Citaat van: moodygrunn op januari 13, 2016, 10:38:00
Klopt, wij hebben destijds de hele zooi verkocht aan Leyten voor een miljoen of 7? En als Leyten de velden van VV Leeuwarden erbij zou mogen bebouwen van de gemeente nog eens 2 miljoen naar Cambuur. (al snap ik die constructie nog niet helemaal).
Enige optie is dan om de hele zooi eerst terug te kopen van Leyten, om het vervolgens zelf te gaan verbouwen zoals bij Go Ahead, mooi tribune voor tribune afbreken en opbouwen.
Dit moet dan wel in periodes van seizoenen

