Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
Citaat van: hobbes op oktober 30, 2015, 11:38:49
De training is toch morgen pas?

Citaat van: Galdiano op september 25, 2015, 13:30:27Je bent (helaas) niet de enige!
Als ik eerlijk ben, kijk ik toch regelmatig met weemoed terug naar de JL uitwedstrijden qua sfeer. We maakten toen met 30/40 man vaak meer sfeer dan de 200 die er nu af en toe zijn.