Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Vlampiep

#1
Citaat van: wacko jacko op juni 15, 2026, 21:53:57
Mag hopen dat dit een gepasseerd station is. Diemers was te nadrukkelijk aanwezig in het veld.
8P  :?
#2
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 08, 2026, 08:34:11
Het Vitesse scenario lijkt onomkomelijk.
#3
Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal
Wij zijn nu twee keer veel eerder uit het stadion vertrokken vanwege onveilige situaties en ongeregeldheden.
Dit heeft ot gevolg gehad dat twee  jaren lange SK houders niet gaan verlengen. Als de club geen drastische maatregelen nsemt tegen het verbale en fysieke geweld van zowel eigen als uit supporters, gaat mijn SK kaart ook retour naar de adminstratie.
#4
Citaat van: sunderland op mei 26, 2026, 11:51:21
alles draait om poen. Voor die andere clubs is 3 ton salaris normaal en hier bij lange na niet
En denken we dat Clement voor mindere voorwaarden dan Diemers hier wil spelen ?
#5
Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....
Onyeike ?  :_schater
#6
Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:34:26
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...
Wij binne van un andere generaasie Derkx, dus  laat gaan en su soeke ut mar mooi uut.
#7
Mooi dat een aantal niet bepalen wat ze wel en niet belangrijk vinden op,dot forum.
#8
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
mei 23, 2026, 19:02:35
Mooi dat Pauwels het nodige heeft opgebracnt, maar zkjn redement is zeer matig, dus geen aanwinst.
#9
Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:34:26
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...
[/quote _O_ _O_ _O_ _O_
#10
Citaat van: Poetser op mei 21, 2026, 18:13:09
Je kan de voetballerij niet vergelijken met een ieder andere bedrijfstak
Ben benieuwd hoe jij het verschil dan wilt omschrijven.
#11
Citaat van: diekhuzen op mei 21, 2026, 12:47:03
Mark wil de grote jongen uithangen en er zit inmiddels wel een soort patroon in het jaarlijkse onderhandelen over zijn salaris. Laat hem lekker bij Emmen gaan spelen. Wij kunnen ons beter richten op spelers die zich niet groter wanen dan de club.
Verder heeft Mark het de afgelopen twee seizoenen fantastisch gedaan en had ik hem ook graag zien blijven. Maar hoe het de laatste tijd gaat, begint wel vervelend te worden
Als jouw werkgever met het voorstel komt 30 % van je salaris in te leveren , ondanks dat je bovengemiddeld hebt gepresteerd, zou jij dan uit liefde voor het bedrijf willen blijven ?
#12
Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2026, 18:36:15
Ik vind het jammer dat Diemers weggaat, maar Diemers maakt de keuze niet verder onderhandelen. Niet de club.
Financieel waren ze er wel uitgekomen, ondanks dat spelers op het hoogste nivo meer behoren te verdienen dan in de KKD.
Het 2 jarig contract lijkt mij voor een super fitte speler een niet onhaalbare eis.
Lambooij wil de grote jongen uithangen vanwege een paar prima aan en verkopen, maar als er een grote club voor hem langs komt is Lambooij ook weg. Een fitte  speler van het nivo Dieners zal onhaalbaar worden.
#13
Ik gun Mark nog een heel mooie club, want een club die zo omgaat met spelers die veel hebben betekend en bijgedragen terug te keren naar het hoogste nivo is in mijn beleving behhorlijk onbeschoft. Maar eens afwachten hoe Lambooij  een eredivisie waardige selectie op het veld denkt te krijgen. Zal mij.niet verwonderen dat er straks een veredeld jeugdteam staat en aangevuld met wat oude spelers die volledig opgetraind moeten worden.
#14
Onbegrijpelijk hoe een stel dombo's op het forum voorbij gaat aan wat Diemers voor ons heeft kunnen betekenen. Dit vind ik ook van toepassing op Lambooij.
Diemers had graag willen blijven maar wel tegen redelijke voorwaarden. Ben echt benieuwd.of Lambooij in staat zal zijn een representatieve selectie uit de hoge hoed te toveren, want het budget laat geen missers toe.
.
#15
Algemeen / Re: Sfeer
mei 09, 2026, 07:48:18
Het gedrag van deze randdebielen wordt nog steeds goed gepraat en verwezen naar opgeklopt nieuws. Nou ik heb voldoende meeggregen de laatste weken en hoop dat er een tijd komt dat ze vetpleuris worden geslagen door de handhavers.
Soms is zinloosgeweld alleen te stoppen met geweld omdat de partij die het betreft over te weinig hersencellen beschikt om in te kunnen inzien dat hun gedrag ontoelaatbaar is en pijn de prikkel is om ander gedrag te gaan vertonen.