Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Pielkebuus

#1
Wedstrijden / Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
februari 01, 2020, 10:19:53
Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 05, 2016, 11:08:31
Pathé boycot dus. |:)
#4
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur [21-11-15]
november 20, 2015, 11:51:09
Sinkgraven geblesseerd!
#5
1-1 (0-1)
Narsingh

3x :gelekaart
#6
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 30, 2015, 11:41:37
Citaat van: hobbes op oktober 30, 2015, 11:38:49
De training is toch morgen pas?
:wall
#7
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 26, 2015, 21:32:18
Huisregels om een training te bezoeken..  :R

#8
3-1 (1-1)

Ogbeche
Ogbeche
Barto

3x :gelekaart
#9
Overig Voetbal / Re: Ondergang dkv
oktober 20, 2015, 23:21:44
Hahahahahahahahahaha, dit doet mij goed! :_schater
#10
Overig Voetbal / Re: Ondergang dkv
oktober 18, 2015, 18:00:34
Heerlijk!!
#11
Pool / Re: Pool SC Cambuur - AZ 17-10-2015
oktober 17, 2015, 12:25:42
1-2 (1-1)

Barto

3x :gelekaart
#12
Overig Voetbal / Re: Ondergang dkv
oktober 13, 2015, 14:26:47
Genuanceerde verhalen of niet, het blijven mietjes.
#13
Pool / Re: Pool Roda - SC Cambuur 3 oktober 2015
oktober 03, 2015, 18:16:34
1-1  (2-3)

Ogbeche
Ogbeche
Barto

2x :gelekaart
#14
Pool / Re: Pool FC Utrecht - SC Cambuur 26-09-2015
september 26, 2015, 17:10:07
1-2 (1-0)

Byrne
Ogbeche

3x  :gelekaart
#15
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 25, 2015, 21:53:21
Citaat van: Galdiano op september 25, 2015, 13:30:27
Als ik eerlijk ben, kijk ik toch regelmatig met weemoed terug naar de JL uitwedstrijden qua sfeer. We maakten toen met 30/40 man vaak meer sfeer dan de 200 die er nu af en toe zijn.
Je bent (helaas) niet de enige!