Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Eewal op mei 24, 2026, 17:00:50
Cambuur 3.0 met Sylvester!
hopelijk Van de Streek


zeewolde

Vd Streek en Kallon mogen van mij allebei wel komen.

Vd Streek heb je het meeste aan.

Leovardiascc

Louka Vanderbruggen naar Cambuur? Of zou dat voor de beloften zijn?

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....
Onyeike ?  :_schater

sunderland

Citaat van: Leovardiascc op mei 24, 2026, 17:39:59
Louka Vanderbruggen naar Cambuur? Of zou dat voor de beloften zijn?
dat hoop ik maar

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....
pauwels

fred

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....

Thomas Hauser  |:)

Leovardiascc

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....

M?hren overhalen om er nog een jaartje aan vast te plakken? :P

michello

Kallon denk ik voor op de buiten.
Volgende week kunnen we weer een nieuwe speler verwachten, aldus Lambooij (Spits?)

michello

Citaat van: Leovardiascc op mei 24, 2026, 17:39:59
Louka Vanderbruggen naar Cambuur? Of zou dat voor de beloften zijn?


Deze mag je vastpinnen. Dit is w??r een voltreffer. Er staat 1 filmpje van hem van 12 minuten op YouTube. Na een paar minuten weet je genoeg, daarbij ook berichten vanuit Doetinchem dat het een talent is, plus de statistieken zijn uitstekend.

Specuveter

Citaat van: michello op mei 24, 2026, 19:53:09
Kallon denk ik voor op de buiten.
Volgende week kunnen we weer een nieuwe speler verwachten, aldus Lambooij (Spits?)
Volgens Lambooy zou er begin Mei al een speler komen.
Dus nog maar even afwachten

Specuveter

Citaat van: michello op mei 24, 2026, 20:06:53

Deze mag je vastpinnen. Dit is w??r een voltreffer. Er staat 1 filmpje van hem van 12 minuten op YouTube. Na een paar minuten weet je genoeg, daarbij ook berichten vanuit Doetinchem dat het een talent is, plus de statistieken zijn uitstekend.
Waarom heeft De Graafschap hem niet vastgelegd??

Oebieman

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 21:00:28
Volgens Lambooy zou er begin Mei al een speler komen.
Dus nog maar even afwachten

Dat zal vermoedelijk Costarelli zijn geweest

Stanley

Citaat van: Leovardiascc op mei 24, 2026, 17:39:59
Louka Vanderbruggen naar Cambuur? Of zou dat voor de beloften zijn?
Vreemd dat er niets op de website van Cambuur staat. Nep nieuws?