Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Zou hij geen opvolger van vd Vlag kunnen worden? Of toch Wichert de Wit?

en we zoeken nog steeds naar een laptoptrainer  ;

Duivenvoorden (QB)

Hoofdtrainer in het betaald voetbal kan Duivenvoorden nog niet worden. De benodigde papieren wil hij komend seizoen halen. Eerder gaf hij al aan dat hij op zoek is naar een club met perspectief. 'Wellicht een assistentschap, waarbij ik kan doorgroeien naar hoofdtrainer.'

De Graafschap? In Doetinchem zou hij de rechterhand moeten worden van hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen. Of toch Ajax.... of of zou het?





Gasgeve

Citaat van: Arno A op mei 19, 2025, 14:56:56
Zou hij geen opvolger van vd Vlag kunnen worden? Of toch Wichert de Wit?

en we zoeken nog steeds naar een laptoptrainer  ;

Duivenvoorden (QB)

Hoofdtrainer in het betaald voetbal kan Duivenvoorden nog niet worden. De benodigde papieren wil hij komend seizoen halen. Eerder gaf hij al aan dat hij op zoek is naar een club met perspectief. 'Wellicht een assistentschap, waarbij ik kan doorgroeien naar hoofdtrainer.'

De Graafschap? In Doetinchem zou hij de rechterhand moeten worden van hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen. Of toch Ajax.... of of zou het?
Heeft allang bij de Graafschap getekend.

denistel

we zoeken toch ook iemand die de papieren al heeft.

Gasgeve

Citaat van: denistel op mei 19, 2025, 22:16:56
we zoeken toch ook iemand die de papieren al heeft.
Is niet meer een harde eis volgens Lambooij.

YellowBlue

Citaat van: Gasgeve op mei 21, 2025, 08:53:39
Is niet meer een harde eis volgens Lambooij.
waarom is Van der Vlag dan niet gebleven?

Gasgeve

Citaat van: YellowBlue op mei 21, 2025, 08:56:37
waarom is Van der Vlag dan niet gebleven?
Omdat hij niet het juiste keepersdiploma bezat voor zijn functie volgens de KNVB regels.

YellowBlue

Citaat van: Gasgeve op mei 21, 2025, 08:59:46
Omdat hij niet het juiste keepersdiploma bezat voor zijn functie volgens de KNVB regels.
ja weet ik, maar als Pieter Bos die ook niet heeft, kan dat toch niet?

Gasgeve

Citaat van: YellowBlue op mei 21, 2025, 09:27:26
ja weet ik, maar als Pieter Bos die ook niet heeft, kan dat toch niet?
Ik had het qua papieren en de eis van Lambooij over onze assistent trainer

YellowBlue

Citaat van: Gasgeve op mei 21, 2025, 09:29:25
Ik had het qua papieren en de eis van Lambooij over onze assistent trainer
ah ok