Ja, feest bij winst natuurlijk vrijdag: 21 punten voor, minimaal +22 op doelsaldo, + Baouf en Sjostrand dinsdag afwezig door interlands...
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Ben blij dat we eindelijk weer beginnen, boeie tegen wie deze punten zijn net zo belangrijk als die tegen bijvoorbeeld Telstar.
Citaat van: Collingwood op augustus 02, 2016, 14:15:53
NAC: bsiderats.nl
VVV: venlonaren.net
Kunnen niet aan ons tippen, natuurlijk!