Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

snel vergeten en op naar Maandag

dan knallen en de 3 punten hier houden al zou het lastig worden |:)

nepomuk

#257
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:21:27
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.


weet niet wat jij hebt gezien maar die lui binne 3 x bij onze goal weest???

ik heb een aanvallend onmachtig Cambuur met 2-1 zien verliezen!

denistel

Citaat van: nepomuk op maart 30, 2013, 22:39:49
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:21:27
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.


weet niet wat jij hebt gezien maar die lui binne 3 x bij onze goal weest???

ik heb een aanvallend onmachtig Cambuur met 2-1 zien verliezen!

de kansen werden niet afgemaakt of je dat onmachtig moet noemen weet ik niet

nepomuk

Citaat van: denistel op maart 31, 2013, 11:11:24
Citaat van: nepomuk op maart 30, 2013, 22:39:49
Citaat van: denistel op maart 30, 2013, 00:21:27
Citaat van: nepomuk op maart 29, 2013, 22:36:43
Tja, wat moet je hier nouw op zeggen. Kouwe boel in het stadion. Cambuur wilde wel, maar kon niet. veel te gehaast en veel onnodig en gevaarlijk balverlies. Gentenaar is geen momemt echt in moeilijkheden geweest.
Almere was ook niet best, maar was wel veel agressiever. De achterhoede bij Cambuur stond redelijk al vond ik Bijker niet best. Ik kan mij heugen dat Vosselman vorig jaar Rosheuvel uit de wedstrijd speelde, maar bijker had tegen Browne geen schijn van kans. Wel 1 goed opbouwende aktie van hem waar het doelpunt van Bakker uit viel- heb mijn twijfels of de strafschp terecht was. Verloren seizoen, denk ik, want ik zie Cambbuur ooik niet direct winnen van Go Ahead.


weet niet wat jij hebt gezien maar die lui binne 3 x bij onze goal weest???

ik heb een aanvallend onmachtig Cambuur met 2-1 zien verliezen!

de kansen werden niet afgemaakt of je dat onmachtig moet noemen weet ik niet


Uitgespeelde kansen heb ik niet of nauwelijks gezien. Een tiental corners hoog voor de pot waar weinig mee gedaan is. Zou toch een prooi moeten zijn voor Hemmen. Niet dus. Schoten uit de tweede lijn heb ik niet gezien. Optisch was Cambuur veel beter, maar Almere effectiever en ook agressiever. Het valt de TS te prijzen dat ze het met aanvallend voetbal hebben geprobeerd. Het was dus verder een redelijke wedstrijd om naar te kijken. Maandag maar meer een balletje terug leggen -Hemmen- en meer schieten uit de tweede lijn.
Zo, en vanmiddag naar Ajax-NEC. Hoop weer op een mooie wedstrijd.

denistel

adnane - bakens el makrini de leeuw dat waren  4 dikke kansen hoor,

zeewolde

Citaat van: nepomuk op maart 30, 2013, 22:39:49




ik heb een aanvallend onmachtig Cambuur met 2-1 zien verliezen!

In de eerste helft onmachtig. Tweede helft was in elk geval opportunistisch en had er nog meer ingezeten.
Wel flink geergerd aan de eerste helft.

vd Laan speelde als enig echt goed ook in de eerste helft.

de Leeuw had veel moeite met alle rare lange ballen onder controle te krijgen.


Wel lachen in tweede helft toen groepje cambuur supporters bij ons op de tribune ergens anders moest gaan zitten door hoofdsteward terwijl de halve tribune uit cambuur supporters bestond. Sloeg echt helemaal nergens op.

zeewolde

en de 1-0 was buitenspel. ik zat op 1 lijn bij die situatie. grensrechter liep niet goed mee en kon het niet eens goed zien.

TM

Citaat van: zeewolde op maart 31, 2013, 13:33:13
en de 1-0 was buitenspel. ik zat op 1 lijn bij die situatie. grensrechter liep niet goed mee en kon het niet eens goed zien.

Die grensrechter had sowieso een steekje los. Die durfde niet te vlaggen voordat de scheidsrechter zijn beslissing had genomen. Elke keer ging die vlag pas de lucht in als de scheidsrechter gefloten had.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

Citaat van: TM op maart 31, 2013, 13:36:58
Citaat van: zeewolde op maart 31, 2013, 13:33:13
en de 1-0 was buitenspel. ik zat op 1 lijn bij die situatie. grensrechter liep niet goed mee en kon het niet eens goed zien.

Die grensrechter had sowieso een steekje los. Die durfde niet te vlaggen voordat de scheidsrechter zijn beslissing had genomen. Elke keer ging die vlag pas de lucht in als de scheidsrechter gefloten had.

die was erg onzeker aan het vlaggen

@Zeewolde machtig hoe jum ff reageerden daar op die tribune haha