Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

Noordcambuur


sunderland


beam

Wat ging er een hoop mis. Dan zie je toch dat je met Mulders, Galvez en het ontbrekende puzzelstukjes Visser kwaliteit mist. Amofa is ook niet topfit de laatste wedstrijden en dat zie je allemaal terug. Ik ben erg blij met de jongens van O21 en hoe ze een aanvulling zijn op deze selectie. Maar teveel van deze jongens op het veld zie je dat je het wel heel moeilijk krijgt tijdens de wedstrijden. Maar door ze de ervaring op te laten doen gaan ze weer stappen maken. Er is nog niets verloren en we staan er nog goed voor. Laten we vrijdag de jongens steunen want het gaat zwaar worden tegen ADO. Een elftal in balans en zeer veel zelf vertrouwen.

Poetser

Samenvatting even teruggekeken, maar Jansen zit er echt gewoon drie keer faliekant naast.

janou

Citaat van: Poetser op november 17, 2025, 09:44:32
Samenvatting even teruggekeken, maar Jansen zit er echt gewoon drie keer faliekant naast.

1e goal ziet hij de bal niet waardoor ie kansloos is i.m.o. met die zwabber.  2e goal lijkt houdbaar inderdaad, hier zie je dat hij te laat stil staat om te kunnen duiken (te laat hupje om spanning op de benen te krijgen voor betere afzet).

3e kan hij blijven staan, maar ik begrijp dat hij uitkomt op het moment dat Jonker uitgekapt wordt. Je kan dan net goed zeggen dat Berkhout gewoon de aanvaller/ruimte moet oppakken in plaats van net als Jansen naar de bal te gaan. Dit zijn beide keuzes die enorm snel gemaakt moeten worden dus vindt ik niet het ergste.  De grootste fout zit nog steeds gewoon bij Jonker. Als hij gewoon blijft staan is er niets aan de hand.

Sonnema

Citaat van: Poetser op november 17, 2025, 09:44:32
Samenvatting even teruggekeken, maar Jansen zit er echt gewoon drie keer faliekant naast.

Hoor niemand over dat er tot 2x aan toe vrij mag worden ingeschoten, 2x Marsman die geen druk op de bal zet. Bij de 2e goal is zelf Diemers die zijn kont er voor weg draait. Dus wat kan je Jansen dan de schuld van geven, bij de 3e goal moet Jonker niet een sliding nemen en moet Jansen niet uitkomen.

Bankzitter

Eerste goal komt bij Ferrah vandaan die op eigen helft het simpel moet houden.
Jansen ziet er zeker bij de derde niet goed uit maar die schoten mogen niet eens ontstaan.

PePe

Bij de eerste doel mogelijkheid die Balk kreeg, kreeg hij een forse duw in te rug. Zoals wel meer de laatste tijd werd ook dit weer niet gezien/bestraft door de scheids!!

PePe

Zeker bij de eerste 2 doelpunten van Eindhoven, draaien onze spelers zich om, tijdens het schieten van de tegenstander. Eigenlijk een misschien logische beweging? Maar kijken naar de bal is beter.