Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Liedje...

Gestart door speculeter, april 07, 2013, 12:10:36

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: John Hiatt op december 24, 2013, 20:04:22
Nog 1 keer Tsunami op 26 januari en dan afscheid niemendal dat nummer! Begon tegen dkv, t eindigt tegen dkv.
Mee eens, nog 1 x en dan kappen. Des te mooier om alles uit de kast te halen voor 26-1!

poelie-lwd

Waarom? Niets mis met die tsunami toch? Vind het wel wat hebben en geeft elke keer weer de noodzaak van een nieuwe geluidsinstallatie weer ;(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Zuid1991

Citaat van: poelie-lwd op december 24, 2013, 20:27:03
Waarom? Niets mis met die tsunami toch? Vind het wel wat hebben en geeft elke keer weer de noodzaak van een nieuwe geluidsinstallatie weer ;(
Ik denk na 26-1 kappen omdat het daarna 'gemaakt' wordt en wij zijn niet een gemaakt publiek zoals...ach das wel bekend;-)
Maar, blijft een feit dat het super zo wezen die lui op de middenstip te hebben!
En wat we er daarna meedoen is aan 'ons' publiek

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

marrumer

het wordt nu ook al door een heleboel eredivisieclubs als goaltune gebruikt. het is niet origineel meer.

Zuid1991


John Hiatt


Leovardia


Citaat van: Zuid1991 op december 24, 2013, 20:36:21
Ik denk na 26-1 kappen omdat het daarna 'gemaakt' wordt en wij zijn niet een gemaakt publiek zoals...ach das wel bekend;-)
Maar, blijft een feit dat het super zo wezen die lui op de middenstip te hebben!
En wat we er daarna meedoen is aan 'ons' publiek

We zijn niet gemaakt? Hoe wil je het gebruik van een trommel noemen dan?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Zuid1991

Citaat van: Leovardia op december 24, 2013, 23:49:18
We zijn niet gemaakt? Hoe wil je het gebruik van een trommel noemen dan?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat wij een een behoorlijke sfeer creëeren elke thuiswedstrijd.
Nog tijd beter dan menig ander eredivisieclub.
Tsja, de trommel...zolang het geen fanfare wordt met klappertjes (az gemaakt) vindt ik ons niet gemaakt.
Over het algemeen doen wij het met onze stembanden.

gobo

Citaat van: Zuid1991 op december 24, 2013, 21:01:23
Wat jij wil jankerd...

En wie ben jij dan om poelie en jankerd te noemen.....
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Zuid1991

Citaat van: gobo op december 25, 2013, 10:20:41
En wie ben jij dan om poelie en jankerd te noemen.....

Och, och lekker serieus op eerste kerstdag niet?
Dacht dat deze vorm van humor hier wel meer werd gebruikt.
Zo niet, aufwiedersehen en siest mie hier niet meer.

Leovardia


Citaat van: Zuid1991 op december 25, 2013, 08:36:30
Dat wij een een behoorlijke sfeer creëeren elke thuiswedstrijd.
Nog tijd beter dan menig ander eredivisieclub.
Tsja, de trommel...zolang het geen fanfare wordt met klappertjes (az gemaakt) vindt ik ons niet gemaakt.
Over het algemeen doen wij het met onze stembanden.

Dus zingen op het ritme van de trommel is niet gemaakt? Kom op man. We worden nog een tweede vak 410. Het kleutervak. En maar allemaal naar de capo luisteren jongens! Want die weet hoe je sfeer moet maken! Om te kotsen! Weg met die kut trommel. Kijk eens wat engelse wedstrijden, dát is sfeer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Leovardia

O ja, 'ga staan ast voor Cambuur bist'. Ook niet gemaakt? Bejaardensfeer


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: gobo op december 25, 2013, 10:20:41
En wie ben jij dan om poelie en jankerd te noemen.....

Tja, de jeugd van tegenwoordig  :_schater

Fijne kerst toegewenst ouwe!
Iedereen heeft recht op mijn mening.