Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Jong PSV 12-08-2016

Gestart door Drumfather SCC, augustus 06, 2016, 09:31:12

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: PePe op augustus 13, 2016, 12:21:02
Wel op de helft van de tegenstander gespeeld, maar zeer weinig kansen gecreƫerd.
Het armentierige psv kwam voor een puntje, en wilde alleen counteren.
totaal niet mee eens. Lag steeds helemaal open alleen het tempo was bejaard.En ik las net iets over Steenvoorden, zo slecht vond ik hem niet. Je kon toch ook zien dat hij steeds nergens heen kon. En monteiro was dramatisch. Een gaten dichtloper en tikkie terug

speculeter

Steenvoorden leed echt heel veel balverlies.

Bankzitter

Afgezien van het spel... Nienhuis moet die bal gewoon pakken. Hemmen of vd Streek hadden minstens 1 kans moeten benutten. Dat zijn de spelers waar je dat van mag verwachten...
Dan is het gewoon 2-0 en heb je verder ook geen gezeik op waterdragers als Monteiro en Anderson.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2016, 13:40:14
Afgezien van het spel... Nienhuis moet die bal gewoon pakken. Hemmen of vd Streek hadden minstens 1 kans moeten benutten. Dat zijn de spelers waar je dat van mag verwachten...
Dan is het gewoon 2-0 en heb je verder ook geen gezeik op waterdragers als Monteiro en Anderson.
klopt...

1992SCC

hemmen en barto samen laten spelen!!!!!!!!!!!! Was in ons gouden JL jaar ook een gouden duo!!!

DayDreamer

Hoe kan het dat dit middenveld 90 minuten lang heeft mogen aanmodderen ?

piene hassus

Ut kost wel un paar wetstryden om un tiem te laten speulen so ast mut, anne andere kant de speulers hewwe ut betaalde foebal haald dus mutte se de beginsels kenne. Miskien na de feldtrening un paar uurkes wat wetstryden analysere en angeve wie waar mut staan en waattie mut doen ipf oppe bank hange

AL

Voor het eerst een goed verslag in de lc.

sunderland

Citaat van: AL op augustus 13, 2016, 18:35:29
Voor het eerst een goed verslag in de lc.
nou ik kan dat nu pas lezen zo ziek was ik ervan. Ik vind de lc veel te lief in deze. Je kunt toch niet zeggen dat het vooral aan de afmaker ligt. Ik vind juist dat ons spel verre van goed is. Veels te traag. En ons rechtsback kan totaal niet voetballen, doet eigenlijk alles verkeerd. Monteiro moet eruit en daarvoor een voetballer. Ik zou streek ook van die positie afhalen en hem bijv rechshalf zetten en daar rennen en vliegen. Zo laten spelen als wijnaldum. Dus wel veel aansluiten maar niet vanuit de as daar komen

Oosttribune

Citaat van: sunderland op augustus 15, 2016, 14:44:11
nou ik kan dat nu pas lezen zo ziek was ik ervan. Ik vind de lc veel te lief in deze. Je kunt toch niet zeggen dat het vooral aan de afmaker ligt. Ik vind juist dat ons spel verre van goed is. Veels te traag. En ons rechtsback kan totaal niet voetballen, doet eigenlijk alles verkeerd. Monteiro moet eruit en daarvoor een voetballer. Ik zou streek ook van die positie afhalen en hem bijv rechshalf zetten en daar rennen en vliegen. Zo laten spelen als wijnaldum. Dus wel veel aansluiten maar niet vanuit de as daar komen

Misschien moeten we bij een aantal spelers het Kenneth Goudmijn principe gaan toepassen......

piene hassus

Miskien ken de treners de speulers even fertelle hoe dr speuld wudde mut, bf dat Hemmen niet naar de fleugel mut en dat daarom un klein mantsje inne spits belandt