Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - KernvanCambuur

#2
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 08, 2026, 00:13:35
Citaat van: mark1989 op mei 06, 2026, 20:21:38
Helemaal mee eens.

We zouden eigenlijk een supportersgroepje moeten oprichten voor normale mensen. Die niet coke snuiven en hoodies dragen. maar gewoon gezellig bier drinken, over voetbal praten. Met supporters van de tegenstander bier drinken en af en de club aanmoedigen.

Welkom! ;)
#3
Stem nu voor de speler van het seizoen ?25/?26! 

https://www.kernvancambuur.com/post/wie-is-de-speler-van-het-seizoen-25-26
#4
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 28, 2026, 09:04:30
Citaat van: Poetser op februari 28, 2026, 08:42:47
De McDonalds in Heteren  :_schater

Hoogtepunt van de avond!  :_schater
#5
Selectie en Technische staf / Re: Fabian Kvam
januari 21, 2026, 21:24:22
Welkom!!  |:)
#6
Nieuws / Nieuwe speler
januari 21, 2026, 21:23:28
#7
Er zijn naar verwachting ca. 14.000 kaarten verkocht. De kassa's zijn zaterdag nog geopend en er geldt een vrije verkoop.
Vanuit De Graafschap reizen ca. 500 supporters af naar Leeuwarden.
#8
Er zijn naar verwachting ca. 13.500 kaarten verkocht. De kassa's zijn vrijdag nog geopend en er geldt een vrije verkoop.
Vanuit Jong PSV reizen er 30 supporters af naar Leeuwarden.
Het gastenvak is gevuld door SC Cambuur-supporters middels o.a. een Kidsclubactie.
Hier zitten ca. 500 personen.

Tijdens de 12e minuut van de wedstrijd op vrijdag willen we even stilstaan bij Elisa, Katharina en Ype, drie supporters die ons helaas recent zijn ontvallen.

We vragen het publiek vriendelijk om in de 12e minuut een warm applaus te geven ter nagedachtenis aan hen.
#9
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2025, 08:58:50
Zou dat echt meer opleveren dan dat ze kosten?
:) :) :)

Nee, maar het hoort er wel bij. De vraag blijft. :)
#10
Citaat van: denistel op mei 09, 2025, 23:13:33
werd geen afscheid van hem genomen? dus die blijft dan?

Was afwezig om andere redenen. Gabr Caschili blijft daarentegen w?l.
#11
Wedstrijden / Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
februari 20, 2025, 18:47:02
Citaat van: papier op februari 20, 2025, 11:43:27
Was er in het verleden hier ook beperkt plek voor auto's?

Ja, er is naast hun stadion nog een evenement gaande wat voorrang heeft op de parkeerplekken daar..
#12
ADO Den Haag reist met 253 supporters af naar Leeuwarden in 2 bussen en ca. 53 auto's.
#13
Fantastische avond!  |:)
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 20, 2024, 10:50:59
Klopt. Van Wijnen is hier erg terughoudend in. Het stadion is nog niet opgeleverd en in feite gewoon een bouwplaat wat het gewoon lastig maakt.
#15
Wedstrijden / Re: De Graafschap-SC Cambuur
december 07, 2023, 12:28:52
Citaat van: zeewolde op december 06, 2023, 13:17:57
Maar welke spelers zijn ziek?

Breij, van Kaam en Smit waren deze week ziek.