Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - CambuurPortaal

#1
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 13, 2016, 10:40:52
Citaat van: moodygrunn op januari 13, 2016, 10:38:00
Klopt, wij hebben destijds de hele zooi verkocht aan Leyten voor een miljoen of 7? En als Leyten de velden van VV Leeuwarden erbij zou mogen bebouwen van de gemeente nog eens 2 miljoen naar Cambuur. (al snap ik die constructie nog niet helemaal).

Enige optie is dan om de hele zooi eerst terug te kopen van Leyten, om het vervolgens zelf te gaan verbouwen zoals bij Go Ahead, mooi tribune voor tribune afbreken en opbouwen.

Dit moet dan wel in periodes van seizoenen
#2
Citaat van: pvanbuijtene op januari 12, 2016, 09:02:38
De samenvatting van NOS zijn alle samenvattingen van de gespeelde wedstrijden, waaronder de match vam Cambuur.

Oow oke,
Dankjewel!
Wou even de game terug kijken xD
#3
Ik vind de 2 nieuwe huurlingen wel leuk en aardig
Maar er moet ook wat gedaan worden aan die voorzetjes ... 9 van de 10 komen niet aan
Als die ballen nou een keer op vd streek vallen of op het hoofd van B scoren we meteen stuk meer denk ik!
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 12, 2016, 09:24:19
Citaat van: Vlampiep op januari 12, 2016, 09:19:42
Het ontbreekt dit gemeentelijk bestuur aan visie wat zij met de stad willen.
Het bestuur heeft zich verplicht aan een aantal grotere ketens in Leeuwarden.
De verantwoordelijke Wethouder lijkt niet in staat dit te doorbreken, zodat er op termijn  geen Familia o.i.d. zich zal kunnen vestigen in een nieuw te bouwen stadion op een andere locatie.
De beste optie is een verbouwing van het oude stadion, wat in fasen kan gebeuren.
Hetz is tenslotte bijna heilige grond waar we nu spelen en een Volksclub behoort in mijn beleving te spelen in Volksbuurt.

Dat is juist het probleem,
Van de KNVB mag het stadion niet meer midden in een woonwijk staan waar het al 50 jaar staat,
Er zijn namelijk allemaal klachten gekomen van de mensen er omheen
Dat er straten vol staan met auto's dit en dat

Ik zou liever ook hebben dat het stadion gewoon een upgrade zou hebben
Ook omdat het er al 50 jaar zo is
En voor veel mensen niet meer weg te denken is
#5
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 12, 2016, 08:50:33
Citaat van: Dokkumer op januari 11, 2016, 20:29:21
Oplossing is simpel... Meer fakkels inslaan!

Meer fakkels de man!
Meer sfeer meer doelpunten!
#6
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 11, 2016, 15:43:19
Citaat van: el haj op januari 11, 2016, 13:47:09
Beter lezen Daantje; VD Laan, Dammers en Peersman. Praktisch de hele basis-verdediging dus.  :X

Aii ik ruik een basisplaats voor Lachman en Hiariej
#7
Selectie en Technische staf / Re: Tom Hiariej
januari 11, 2016, 15:40:54
Welkom Tom!
Veel voetbal succes
#8
Die samenvattingen doen het niet?
Bij de bovenste krijg ik RodaJC Vs PSV
En die 2e link heb ik een account nodig bij foxsports met een geldige licensie
#9
Citaat van: sunderland op januari 11, 2016, 13:39:36
verwacht toch dat overgoor er weer in komt .ipv Monteiro .Overgoor is gewoon een prima speler .

Ik heb tog liever Monteiro,
Monteiro heeft wat mij betreft overgoor weg gespeeld

En anders moet Bakker zijn kans weer krijgen!
#10
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 11, 2016, 13:39:47
Citaat van: Oetseuuh op januari 11, 2016, 11:54:51
Asen mutte mensen een stoel delen  :_schater

Komt dat door het nieuwe kaartverkoop systeem?
#11
Citaat van: JurjenS7 op januari 11, 2016, 13:28:01
hoefdraad al afgeschreven voor hij zijn debuut heeft gemaakt? Ik verwacht eerlijk gezegd meer van hem dan van rosheuvel en houtkoop als hij weer wedstrijdritme heeft

Het heeft best veel tijd nodig om het ritme weer terug te krijgen
Neem als voorbeerd V/D Laan heeft ook een tijdje geduurt voordat hij in de groep paste en zijn niveau weer een beetje terug kreeg
#12
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 11, 2016, 13:36:30
Citaat van: zeewolde op januari 11, 2016, 08:04:09
Dus van de laatste 2 competitie wedstrijden hebben we nu weer 3 geblesseerde basisspelers.....
het zit echt mee dit seizoen.

Wie zijn geblesseert?
#13
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 10, 2016, 21:32:38
Die stoere praatjes op het internet moet maar even afgelopen zijn met een 3-1 winst ofzo!
#14
Citaat van: Vedetski op januari 10, 2016, 21:28:16
Ging dat maar zo makkelijk, haha. Transfervrije spelers met zulk potentieel gaan niet bij Cambuur in de beloften spelen!

Opzich kan het heel makelijk!
Als ze steblecki nou de kans gaven om op echt goed niveau te komen kon cambuur meer geld vragen voor de transfer naar zijn thuisland
#15
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Vitesse 16-01-2016
januari 10, 2016, 21:25:34
2-1 (0-1)

ogbeche
ogbeche

2x  :gelekaart