, maar in Duitsland ( frankfurt) ongelofelijke sfeer impressies meegemaakt !
Maar ik vind in Nederland de sfeer ook goed !

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Clint

Citaat van: Leovardia op januari 08, 2014, 17:58:52
Ik vind de sfeer rondom de wedstrijden in Engeland magisch. Alles ademt oldskool voetbal, de pubs, de pints, het gezang, het gevloek, serieuze en minder serieuze wedstrijdvoorberschouwingen. Het mooist zijn de arbeidersclubs in de arbeiderswijken, die mensen hebben alleen het voetbal, al hun geld gaat naar de club. Pure clubliefde, passie en loyaliteit. Stand your ground.

En dan is die sfeer in The Championship nog beter en mooier dan in The Premier League.

Galdiano

Citaat van: Clint op november 11, 2014, 07:13:14
En dan is die sfeer in The Championship nog beter en mooier dan in The Premier League.

:y daar zitten echte supporters.
Premier League zitten de rijken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: Clint op november 11, 2014, 07:13:14
En dan is die sfeer in The Championship nog beter en mooier dan in The Premier League.

Gaat ook hard achteruit. Sinds de investeringsmaatschappijen de clubs opkopen.
MI-Sider for Life