Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Ik zag in hem voor volgend jaar wel een 1e keeper met een vertrek van sonny. Sneu dat het zo eindigt.
In Henk en Sandor we trust

Bens

Ongelofelijk verdrietig nieuws dat zo?n jonge vent moet stoppen met voetballen. Veel sterkte toegewenst.

Galdiano

Wat een ongelooflijk kut bericht! Zo zonde!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

J.v.G.

Verdomme.. Heel veel sterkte Pieter!

hobbes

En de anti vax aasgieren zijn er opgedoken, triest volk om hun gelijk te halen met het leed van anderen. Net zoals bij Lukoki.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een dramatisch nieuws voor die jongen. Heel veel sterkte. Hoop dat ie geen andere problemen krijgt en het alleen topsport betreft
Henk, held, bedankt

Dreet

Citaat van: hobbes op mei 18, 2022, 12:30:27
En de anti vax aasgieren zijn er opgedoken, triest volk om hun gelijk te halen met het leed van anderen. Net zoals bij Lukoki.

Met Lukoki ook al idd, berichten van die weerzinwekkende Willem Engel. Het enige wat je kan doen is massaal aangifte doen bij de politie. Net zoals in voorgaande zaken  met die misselijke etterstraal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op mei 18, 2022, 12:30:27
En de anti vax aasgieren zijn er opgedoken, triest volk om hun gelijk te halen met het leed van anderen. Net zoals bij Lukoki.

Helemaal mee eens, walgelijk. Maar de pro vaxers doen dat natuurlijk ook al twee jaar met de gemanipuleerde sterftecijfers. Maar laten we aandacht besteden aan deze jongen. Had zich zo mooi (en geduldig) ontwikkeld bij onze club, had hem veel meer gegund.

Ik verwacht trouwens dat het best ernstig is, want normaal kun je nog best doorsporten (Eriksen, Blind)
Henk, held, bedankt

Specuveter

Wat een rotnieuws.
Zo lang wachten om zijn kans te pakken en dan dit.
Gezondheid gaat voor alles natuurlijk
Maar wat is er veel binnen onze club gebeurt qua gezondheidsproblemen echt niet normaal!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op mei 18, 2022, 12:45:36
Maar wat is er veel binnen onze club gebeurt qua gezondheidsproblemen echt niet normaal!
En met zulke historische prestaties
Henk, held, bedankt

veteraan

Vreselijk, zo?n jong talent. Hoop dat het verder goed te doen is !

Sterkte

sunderland

Tis vreselijk rot voor hem. Gelukkig hebben ze het op tijd geconstateerd en is het niet te laat. Dat zal pas later bij hemzelf binnenkomen

Lowieke

Wat sneu. Heel veel sterkte Pieter. Voor wat het waard is, je hebt ons aangenaam verrast met je prestaties in de wedstrijden die je gekeept heb.

piene hassus

freseluk, sterkte Pieter.

nee,wel?

triest nieuws veel sterkte Pieter :zucht