Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - 1992SCC

#1
Ja, feest bij winst natuurlijk vrijdag: 21 punten voor, minimaal +22 op doelsaldo, + Baouf en Sjostrand dinsdag afwezig door interlands...  |:) |:)
#2
Officieus promoveren vrijdag!  |:)
#3
Wedstrijden / Re: Helmond Sport - SC Cambuur
augustus 22, 2016, 22:50:07
Hier maar eens even werken aan het doelsaldo!!!!!!!!!!! Aanvallen is risico's nemen, vol op de aanval volgende week!
#4
Gatver!!! KUTscheids! Die bal was voor ons, dan winden die spelers zich op en dan verplaatst de grafschap snel het spel. BAH wat balen! Vooral omdat we zo goed waren.
#5
vierden de spelers de overwinning niet met de supporters in het uitvak..... ?
#6
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Jong PSV 12-08-2016
augustus 13, 2016, 14:58:51
hemmen en barto samen laten spelen!!!!!!!!!!!! Was in ons gouden JL jaar ook een gouden duo!!!
#7
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Jong PSV 12-08-2016
augustus 10, 2016, 18:08:39
Spanning.......... Bij verlies zijn we meteen geen titelkandidaat meer..............  :clint
#8
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Jong PSV 12-08-2016
augustus 08, 2016, 15:55:40
Wat een gejank weer  l0l Ben blij dat we eindelijk weer beginnen, boeie tegen wie deze punten zijn net zo belangrijk als die tegen bijvoorbeeld Telstar.   :proost
#9
Wedstrijden / Re: Seizoen 2016/2017
augustus 02, 2016, 15:09:28
Citaat van: Collingwood op augustus 02, 2016, 14:15:53
NAC: bsiderats.nl
VVV: venlonaren.net

Kunnen niet aan ons tippen, natuurlijk!  :proost

Dank!! In geen enkel opzicht hopelijk  |:) ;)
#10
Wedstrijden / Re: Seizoen 2016/2017
augustus 02, 2016, 14:12:51
Zijn wij de enige club in de Juup met zo' n gezellig forum? Wou wel even kijken hoe de fans van bijvoorbeeld NAC en VVV naar komend seizoen kijken?? Nou ben ik niet zo'n befaamd googleaar..... Heeft iemand anders misschien een paar linkjes?
#11
Denk dat als je hem wint het aantal seizoenskaarten nog wel wat omhoog schiet. Zodra mensen doorhebben wat voor selectie we hebben slaat t nog wel aan.
#12
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
augustus 01, 2016, 11:54:07
Ik ben aardig onder de indruk van onze selectie. Maar wie zijn er naast Cambuur nog meer in de race voor het kampioenschap? NAC en Graafschap lijken me logisch, maar dan baseer ik mijn voorspelling puur op grootte van de club. Want hoe goed zijn ze? Heeft iemand deze clubs de afgelopen tijd in de gaten gehouden? Ben heel benieuwd.

Forza SCC! |:)
#13
Pool / Re: Pool VVV - SC Cambuur 05-08-2016
juli 28, 2016, 12:08:47
1-3 (0-1)

Bakker
Barto
Gyasi

3 geel
0 rood

|:)
#14
Hopen op een goed gevuld uitvak! Forza Cambuur!  :proost :fant
#15
VD Laan terug zou geweldig zijn voor de breedte van de selectie... Dan is de verdediging wel af, dan alleen nog een goede middenvelder en dan ben we klaar om kampioen te worden.  :proost