Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: YellowBlue op mei 25, 2026, 21:17:29
Rijkhoff speelt alles toch? Of hebben we het over verschillende spelers?
Je hebt gelijk. Ik heb paar wedstrijden Almere gezien waar hij op de bank begon. En hij is van Ajax en niet van Almere zelf. Wist ik ook niet.

michello

Lambooij heeft gezegd dat we een spits zoeken die ook op 10 zou kunnen. Dan past Rijkhoff wel in dat profiel. Denk dat hij voor Ajax wederom tekort gaat komen, dus in dat geval zou een transfer wel logisch zijn. Ik zou het toejuichen.

zeewolde

Citaat van: michello op mei 25, 2026, 21:54:47
Lambooij heeft gezegd dat we een spits zoeken die ook op 10 zou kunnen. Dan past Rijkhoff wel in dat profiel. Denk dat hij voor Ajax wederom tekort gaat komen, dus in dat geval zou een transfer wel logisch zijn. Ik zou het toejuichen.
in dat profiel past vd Streek ook ,die is transfervrij en zou je van de week kunnen presenteren.

sunderland

Citaat van: michello op mei 25, 2026, 21:54:47
ik ook, dit is een typische tussen de linies speler op 10 die ook nog eens uitstekend kan voetballen. Hij zat bij Almere vaak op de bank door die onnozele trainer

Lore

Aldus AD:

Sparta neemt afscheid
Sparta neemt afscheid van Pelle Clement. De club heeft de 30-jarige middenvelder laten weten zijn aflopende contract niet te verlengen.

Clement kwam in de afgelopen drie seizoenen tot 87 competitieduels voor Sparta. Hij streek in de zomer van 2023 neer op Het Kasteel nadat hij was overgenomen van RKC Waalwijk.

Over interesse heeft Clement, die eerder in zijn carri?re ook speelde voor Reading en PEC Zwolle, niet te klagen. De middenvelder wordt in verband gebracht met meerdere eredivisionisten, waaronder FC Groningen, SC Heerenveen, Cambuur Leeuwarden en Willem II.

sunderland

Citaat van: Lore op mei 26, 2026, 08:23:32
Aldus AD:

Sparta neemt afscheid
Sparta neemt afscheid van Pelle Clement. De club heeft de 30-jarige middenvelder laten weten zijn aflopende contract niet te verlengen.

Clement kwam in de afgelopen drie seizoenen tot 87 competitieduels voor Sparta. Hij streek in de zomer van 2023 neer op Het Kasteel nadat hij was overgenomen van RKC Waalwijk.

Over interesse heeft Clement, die eerder in zijn carri?re ook speelde voor Reading en PEC Zwolle, niet te klagen. De middenvelder wordt in verband gebracht met meerdere eredivisionisten, waaronder FC Groningen, SC Heerenveen, Cambuur Leeuwarden en Willem II.
tja en die 3 hebben 3 x zoveel te besteden

YellowBlue

Citaat van: Lore op mei 26, 2026, 08:23:32
Aldus AD:

Sparta neemt afscheid

prima speler

Specuveter

Al vaker hier genoemd
Prima speler.
Ben benieuwd naar vandaag......nieuwe speler incoming

Lore

Citaat van: sunderland op mei 26, 2026, 08:48:10
tja en die 3 hebben 3 x zoveel te besteden

Klopt, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij bij ons wordt gehaald als potentiele basisspeler en bij hun als invaller.

Scc0511

Citaat van: Specuveter op mei 26, 2026, 09:00:23
Al vaker hier genoemd
Prima speler.
Ben benieuwd naar vandaag......nieuwe speler incoming

Ik denk wel meer dan 1 :thumbsup

zeewolde

Citaat van: Scc0511 op mei 26, 2026, 09:52:46
Ik denk wel meer dan 1 :thumbsup

Dat hoop  je of dat weet je?

Gebeurt niet heel vaak dat ze meerdere tegelijk presenteren.

Scc0511

Citaat van: zeewolde op mei 26, 2026, 10:03:20
Dat hoop  je of dat weet je?

Gebeurt niet heel vaak dat ze meerdere tegelijk presenteren.

Ik hoorde dat er meerdere keuringen waren vandaag...

sunderland

Citaat van: Lore op mei 26, 2026, 09:52:17
Klopt, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij bij ons wordt gehaald als potentiele basisspeler en bij hun als invaller.
alles draait om poen. Voor die andere clubs is 3 ton salaris normaal en hier bij lange na niet

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 26, 2026, 11:51:21
alles draait om poen. Voor die andere clubs is 3 ton salaris normaal en hier bij lange na niet
En denken we dat Clement voor mindere voorwaarden dan Diemers hier wil spelen ?

Voorstopper

Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2026, 12:00:05
En denken we dat Clement voor mindere voorwaarden dan Diemers hier wil spelen ?

Wie zegt dat hij mindere voorwaarden krijgt? Hij is 2 jaar jonger dan Diemers dus mogelijk wel een contract voor 2 jaar (met optie voor 1 extra)
Denk eerder dat salaris misschien nog wel een dingetje kan worden.