Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Jong PSV 12-08-2016

Gestart door Drumfather SCC, augustus 06, 2016, 09:31:12

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 07, 2016, 19:02:18
Jammer dat de eerste thuiswedstrijd direct tegen de beloften is. Ik kijk er helemaal niet naar uit, en ga er dan ook maar met pijn in het hart naar toe.

Ik heb precies hetzelfde, ik kan hier echt niet naar uitkijken, verwacht vrijdag dan ook niet alle seizoenskaarthouders in stadion hoor, een sfeertje bouwen tegen zo'n club ? :X

sunderland

Hier hetzelfde. Met dank aan ons fantastisch bestuur want die houd ik nog steeds verantwoordelijk.

Gasgeve

Citaat van: DayDreamer op augustus 08, 2016, 11:04:34
Ik heb precies hetzelfde, ik kan hier echt niet naar uitkijken, verwacht vrijdag dan ook niet alle seizoenskaarthouders in stadion hoor, een sfeertje bouwen tegen zo'n club ? :X
Tuurlijk man, juichen voor je club. Wat maakt die kut tegenstander nou weer uit.

hobbes

Citaat van: DayDreamer op augustus 08, 2016, 11:04:34
Ik heb precies hetzelfde, ik kan hier echt niet naar uitkijken, verwacht vrijdag dan ook niet alle seizoenskaarthouders in stadion hoor, een sfeertje bouwen tegen zo'n club ? :X

Ik denk dat er sowieso nog aardig wat op vakantie zijn

michello

Citaat van: DayDreamer op augustus 08, 2016, 11:04:34
Ik heb precies hetzelfde, ik kan hier echt niet naar uitkijken, verwacht vrijdag dan ook niet alle seizoenskaarthouders in stadion hoor, een sfeertje bouwen tegen zo'n club ? :X

Alsof ik wel uitkijk naar Helmond Sport / FC Oss / Achilles Enz..  :_schater
Wat een geneuzel, je club steunen ongeacht de tegenstander en z.s.m. terugkeren naar de eredivisie.

Nightmarelwd

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2016, 11:15:10
Met dank aan ons fantastisch bestuur want die houd ik nog steeds verantwoordelijk.

Die vinden het niet erg dat wij JL spelen. Die blijven zitten om straks met een goed gevoel mbt het stadion de club te verlaten.

Maar iedereen die gaat vrijdag; veel plezier.
MI-Sider for Life

CamLeeuw

Ik ben net terug van vakantie en heb de wedstrijd tegen VVV niet echt meegekregen. Maar toch wel even weer wennen dat we in de JL spelen. En vooral met name tegen tegenstanders zoals tegen een B PSV team. Ik vind dit verschrikkelijk dat dit allemaal mogelijk wordt gemaakt door de KNVB. Ik kan er gewoon niet aan wennen. :R
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

ChantiSCC

Citaat van: DayDreamer op augustus 08, 2016, 11:04:34
Ik heb precies hetzelfde, ik kan hier echt niet naar uitkijken, verwacht vrijdag dan ook niet alle seizoenskaarthouders in stadion hoor, een sfeertje bouwen tegen zo'n club ? :X

Gaat toch niet om tegen welke club het is? We moeten elke wedstrijd een sfeertje bouwen en laten zien dat wij terug willen en daar ook horen! En ja, het is inderdaad wel jammer die B clubs in de JL, maar ook tegen die tegenstanders krijgen we het niet makkelijk en kunnen ze onze steun wel gebruiken!  :0= |:)


Zuid1991

Ja het is klote, tegen een jong PSV voetballen.
Maar en? We zijn toch supporters?
Bovendien zijn er 3 punten te verdienen.
Bij nac- jong Utrecht zaten vrijdag 12.000 mensen.
Wij zijn toch ook een volksclub? |:)

speculeter

Maakt niet uit tegen wie...
We zijn er bij!!

Ronnie tng

Bewust mijn seizoenskaart niet verlengd, dus kan je wat makkelijker overslaan. Maak het in uitwedstrijden wel goed dit seizoen!

Op naar Dordt |:)

denistel

Citaat van: SCC-J op augustus 08, 2016, 10:30:58
eigenlijk zouden alle supporters bij alle clubs weg moeten blijven. Als we het allemaal doodleuk gaan pikken dat we de competitie laten verneuken door beloften elftallen veranderd er nooit iets.

de KNVB intresseerd het toch geen hol....afgelopen jaar toch ook al vaal beleefd

100.000 mensen zeggen rechts en de KNVB doet dan links ze doen toch hun eigen zin.
zei noemen de beloften teams een suc 6

Ronnie tng

Citaat van: denistel op augustus 08, 2016, 14:43:09
de KNVB intresseerd het toch geen hol....afgelopen jaar toch ook al vaal beleefd

100.000 mensen zeggen rechts en de KNVB doet dan links ze doen toch hun eigen zin.
zei noemen de beloften teams een suc 6

Helaas heb je gelijk, wat dat betreft zou onze waardeloze voorzitter prima bij de KNVB passen.

sunderland

Idd aron winter gaat wel bij de knjb weg om trainer te worden van jong ajax maar fred Grim mag niet naar cambuur. Ik ben zo klaar met die vieze vuile naaiers in Zeist

1992SCC

Wat een gejank weer  l0l Ben blij dat we eindelijk weer beginnen, boeie tegen wie deze punten zijn net zo belangrijk als die tegen bijvoorbeeld Telstar.   :proost