Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Tering.. Z? lang op je kans moeten wachten terwijl je (blijkbaar, dat is inmiddels wel aangetoond) zoveel talent hebt en dan gebeurt dit...
Goed, v??l liever dat je er zo achter komt dan bij een incident natuurlijk maar jezus, wat kut voor die arme jongen.

Scc4-ever

Wat ontzettend sneu voor Pieter dit. Dat je op z'on jonge leeftijd moet stoppen is zo jammer. Een getalenteerde keeper was hij. Veel sterkte pieter. En bedankt voor je inzet bij cambuur. 

Inferno-058

Citaat van: hobbes op mei 18, 2022, 12:30:27
En de anti vax aasgieren zijn er opgedoken, triest volk om hun gelijk te halen met het leed van anderen. Net zoals bij Lukoki.
Dat het door vaccinatie komt kan je niet zeggen, moet je eerst bewijs voor hebben maar dat wegkijken telkens van het pro kamp moet ook eens stoppen.

hobbes

Citaat van: Inferno-058 op mei 18, 2022, 16:57:08
Dat het door vaccinatie komt kan je niet zeggen, moet je eerst bewijs voor hebben maar dat wegkijken telkens van het pro kamp moet ook eens stoppen.

Grootste probleem wat ik er mee heb is dat iemand die al in een moeilijke situatie zit wordt gebruikt om een eigen gelijk te halen.

Shar

Wat vind ik dit ontzettend sneu voor hem. Veel sterkte toegewenst!!

justremco

Citaat van: Inferno-058 op mei 18, 2022, 16:57:08
Dat het door vaccinatie komt kan je niet zeggen, moet je eerst bewijs voor hebben maar dat wegkijken telkens van het pro kamp moet ook eens stoppen.

Precies dit ja. Het enige feit wat nu bekend is is dat de hartproblemen aan het licht zijn gekomen bij een controle nav de protocollen omtrent een Corona besmetting bij profvoetballers?

Bankzitter

Ontzettend sneu voor Pieter die zichzelf juist had bewezen deze competitie en toch de twijfelaars wel de mond snoerde met een aantal sterke optredens.

Sterkte !!

denistel


AL

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg!
Sterkte Pieter en gezondheid gaat voor!

Geelblauwstiens

Sterkte Pieter!!

Destroyer

Man man wat verschrikkelijk voor Pieter. Sterkte.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

weestwel

#191
Citaat van: Inferno-058 op mei 18, 2022, 16:57:08
Dat het door vaccinatie komt kan je niet zeggen, moet je eerst bewijs voor hebben maar dat wegkijken telkens van het pro kamp moet ook eens stoppen.

Kunnen ze dan wel bewijzen dat het niet met de vaccinaties te maken heeft? Volgens mij valt er van beide kanten niets te bewijzen. En dat het aantal hartproblemen bij volledig gevaccinerde(jong)volwassen personen opeens met 73% is gestegen zal ook vast wel toeval zijn. Ik houd alle opties voorlopig nog maar even open. Maar het is vreselijk om te zien dat zoveel jonge levens opeens compleet verwoest worden. Niet in de eerste plaats door covid, maar door hele andere zaken. Sterkte Pieter het ga je goed.

veteraan

Ik wist niet dat er zoveel geweldig accurate medische kennis op de tribune zat.
Schandalig !!

Pisvlek

Net zoveel als op dit forum dus 0.10% kennis dus?

Noordcambuur

Mooi Spandoek voor Pieter en een geweldig ere ronde.

          Pieter bedankt en het ga je goed.