Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

YellowBlue

Een mindere dag, kan gebeuren, toch nog een punt, prima en doorrr

nee,wel?

nou we mutte ut er maar wer met doen......op naar ado   wat thijs bezielde bij die 3-2 at je uutkomme mut je um oek hewwe anders mut je op de lijn blieve......maar ja er waren wel meer met een offday.......

Bankzitter

Was die bal van Kian recht op de keeper ook een fout? Leek lastig maar zou wel een goal moeten zijn zo dichtbij.

Jonker een rare actie? leermoment. En geen idee waarom Jansen niet blijft staan.
Dat we nog 3-3 maakten is een wonder.

Inferno-058

Citaat van: nee,wel? op november 16, 2025, 07:49:16
nou we mutte ut er maar wer met doen......op naar ado   wat thijs bezielde bij die 3-2 at je uutkomme mut je um oek hewwe anders mut je op de lijn blieve......maar ja er waren wel meer met een offday.......
Jansen 3x de fout in. Met een fatsoenlijke keeper gister had je gewoon gewonnen.

Vlampiep

Citaat van: Inferno-058 op november 16, 2025, 08:37:23
Jansen 3x de fout in. Met een fatsoenlijke keeper gister had je gewoon gewonnen.
Jassen heeft ons velen malen de winst weten te behouden, dus dat hij ook eens een slechtere dag heeft  ismhem vergeven.

Noordcambuur

Vorig seizoen was Jansen tegen Eindhoven ook niet best maar was gisteren ook niet goed.
Ik weet wat er met hem aan de hand is we krijgen ook veel te veel doelpunten tegen.
Het staat niet meer als een huis achterin,we misten gisteren ook onze 2 beste linker/rechter verdedigers.

De Gast

Kans, doelpunt is het momenteel bij Jansen. Gisteren niks laten zien. Die tweede zou je eens vanuit een andere hoek moeten zien. Hij bukt en die bal gaat over hem heen  :?

Beul B

Jansen vorig jaar ook zeer slecht in Eindhoven. Voortaan in Eindhoven maar met de res _O_erve keeper beginnen.

Bankzitter

#143
Uit PSV verlies je toch... gewoon laten starten.

|:)

Specuveter

Nog 5 wedstrijden voor de winterstop
4 keer thuis
We kunnen er in de winterstop prima voor staan.
Concurrentie laat ook continue punten liggen!!

Bernardo

Eens, thuis minimaal 10 punten pakken en een puntje in Tilburg en we staan er uitstekend voor.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op november 16, 2025, 08:37:23
Jansen 3x de fout in. Met een fatsoenlijke keeper gister had je gewoon gewonnen.
als het maar niet zoals vorig seizoen gaat, toen was ie na Eindhoven uit een tijdje in slechte doen.

Eewal

Citaat van: Bernardo op november 16, 2025, 10:09:42
Eens, thuis minimaal 10 punten pakken en een puntje in Tilburg en we staan er uitstekend voor.
iedereen pakt punten in Tilburg, wij gaan keihard 4-0 onderuit. Dit zijn patronen die mijn cynisme over Cambuur voeden.

PePe


denistel

Citaat van: PePe op november 16, 2025, 14:48:25
Volgend jaar Klaverboer maar ope goal.  :_schater :_schater

is ie alweer vrij komen uit de wc? was opsloten hoorde ik :_schater