Citaat van: wacko jacko op juni 15, 2026, 21:53:57
Mag hopen dat dit een gepasseerd station is. Diemers was te nadrukkelijk aanwezig in het veld.
![]()
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: wacko jacko op juni 15, 2026, 21:53:57
Mag hopen dat dit een gepasseerd station is. Diemers was te nadrukkelijk aanwezig in het veld.
![]()
Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53Wij zijn nu twee keer veel eerder uit het stadion vertrokken vanwege onveilige situaties en ongeregeldheden.
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal
Citaat van: sunderland op mei 26, 2026, 11:51:21En denken we dat Clement voor mindere voorwaarden dan Diemers hier wil spelen ?
alles draait om poen. Voor die andere clubs is 3 ton salaris normaal en hier bij lange na niet
Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14Onyeike ?
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....
Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:34:26Wij binne van un andere generaasie Derkx, dus laat gaan en su soeke ut mar mooi uut.
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...
Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:34:26
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...
[/quote![]()
![]()
![]()
Citaat van: Poetser op mei 21, 2026, 18:13:09Ben benieuwd hoe jij het verschil dan wilt omschrijven.
Je kan de voetballerij niet vergelijken met een ieder andere bedrijfstak
Citaat van: diekhuzen op mei 21, 2026, 12:47:03Als jouw werkgever met het voorstel komt 30 % van je salaris in te leveren , ondanks dat je bovengemiddeld hebt gepresteerd, zou jij dan uit liefde voor het bedrijf willen blijven ?
Mark wil de grote jongen uithangen en er zit inmiddels wel een soort patroon in het jaarlijkse onderhandelen over zijn salaris. Laat hem lekker bij Emmen gaan spelen. Wij kunnen ons beter richten op spelers die zich niet groter wanen dan de club.
Verder heeft Mark het de afgelopen twee seizoenen fantastisch gedaan en had ik hem ook graag zien blijven. Maar hoe het de laatste tijd gaat, begint wel vervelend te worden
Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2026, 18:36:15Financieel waren ze er wel uitgekomen, ondanks dat spelers op het hoogste nivo meer behoren te verdienen dan in de KKD.
Ik vind het jammer dat Diemers weggaat, maar Diemers maakt de keuze niet verder onderhandelen. Niet de club.